Проблем с генерацията
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- tosh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Проблем с генерацията
Проблема ми е следния:
Когато купих колата миналата година един ден гърнето ми опря на една бабуна и когато огледах отдолу останах смаян. Някой Италиански майстор си беше оставил ръцете. Вместо нормална мека връзка, имаше сложена такава от камион която е по-дълга и гърнето висеше наполовината височина под колата. Освен това имаше някакъв скъсан тампон преди второто гърне който е захванат с болт за купето някъде под седалките.
Първо ми смениха меката връзка с подходяща такава но тампона си остана така. Освен това си махнах и горния катализатор като запазих корпуса на мястото му.
Преди няколко дена обаче ми се скъса средната тръба около сплесканата част вероятно защото не направихме нищо по въпроса с тампона. Вчера ми завариха тръбата и там където беше захванат стария тампон ми направиха една планка която я захванаха с болт към съпорта на скоростната кутия.
По-късно установих че след тази манипулация колата стана по-шумна в ниските обороти и особено сутрин когато колата е студена и оборотите са по-високи от нормалните.
Въпросите ми са два:
1. Дали този шум идва от това че средното гърне е захванато на твърда връзка?
2. Как по принцип се захваща средното гърне, понеже в http://www.realoem.com не видях да има такъв тампон захванат за съпорта на ск. кутия и купето?
Колата е 320D E46 136hp
Когато купих колата миналата година един ден гърнето ми опря на една бабуна и когато огледах отдолу останах смаян. Някой Италиански майстор си беше оставил ръцете. Вместо нормална мека връзка, имаше сложена такава от камион която е по-дълга и гърнето висеше наполовината височина под колата. Освен това имаше някакъв скъсан тампон преди второто гърне който е захванат с болт за купето някъде под седалките.
Първо ми смениха меката връзка с подходяща такава но тампона си остана така. Освен това си махнах и горния катализатор като запазих корпуса на мястото му.
Преди няколко дена обаче ми се скъса средната тръба около сплесканата част вероятно защото не направихме нищо по въпроса с тампона. Вчера ми завариха тръбата и там където беше захванат стария тампон ми направиха една планка която я захванаха с болт към съпорта на скоростната кутия.
По-късно установих че след тази манипулация колата стана по-шумна в ниските обороти и особено сутрин когато колата е студена и оборотите са по-високи от нормалните.
Въпросите ми са два:
1. Дали този шум идва от това че средното гърне е захванато на твърда връзка?
2. Как по принцип се захваща средното гърне, понеже в http://www.realoem.com не видях да има такъв тампон захванат за съпорта на ск. кутия и купето?
Колата е 320D E46 136hp
- ckrumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 21.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: f31, 320D
- Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)
Re: Проблем с генерацията
Колега, ще ти споделя моя опит с генерацията. Колата ми е 136к.с. като твоята.
Аз имам отдолу също дълга мека връзка. Около 25 см някаде е. Сложена е допълнително непосредствено след малката връзка /там където сочи стрелката 1/. Има място къде да се постави. Стърчи под нивото на колата не повече от 1 сантиметър, ако се завари като хората.
Ако я махна колата работи по- шумно и цепи тръбите много бързо. Явно малката мека връзка не си върши достатъчно добре работата и затова от сервиза ми казаха, че слагат допълнителна на този мотор. Така колата работи много мазно, тиха е и ауспуха вибрира минимално.
Колкото до средното гърне... по спомен се захваща към купето с елемент 4 от схемата посредством болтове и гумени тампони.
Аз имам отдолу също дълга мека връзка. Около 25 см някаде е. Сложена е допълнително непосредствено след малката връзка /там където сочи стрелката 1/. Има място къде да се постави. Стърчи под нивото на колата не повече от 1 сантиметър, ако се завари като хората.
Ако я махна колата работи по- шумно и цепи тръбите много бързо. Явно малката мека връзка не си върши достатъчно добре работата и затова от сервиза ми казаха, че слагат допълнителна на този мотор. Така колата работи много мазно, тиха е и ауспуха вибрира минимално.
Колкото до средното гърне... по спомен се захваща към купето с елемент 4 от схемата посредством болтове и гумени тампони.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- tosh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: Проблем с генерацията
При мен тоя елемент 4 си го има обаче той по никакъв начин не подпира тръбата. Сега като се загледах детайла 6 май е някакъв тампон който подпира тръбата и при мен липсва. Мисля утре да си го поръчам.
- tosh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: Проблем с генерацията
Проблема беше решен но временно и пак ме тормози.

При мен елемент №17 липсва. Мисля да го поръчам обаче идея нямам къде и как се захваща за купето.
Ако може някой с 320д да направи една снимка отдолу ще съм много благодарен.
При мен елемент №17 липсва. Мисля да го поръчам обаче идея нямам къде и как се захваща за купето.
Ако може някой с 320д да направи една снимка отдолу ще съм много благодарен.
Re: Проблем с генерацията
Колеги и аз имам големи вибрации в генерацията,даже се цепят трабите.Меката връзка е здрава,получавасе някакво усукване,някакви идеи как да регулирам генерацията.е46 320д 136кс
Последно избутване VALCATA82 от 04 Авг 2016, 18:37
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани