проблем при 523i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Plamin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 408
- Регистриран на: 18.06.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 523i
проблем при 523i
колата e 523i 96 e39 прекъсва и работи като на 4 цилиндъра проблема е че глупавия ми брат я е закарал на диагностика и само са му дали разпечатка проблем в 1 и 2 цилиндър не са казали какво може да е а са предложили да я остави да отварят мотора
колата се движи ама мъка не пуши но се чува почукване на клапан като я напънеш
възможно ли е наистина да е вътрешен проблем или електроника ще да е?

колата се движи ама мъка не пуши но се чува почукване на клапан като я напънеш
възможно ли е наистина да е вътрешен проблем или електроника ще да е?
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: проблем при 523i
Потърси читав сервиз в Пловдив и я закарай на нова диагностика.
По мое аматьорско мнение може да е: датчик колянов / разпределителен вал, ламбда сонда, свещи, смуче въздух ....... и кой знае какво още
По мое аматьорско мнение може да е: датчик колянов / разпределителен вал, ламбда сонда, свещи, смуче въздух ....... и кой знае какво още

- Plamin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 408
- Регистриран на: 18.06.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 523i
Re: проблем при 523i
ново 20 когато се отвори капачката на маслото почва да пречуква и като си сложа ръката здраво дърпа въздух другото е че като изключа буксата на 1 и 2 ри целиндър не се променя работата на мотора а като изключа на някои друг се осеща промяна в работата бобините ги разменях не е от тях не ми се ще да се сваля глава 
оказа се, че няма компресия на 1ви и 2ри цилиндър

оказа се, че няма компресия на 1ви и 2ри цилиндър
Re: проблем при 523i
Колега,свещите работят ли?Размени и от тях и виж.Ако не е от тях,значи нещо в клапаните.
- van_helsing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 17.12.2010
- Пол: Мъж
Re: проблем при 523i
Ако те интересува мога да ти кажа добър майстор в Пд. който не взима скъпо и 100% ще ти открие повредата.
- Plamin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 408
- Регистриран на: 18.06.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 523i
Re: проблем при 523i
и аз стигна до извода клапани и утре се почва голямото разфасоване лосхото е цхе досега доста марки сам отварял ама бмв-тата само си ги карах
а колкото до Плд аз там си има маистори и за без пари ама съм в Мадрид 


- Plamin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 408
- Регистриран на: 18.06.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 523i
Re: проблем при 523i
оказа се очевидно издухана гарнитура беше си направо дупка междо 1ви и 2ри цилиндър сега колата си бачка но като позагрее и леко падат оборотите и претриса на свободно иначе си върви колтурно някои да има на идея от какво претриса на електроника не показв нищо
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: проблем при 523i
Plamin написа:оказа се очевидно издухана гарнитура беше си направо дупка междо 1ви и 2ри цилиндър сега колата си бачка но като позагрее и леко падат оборотите и претриса на свободно иначе си върви колтурно някои да има на идея от какво претриса на електроника не показв нищо
провери дали не дърпа въздух от някъде и клапана на картерните газове.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: проблем при 523i
Plamin написа:оказа се очевидно издухана гарнитура беше си направо дупка междо 1ви и 2ри цилиндър сега колата си бачка но като позагрее и леко падат оборотите и претриса на свободно иначе си върви колтурно някои да има на идея от какво претриса на електроника не показв нищо
центровката добре ли стана
Барай шишарката Минкеее ....
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: проблем при 523i
Поясни че говориш за валовете
После ще викат делкото накъде да го въртим и къде е то....
Не знаем даже дали са прегледали клапаните, или само пляс гарнитура, стягаййййй..........Сменени болтове, това онова.....трасажна маса нещо....

Не знаем даже дали са прегледали клапаните, или само пляс гарнитура, стягаййййй..........Сменени болтове, това онова.....трасажна маса нещо....
Последна промяна sadex5 на 08 Фев 2011, 23:40, променена общо 1 път
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: проблем при 523i
аз имах изгоряла бобина и работеше на 5 цилиндъра. точно както казваш и ти мъчи се и тресе. пробвай с нови бобини или смени бобините от примерно 5 и 6 цилиндър на първи и втори и пак отиди на диагностика. ако ти кажат че проблема вече е в 5 и 6 значи си за бобини.

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: проблем при 523i
taba4ko написа:аз имах изгоряла бобина и работеше на 5 цилиндъра. точно както казваш и ти мъчи се и тресе. пробвай с нови бобини или смени бобините от примерно 5 и 6 цилиндър на първи и втори и пак отиди на диагностика. ако ти кажат че проблема вече е в 5 и 6 значи си за бобини.
Хех, не го хвърляй човека в най-дълбоките дебри на БМВ науката.....То докато стигне до бобините, ред неща преди това има да гледа...Ами ако е за свещи на 5 и 6, а купи бобини


- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: проблем при 523i
това най-лесно се проверява и става най-бързо. а и симптомите са точно като на издухали бобини. даже ако пази листчето от диагностиката се обзалагам че грешките са отбелязани като мисфайир 1 и съответно 2 за другия цилиндър.

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: проблем при 523i
taba4ko написа:това най-лесно се проверява и става най-бързо. а и симптомите са точно като на издухали бобини. даже ако пази листчето от диагностиката се обзалагам че грешките са отбелязани като мисфайир 1 и съответно 2 за другия цилиндър.
колега при е46 мисфайър дава от още 10 неща освен от бубини и свещи не бъркай нещата не че е невъзможно ....
Барай шишарката Минкеее ....
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: проблем при 523i
добре, при вас м52 не страда от същите проблеми като при нас.................и пак казвам, това най-лесно се проверява.......

29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани