Подмяна на ремъци и ролки
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- zlati79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
Подмяна на ремъци и ролки
Здравейте колеги, от над две години следя с интерес форума, но не съм срещал актуална тема касаеща подмяна на ремъци и ролки. С оглед на това че планирам тази интервенция открих мисля че добър DIY линк който бих искал да обсъдим! – http://forum.e46fanatics.com/showthread ... diy&page=1
Мисля че е добре да не разводняваме и да обсъдим конкретно следните детайли:
1. Кога се сменят ремък и ролки - симптоми или пробег.
2. Производител на качествени такива – дилър за покупката им, цени.
3. Технология за подмяната, „подводни камъни”, разлика за бензин и дизел както и различните мотори.
Благодаря предварително и се извинявам ако има такава тема разисквана в миналото, мисля че темата ще е полезна за всеки от нас на който му доставя удоволствие да поддържа в топ състояния любимата си кола със свой сили.
Мисля че е добре да не разводняваме и да обсъдим конкретно следните детайли:
1. Кога се сменят ремък и ролки - симптоми или пробег.
2. Производител на качествени такива – дилър за покупката им, цени.
3. Технология за подмяната, „подводни камъни”, разлика за бензин и дизел както и различните мотори.
Благодаря предварително и се извинявам ако има такава тема разисквана в миналото, мисля че темата ще е полезна за всеки от нас на който му доставя удоволствие да поддържа в топ състояния любимата си кола със свой сили.
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
1-Когато се нацепи каучукът, ролките почнат да "вият".
2.DAYCO. съм чувал ,че са добри, късия е към 10лв, а дългия към 20лв.
3.Смяната не е особенно тежко начинание, запомняш от къде минава стария и слагаш новия,като натискаш едно амортисьорче с щанга и ремъка го наместваш да влезе хубаво в каналите.
Успех.
2.DAYCO. съм чувал ,че са добри, късия е към 10лв, а дългия към 20лв.
3.Смяната не е особенно тежко начинание, запомняш от къде минава стария и слагаш новия,като натискаш едно амортисьорче с щанга и ремъка го наместваш да влезе хубаво в каналите.
Успех.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Целият комплект ремъци и ролки плюс втулките и болтовете към тях са 603лв.(оригинални БМВ) от ВиаИнтеркар-Плевен в Дару са по-скъпи.Цена на неоригинални не знам и мисля че няма смисъл-лично мое мнение 

martin_g60 написа:Целият комплект ремъци и ролки плюс втулките и болтовете към тях са 603лв.(оригинални БМВ) от ВиаИнтеркар-Плевен в Дару са по-скъпи.Цена на неоригинални не знам и мисля че няма смисъл-лично мое мнение
Те без пари бе



- zlati79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
Цени на Дару Кар:
Ремък за компресора на климатика/троника -
Номенклатурен номер : 11281437450
Описание : РЕМЪК
Ед.цена (с ДДС) : 49.39 BGL
Номенклатурен номер : 11281433571
Описание : ОБТ. РОЛКА
Ед.цена (с ДДС) : 153.BGL
Основен ремък - за алтернатора, помпата
Номенклатурен номер : 11281706545
Описание : РЕМЪК
Ед.цена (с ДДС) : 78.00 BGL
Номенклатурен номер : 11287841228
Описание : ПАРАЗИТНА РОЛКА
Ед.цена (с ДДС) : 59.99 BGL
Номенклатурен номер : 11281748131
Описание : РОЛКА ОБТЯГАЩА
Ед.цена (с ДДС) : 61.40 BGL
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=18
мисля че това са необходимите в случая компоненти, ако греша моля някой да ме поправи!?
Ремък за компресора на климатика/троника -
Номенклатурен номер : 11281437450
Описание : РЕМЪК
Ед.цена (с ДДС) : 49.39 BGL
Номенклатурен номер : 11281433571
Описание : ОБТ. РОЛКА
Ед.цена (с ДДС) : 153.BGL
Основен ремък - за алтернатора, помпата
Номенклатурен номер : 11281706545
Описание : РЕМЪК
Ед.цена (с ДДС) : 78.00 BGL
Номенклатурен номер : 11287841228
Описание : ПАРАЗИТНА РОЛКА
Ед.цена (с ДДС) : 59.99 BGL
Номенклатурен номер : 11281748131
Описание : РОЛКА ОБТЯГАЩА
Ед.цена (с ДДС) : 61.40 BGL
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=18
мисля че това са необходимите в случая компоненти, ако греша моля някой да ме поправи!?
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Никой не спомена демпферна шайба и другите ролки, на самите компоненти - компресор на климатроника, алтернатор и помпа - а те не са хич евтини.
Демпферната шайба е 500лв., за нея си има отделна тема и също може да "сигнализира", че иска смяна с присвирване на студен двигател(както е при мен).
Отделно ето едно клипче в Тубата, където човека ясно показва как изглежда заминал обтегач и паразитна ролка -
http://www.youtube.com/watch?v=3jJgZgCJhvQ
Демпферната шайба е 500лв., за нея си има отделна тема и също може да "сигнализира", че иска смяна с присвирване на студен двигател(както е при мен).
Отделно ето едно клипче в Тубата, където човека ясно показва как изглежда заминал обтегач и паразитна ролка -
http://www.youtube.com/watch?v=3jJgZgCJhvQ
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- zlati79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
Archangel написа:Никой не спомена демпферна шайба и другите ролки, на самите компоненти - компресор на климатроника, алтернатор и помпа - а те не са хич евтини.
Демпферната шайба е 500лв., за нея си има отделна тема и също може да "сигнализира", че иска смяна с присвирване на студен двигател(както е при мен).
Отделно ето едно клипче в Тубата, където човека ясно показва как изглежда заминал обтегач и паразитна ролка -
http://www.youtube.com/watch?v=3jJgZgCJhvQ
добро филмче колега! адмирации! като изключим демпфера, това което аз съм посочил в горния пост, а именно двата ремъка и трите роли са елементите за смяна!?
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
- bochogogogo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 22.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: Подмяна на ремъци и ролки
А ролка на хидравлична помпа сменя ли се?
Re: ре
bera написа:1-Когато се нацепи каучукът, ролките почнат да "вият".
Интересно твърдение... Аз пък бих казал в рамките на от 30к до 50к км. или на 3 год. съвместно с ролките.
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.
- bochogogogo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 22.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: Подмяна на ремъци и ролки
На мен ми вие хидравличната помпа(на място без да завивам)Това от ролка ли е или помпа?
Re: Подмяна на ремъци и ролки
zlati79, ти не си ли с автомат, съдейки по подписа ти? Понеже във фанатикса пише, че при автомата май било различно
Или поне с такова впечатление съм останал при прочита на темата преди няколко дни 


Real.Eyes.Realize.Real.Lies
- zlati79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
Re: Подмяна на ремъци и ролки
uCnaHeTcA написа:zlati79, ти не си ли с автомат, съдейки по подписа ти? Понеже във фанатикса пише, че при автомата май било различноИли поне с такова впечатление съм останал при прочита на темата преди няколко дни
аха, с автомат съм, но нямаше кой знае каква разлика в сравнение със същия мотор!
нищо освен втората виско перка зад радиарора, която трябва да махна за да имам достъп!
иначе смених ремъци и ролки още тогава, всичко е ок и препоръчвам на всички след опеделен пробег да сменят!
Re: Подмяна на ремъци и ролки
zlati79 написа:uCnaHeTcA написа:zlati79, ти не си ли с автомат, съдейки по подписа ти? Понеже във фанатикса пише, че при автомата май било различноИли поне с такова впечатление съм останал при прочита на темата преди няколко дни
аха, с автомат съм, но нямаше кой знае каква разлика в сравнение със същия мотор!
нищо освен втората виско перка зад радиарора, която трябва да махна за да имам достъп!
иначе смених ремъци и ролки още тогава, всичко е ок и препоръчвам на всички след опеделен пробег да сменят!
Тези неща, на които си дал номера ли смени или ?? Някакви особености, нещо?

Real.Eyes.Realize.Real.Lies
- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: ре
bera написа:1-Когато се нацепи каучукът, ролките почнат да "вият".
2.DAYCO. съм чувал ,че са добри, късия е към 10лв, а дългия към 20лв.
3.Смяната не е особенно тежко начинание, запомняш от къде минава стария и слагаш новия,като натискаш едно амортисьорче с щанга и ремъка го наместваш да влезе хубаво в каналите.
Успех.
Не знам за DAYCO, но доколкото знам БМВ купува ремъци от OPTIBELT (Germany), слага щампа БМВ и продава. Отделно, по-добро от OPTIBELT на пазара за ремъци за мен няма (работя на такова място, че имам наблюдения).
53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани