Бензинов регулатор - инсталация

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Бензинов регулатор - инсталация

Мнение от slavianko » 07 Фев 2011, 18:13

ТУРБО написа:
zzuzi написа::OT: Манометър за налягането в рейката с тройник към обратния бензин ли трябва да се върже или... :dunno:

Ако искаш само манометър да си сложиш за да следиш налягането в рейката трябва да го сложиш преди регулатора,демек трябва да си сложиш щуцер на рейката и да го вържеш за него без никакви тройници!!!
Аз даже си сложих датчик на маркуча между двете рейки и директно да си гледам налягането на бензина в колата за всеки случай. Особенно за турбо кола никак не е лошо да се следи налягането.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: Бензинов регулатор - инсталация

Мнение от ТУРБО » 07 Фев 2011, 18:51

slavianko написа:
ТУРБО написа:
zzuzi написа::OT: Манометър за налягането в рейката с тройник към обратния бензин ли трябва да се върже или... :dunno:

Ако искаш само манометър да си сложиш за да следиш налягането в рейката трябва да го сложиш преди регулатора,демек трябва да си сложиш щуцер на рейката и да го вържеш за него без никакви тройници!!!
Аз даже си сложих датчик на маркуча между двете рейки и директно да си гледам налягането на бензина в колата за всеки случай. Особенно за турбо кола никак не е лошо да се следи налягането.


:yes:
Само дето според мен трябва да си захраниш двете рейки отделно и с отделни регулатори.
Аз поне бих го направил така!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Бензинов регулатор - инсталация

Мнение от slavianko » 07 Фев 2011, 19:17

ТУРБО написа:
slavianko написа:
ТУРБО написа:
zzuzi написа::OT: Манометър за налягането в рейката с тройник към обратния бензин ли трябва да се върже или... :dunno:

Ако искаш само манометър да си сложиш за да следиш налягането в рейката трябва да го сложиш преди регулатора,демек трябва да си сложиш щуцер на рейката и да го вържеш за него без никакви тройници!!!
Аз даже си сложих датчик на маркуча между двете рейки и директно да си гледам налягането на бензина в колата за всеки случай. Особенно за турбо кола никак не е лошо да се следи налягането.


:yes:
Само дето според мен трябва да си захраниш двете рейки отделно и с отделни регулатори.
Аз поне бих го направил така!
Дали успоредно или последователно няма разлика. Даже щеше да ми е по лесно да ги прекарам успоредно. Просто предпочетох да съм с един регулатор понеже е по надеждно. А и съм прекарал наново по големи пътища за бензина от ф6 на ф8 та съвсем няма как да се получи недостиг на дебит ако това имаш в предвид ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 606
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Кара: E30

Re: Бензинов регулатор - инсталация

Мнение от zzuzi » 07 Фев 2011, 21:59

Само за манометър става въпрос и даже не за постоянно,а за да видя какво се случва с гадното налягане,защото на моменти всичко е ок,на моменти колата умира,а съм сменил регулатора,фитъра и помпата.
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Бензинов регулатор - инсталация

Мнение от slavianko » 07 Фев 2011, 23:29

zzuzi написа:Само за манометър става въпрос и даже не за постоянно,а за да видя какво се случва с гадното налягане,защото на моменти всичко е ок,на моменти колата умира,а съм сменил регулатора,фитъра и помпата.
Щом си сменил всичко остава да провериш и инжекторите и то други неща не остават. Иначе най точно е с манометър който се вързва с тройник на входа на рейката и с шлаух го прекарваш вътре в купето и си гледаш за момента кво се случва и после развиваш тройника махаш го и си 6.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook