Колеги ПОМАГАЙТЕ!!!

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 31.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330Cd
Мечтае да кара: F10 M5
Детайли за колата: Stock.

Колеги ПОМАГАЙТЕ!!!

Мнение от dinko_sd » 19 Яну 2006, 12:34

Един приятел си купи наскоро Е36 318 TDS и колата си вървеше прилично. Днес ми звъни и вика "Тая кола спря да върви :( Вдигам до 3000 оборота и умира" и се чуди какво да прави. Имате ли предположения от какво може да бъде или някой да е имал същия проблем? Дали проблема е по електронен път или турбото е заминало :?: Давайте някакъв съвет на време че като се тръгне по сервизи знаете какво става :evil:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 19 Яну 2006, 12:46

Виж маркучите след турбото да не би да има някой пукнат.

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 19 Яну 2006, 13:45

А дава ли му и нереален разход-в смисъл като настъпи и да бяга над 20,а да не отлепя

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: нахилен
Мечтае да кара: Е30 кабрио

Мнение от Maverik » 19 Яну 2006, 14:29

Имал съм подобен проблем с 524тд при мен проблема беше в подкачващата гориво помпа (тая която е потопена в резервуара) цетката която е от доло на нея се беше задръстила,но при мен освен че не вървеше след 3000об.-1 и по трудно палеше

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 19 Яну 2006, 14:39

Зацапани дюзи?
Що не сложи една добавка за почистване в резервоара,да покара и тогава да ходи по маистори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 31.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330Cd
Мечтае да кара: F10 M5
Детайли за колата: Stock.

Мнение от dinko_sd » 19 Яну 2006, 15:18

Благодаря за съветите :idea: Ами ще пробваме всичко възможно пък дано се оправи :!: Иначе едно ново турбо ще му излезе майка си и баща си :help:
OPASNO LUD
...

Ами в момента не знам ама съм се возил с него и ми се струваше че за 1.8 (1.7 даже ако сме точни) стрелката показва доста голям моментен разход (около 10/100 без да е развален уреда) :?: Аз карам 525 TDS и такова нещо при мен не се забелязва :?: :!: Кажи какво имаш напредвид с разхода :?: :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 31.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330Cd
Мечтае да кара: F10 M5
Детайли за колата: Stock.

Мнение от dinko_sd » 19 Яну 2006, 15:31

Ей сега говорих с него пак и казва че на празен ход двигателя се форсира нормално и вдига над 3500 оборота а в движение вика "все едно съм опънал ръчната спирачка". Не знам дали това ще внесе някаква яснота относно проблема ама си мисля че турбото си е заминало :confused: :(


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 19 Яну 2006, 15:35

На мен като ми беше заминало турбото пушеше масло през ауспуфа,но не винаги а само като дадеш газ, според мен турбото на твоя човек си е наред,а и когато турбото ми имаше луфт/когато беше развалено/колата си вървеше нормално
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 19 Яну 2006, 18:51

От дюзите май ще да е, нашата имаше подобен проблем и като отидохме в Евро дизел ли е, Супер дизел ли е, кво ли е да ги :censored: и в миндилите и казаха турбото, честито 800 лева :shock: :shock: Но каза че имало некъв супер нов мега уникален начин измислен от тех да прочистят и един вид рециклират турбото, само за 350 лева, моя човек вика да я дадем аз му викам не ама накрая я оствихме и след 2 дена нормално вървене пак умря, жалко че като отидох в сервиза тоя го нямаше да му счупя капачките. Отидохме да проверим в един друг сервиз, дето по принцип си ходим, оказахасе дюзите и човека ги смени и не помня цифрата но със сигурност не беше 800 или 350 лева.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 10.01.2006
Местоположение: софия

Мнение от боримечката » 19 Яну 2006, 20:32

като за начало вижте да нее горивния филтьр , моита печка ми направи абсолютно същия номер на връщане от морето и се оказа че филтара е пълен с боклуци :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 31.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330Cd
Мечтае да кара: F10 M5
Детайли за колата: Stock.

Мнение от dinko_sd » 19 Яну 2006, 23:23

Tano
Отидохме да проверим в един друг сервиз


Аз съм тоя с БМВ-то (Миро)
Я кажи кой тоз друг сервиз. Предложете някои добър сервиз дето да не дерат кожи и само името да им е сервиз пълен с улиогуфрени.
КОлата неще да върви, няма мощност а ина4е нафти4ката си гори и из4езва. пове4е впечатления утре.

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook