Съеденител приплъзване при ускорение
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Съеденител приплъзване при ускорение
milto написа:не само съм чул ами и съм я ползвал като си сменях моя съеденител ако вземете опаковка от оригинален комплект на LUK скобата е снимана и изрично е написано че се слага само със тази скоба - има магазини които я дават под наем има я и в продажба но е много скъпа.
Добре колега, обясни какво ще се прецака ако не се ползва тази скоба! И каква е разликата ако се ползва обикновен центриращ дорник?

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Съеденител приплъзване при ускорение
Иво, той казва ,, скоба'' на дорника с избутващо чело
Аз и каталожен номер му дадох и всичко...Даже мисля сега като си идвам към БГ да донеса от тез скъпите ,,скоби'' за продан !
Аз имам от една стара кутия вала и си ползвам него, работи без грешка, чакам хората с монтирани съединители без скоба да почват да идват...

Аз имам от една стара кутия вала и си ползвам него, работи без грешка, чакам хората с монтирани съединители без скоба да почват да идват...
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Съеденител приплъзване при ускорение
sadex5 написа:Иво, той казва ,, скоба'' на дорника с избутващо челоАз и каталожен номер му дадох и всичко...Даже мисля сега като си идвам към БГ да донеса от тез скъпите ,,скоби'' за продан !
Аз имам от една стара кутия вала и си ползвам него, работи без грешка, чакам хората с монтирани съединители без скоба да почват да идват...


аз пък винаги съм си мислил ,че тоя дорник е да си го завреш отзад , за да затапи, щото кутията е тежичка ..... та да не се упущи човек

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Съеденител приплъзване при ускорение
Сменена според спецификацията на ЛЮК, със много специален скъп инструмент, който го няма никъде, ама аз го намерих и то на цената на половин нова кутия, щото искат сертификат от БМВ, че може да работиш с него...
За вдигането на кутията имам едно и му казвам петото краче....
Дига 300 кила от воле, както колата е горе на подемника... Ама и неговото използване е доста скъпо, и ЛЮК ако видят....
За вдигането на кутията имам едно и му казвам петото краче....

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Съеденител приплъзване при ускорение
sadex5 написа:Сменена според спецификацията на ЛЮК, със много специален скъп инструмент, който го няма никъде, ама аз го намерих и то на цената на половин нова кутия, щото искат сертификат от БМВ, че може да работиш с него...
За вдигането на кутията имам едно и му казвам петото краче....Дига 300 кила от воле, както колата е горе на подемника... Ама и неговото използване е доста скъпо, и ЛЮК ако видят....
имам такова краче и аз, просто подходих малко шеговито

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Съеденител приплъзване при ускорение


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Съеденител приплъзване при ускорение
Като сменях съединителя не видях с какво го сменяха ама ме съмнява кварталния майстор да има такъв дорник-скоба
А резултата е следния- 43 хил до тук съединителя сменен с обикновен дорник си работи супер 



- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Съеденител приплъзване при ускорение
Ivo_Borisov написа:Като сменях съединителя не видях с какво го сменяха ама ме съмнява кварталния майстор да има такъв дорник-скобаА резултата е следния- 43 хил до тук съединителя сменен с обикновен дорник си работи супер
естественно че ще работи супер, като знаеш как да го използваш и нямаш навика да си държиш лявото краче върху педала на съединителя докато караш

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Съеденител приплъзване при ускорение
Ivo_Borisov написа:Като сменях съединителя не видях с какво го сменяха ама ме съмнява кварталния майстор да има такъв дорник-скобаА резултата е следния- 43 хил до тук съединителя сменен с обикновен дорник си работи супер
Още най-малко 120 К



Очакваме тема: Съединител на автоматик- със дорник или скоба
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Re: Съеденител приплъзване при ускорение
По съществото на темата може ли?
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Съеденител приплъзване при ускорение
I.V.G. написа:По съществото на темата може ли?
Ето нашата диагноза при дадената анамнеза. Вдигаш колата и проверяваш как е положението на хидравличния цилиндър, хода му, и съответно хидравличния привод, да не би да остава в състояние на прибуксуване, ако трябва обезвъздушаваш за всеки случай...Виждал съм задръстенa тръбичка да побърка ,, майсторите''.
Ако всичко е наред обаче и проблема си е налице, сваляте кутията долу, като използваш момента за проверка на семерините отзад на кутията за течове, на коляновия вал, и особенно внимание на притискателния диск !
В момента на изваждането на притискателния диск, майстора веднага ще види къде е проблема, ще прокълне предния майстор, и ще се види какво трябва да се купи. Може да има скъсан нит на диафрагмата, заминала от фабричен дефект пружина или кой знае какво....
Феродовия диск със сигурност при тази допълнителна фрикция е заминал, или тръгнал. проверявате и него за измятания и скъсани нитове да кажем и с това се приключва проблема
Като монтирате кутията си вземи ако искаш едно ново гумено каре, и онази втулка на кардана, дето влиза вала на скоростната кутия и я смени, щото много майстори от зор я разбиват или подбиват ръба, тръгват да я вадят, не успяват, и става една хубава вибрациика после....Кофти се избива малко, но и това има чалъм. Аз лично я разпробивам гумата отвътре внимателно до метала и я тегля със зверските клещи.
После си слагаш хубави гарнитурки на ауспухните съеднинения за твоя сигурност и си готов.
Без да се свали кутията няма как да се разбере точно какъв е проблема, цялата работа е 4 часа с цигарите...
Майстора не е задължително да има скоба....Може и само центриращ дорник, и да е със стаж поне 4 съединитела на БМВ
Ако има още въпроси, можем и списък с инструменти, скоби и всички чалъми да кажем.
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Re: Съеденител приплъзване при ускорение
Ей това чаках,БЛАГОДАРЯ много .И мен ме съмнява тази семерина да не изпуска,явно ще има гимнастика със скоросната кутияsadex5 написа:I.V.G. написа:По съществото на темата може ли?
Ето нашата диагноза при дадената анамнеза. Вдигаш колата и проверяваш как е положението на хидравличния цилиндър, хода му, и съответно хидравличния привод, да не би да остава в състояние на прибуксуване, ако трябва обезвъздушаваш за всеки случай...Виждал съм задръстенa тръбичка да побърка ,, майсторите''.
Ако всичко е наред обаче и проблема си е налице, сваляте кутията долу, като използваш момента за проверка на семерините отзад на кутията за течове, на коляновия вал, и особенно внимание на притискателния диск !
В момента на изваждането на притискателния диск, майстора веднага ще види къде е проблема, ще прокълне предния майстор, и ще се види какво трябва да се купи. Може да има скъсан нит на диафрагмата, заминала от фабричен дефект пружина или кой знае какво....
Феродовия диск със сигурност при тази допълнителна фрикция е заминал, или тръгнал. проверявате и него за измятания и скъсани нитове да кажем и с това се приключва проблема
Като монтирате кутията си вземи ако искаш едно ново гумено каре, и онази втулка на кардана, дето влиза вала на скоростната кутия и я смени, щото много майстори от зор я разбиват или подбиват ръба, тръгват да я вадят, не успяват, и става една хубава вибрациика после....Кофти се избива малко, но и това има чалъм. Аз лично я разпробивам гумата отвътре внимателно до метала и я тегля със зверските клещи.
После си слагаш хубави гарнитурки на ауспухните съеднинения за твоя сигурност и си готов.
Без да се свали кутията няма как да се разбере точно какъв е проблема, цялата работа е 4 часа с цигарите...
Майстора не е задължително да има скоба....Може и само центриращ дорник, и да е със стаж поне 4 съединитела на БМВ
Ако има още въпроси, можем и списък с инструменти, скоби и всички чалъми да кажем.

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Съеденител приплъзване при ускорение
Сваляй долу няма какво да му мислиш
И после да кажеш какво е било ! Хем си направи и другите работи по кутията, масла, семерини, карета и тази втулка, която ти казах да е идеална..Точно където започва карданния вал, и е гуменото каре !

- venci_krumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 1.02.2011
- Местоположение: София, Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 530i
Re: Съеденител приплъзване при ускорение
Колеги, кажете къде да намеря добър майстор в София.
Проблема с колата е същия - съединителя приплъзва при ускорение. Колата е 530i, 2002.
Някой да знае колко може да ми струва този ремонт и къде да го направя?
Проблема с колата е същия - съединителя приплъзва при ускорение. Колата е 530i, 2002.
Някой да знае колко може да ми струва този ремонт и къде да го направя?
- Йордан Василев
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 22.04.2010
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: Е-39 530И Е-30 320И М20Б20
- Мечтае да кара: Е-30 МPower
Re: Съеденител приплъзване при ускорение
при мен проблема е същия, преплъзване при ускорение на 5-та и 4-та.Ясно е, че трябва да сменям съединителя/комплект/, ама няколко пъти попадам на майстори - "левичари". Като говорих с тях за смяната на съединителя не ми споменаха нищо за тази втулка, дето е хубаво да се смени.Наистина и аз ще съм благодарен някой ако предложи майстор с опит в тази работа.Благодаря!
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани