проблем при 523i

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 408
Регистриран на: 18.06.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E39 523i

проблем при 523i

Мнение от Plamin » 31 Яну 2011, 5:14

колата e 523i 96 e39 прекъсва и работи като на 4 цилиндъра проблема е че глупавия ми брат я е закарал на диагностика и само са му дали разпечатка проблем в 1 и 2 цилиндър не са казали какво може да е а са предложили да я остави да отварят мотора :shock:
колата се движи ама мъка не пуши но се чува почукване на клапан като я напънеш
възможно ли е наистина да е вътрешен проблем или електроника ще да е?
Изображение

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: проблем при 523i

Мнение от barty » 31 Яну 2011, 12:00

Потърси читав сервиз в Пловдив и я закарай на нова диагностика.

По мое аматьорско мнение може да е: датчик колянов / разпределителен вал, ламбда сонда, свещи, смуче въздух ....... и кой знае какво още
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 408
Регистриран на: 18.06.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E39 523i

Re: проблем при 523i

Мнение от Plamin » 31 Яну 2011, 16:25

ново 20 когато се отвори капачката на маслото почва да пречуква и като си сложа ръката здраво дърпа въздух другото е че като изключа буксата на 1 и 2 ри целиндър не се променя работата на мотора а като изключа на някои друг се осеща промяна в работата бобините ги разменях не е от тях не ми се ще да се сваля глава :(
оказа се, че няма компресия на 1ви и 2ри цилиндър
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 11.12.2009

Re: проблем при 523i

Мнение от ilioooo » 31 Яну 2011, 20:28

Колега,свещите работят ли?Размени и от тях и виж.Ако не е от тях,значи нещо в клапаните.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 17.12.2010
Пол: Мъж

Re: проблем при 523i

Мнение от van_helsing » 31 Яну 2011, 21:37

Ако те интересува мога да ти кажа добър майстор в Пд. който не взима скъпо и 100% ще ти открие повредата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 408
Регистриран на: 18.06.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E39 523i

Re: проблем при 523i

Мнение от Plamin » 31 Яну 2011, 21:42

и аз стигна до извода клапани и утре се почва голямото разфасоване лосхото е цхе досега доста марки сам отварял ама бмв-тата само си ги карах :) а колкото до Плд аз там си има маистори и за без пари ама съм в Мадрид :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 408
Регистриран на: 18.06.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E39 523i

Re: проблем при 523i

Мнение от Plamin » 08 Фев 2011, 18:47

оказа се очевидно издухана гарнитура беше си направо дупка междо 1ви и 2ри цилиндър сега колата си бачка но като позагрее и леко падат оборотите и претриса на свободно иначе си върви колтурно някои да има на идея от какво претриса на електроника не показв нищо
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: проблем при 523i

Мнение от NAPSTERS » 08 Фев 2011, 23:25

Plamin написа:оказа се очевидно издухана гарнитура беше си направо дупка междо 1ви и 2ри цилиндър сега колата си бачка но като позагрее и леко падат оборотите и претриса на свободно иначе си върви колтурно някои да има на идея от какво претриса на електроника не показв нищо


провери дали не дърпа въздух от някъде и клапана на картерните газове.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: проблем при 523i

Мнение от anzak » 08 Фев 2011, 23:35

Plamin написа:оказа се очевидно издухана гарнитура беше си направо дупка междо 1ви и 2ри цилиндър сега колата си бачка но като позагрее и леко падат оборотите и претриса на свободно иначе си върви колтурно някои да има на идея от какво претриса на електроника не показв нищо

центровката добре ли стана
Барай шишарката Минкеее ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: проблем при 523i

Мнение от sadex5 » 08 Фев 2011, 23:39

Поясни че говориш за валовете :lol: После ще викат делкото накъде да го въртим и къде е то....
Не знаем даже дали са прегледали клапаните, или само пляс гарнитура, стягаййййй..........Сменени болтове, това онова.....трасажна маса нещо....
Последна промяна sadex5 на 08 Фев 2011, 23:40, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Re: проблем при 523i

Мнение от taba4ko » 08 Фев 2011, 23:39

аз имах изгоряла бобина и работеше на 5 цилиндъра. точно както казваш и ти мъчи се и тресе. пробвай с нови бобини или смени бобините от примерно 5 и 6 цилиндър на първи и втори и пак отиди на диагностика. ако ти кажат че проблема вече е в 5 и 6 значи си за бобини.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: проблем при 523i

Мнение от sadex5 » 08 Фев 2011, 23:46

taba4ko написа:аз имах изгоряла бобина и работеше на 5 цилиндъра. точно както казваш и ти мъчи се и тресе. пробвай с нови бобини или смени бобините от примерно 5 и 6 цилиндър на първи и втори и пак отиди на диагностика. ако ти кажат че проблема вече е в 5 и 6 значи си за бобини.

Хех, не го хвърляй човека в най-дълбоките дебри на БМВ науката.....То докато стигне до бобините, ред неща преди това има да гледа...Ами ако е за свещи на 5 и 6, а купи бобини :lol: :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Re: проблем при 523i

Мнение от taba4ko » 09 Фев 2011, 0:01

това най-лесно се проверява и става най-бързо. а и симптомите са точно като на издухали бобини. даже ако пази листчето от диагностиката се обзалагам че грешките са отбелязани като мисфайир 1 и съответно 2 за другия цилиндър.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: проблем при 523i

Мнение от anzak » 09 Фев 2011, 0:03

taba4ko написа:това най-лесно се проверява и става най-бързо. а и симптомите са точно като на издухали бобини. даже ако пази листчето от диагностиката се обзалагам че грешките са отбелязани като мисфайир 1 и съответно 2 за другия цилиндър.

колега при е46 мисфайър дава от още 10 неща освен от бубини и свещи не бъркай нещата не че е невъзможно ....
Барай шишарката Минкеее ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Re: проблем при 523i

Мнение от taba4ko » 09 Фев 2011, 0:07

добре, при вас м52 не страда от същите проблеми като при нас.................и пак казвам, това най-лесно се проверява.......
Изображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook