Бензинов регулатор - инсталация
Модератор: bum_bum
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Бензинов регулатор - инсталация
Аз даже си сложих датчик на маркуча между двете рейки и директно да си гледам налягането на бензина в колата за всеки случай. Особенно за турбо кола никак не е лошо да се следи налягането.ТУРБО написа:zzuzi написа::OT: Манометър за налягането в рейката с тройник към обратния бензин ли трябва да се върже или...
Ако искаш само манометър да си сложиш за да следиш налягането в рейката трябва да го сложиш преди регулатора,демек трябва да си сложиш щуцер на рейката и да го вържеш за него без никакви тройници!!!
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: Бензинов регулатор - инсталация
slavianko написа:Аз даже си сложих датчик на маркуча между двете рейки и директно да си гледам налягането на бензина в колата за всеки случай. Особенно за турбо кола никак не е лошо да се следи налягането.ТУРБО написа:zzuzi написа::OT: Манометър за налягането в рейката с тройник към обратния бензин ли трябва да се върже или...
Ако искаш само манометър да си сложиш за да следиш налягането в рейката трябва да го сложиш преди регулатора,демек трябва да си сложиш щуцер на рейката и да го вържеш за него без никакви тройници!!!

Само дето според мен трябва да си захраниш двете рейки отделно и с отделни регулатори.
Аз поне бих го направил така!
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Бензинов регулатор - инсталация
Дали успоредно или последователно няма разлика. Даже щеше да ми е по лесно да ги прекарам успоредно. Просто предпочетох да съм с един регулатор понеже е по надеждно. А и съм прекарал наново по големи пътища за бензина от ф6 на ф8 та съвсем няма как да се получи недостиг на дебит ако това имаш в предвидТУРБО написа:slavianko написа:Аз даже си сложих датчик на маркуча между двете рейки и директно да си гледам налягането на бензина в колата за всеки случай. Особенно за турбо кола никак не е лошо да се следи налягането.ТУРБО написа:zzuzi написа::OT: Манометър за налягането в рейката с тройник към обратния бензин ли трябва да се върже или...
Ако искаш само манометър да си сложиш за да следиш налягането в рейката трябва да го сложиш преди регулатора,демек трябва да си сложиш щуцер на рейката и да го вържеш за него без никакви тройници!!!
![]()
Само дето според мен трябва да си захраниш двете рейки отделно и с отделни регулатори.
Аз поне бих го направил така!

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: Бензинов регулатор - инсталация
Само за манометър става въпрос и даже не за постоянно,а за да видя какво се случва с гадното налягане,защото на моменти всичко е ок,на моменти колата умира,а съм сменил регулатора,фитъра и помпата.


- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Бензинов регулатор - инсталация
Щом си сменил всичко остава да провериш и инжекторите и то други неща не остават. Иначе най точно е с манометър който се вързва с тройник на входа на рейката и с шлаух го прекарваш вътре в купето и си гледаш за момента кво се случва и после развиваш тройника махаш го и си 6.zzuzi написа:Само за манометър става въпрос и даже не за постоянно,а за да видя какво се случва с гадното налягане,защото на моменти всичко е ок,на моменти колата умира,а съм сменил регулатора,фитъра и помпата.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани