Съеденител приплъзване при ускорение

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Съеденител приплъзване при ускорение

Мнение от Ivo_Borisov » 05 Фев 2011, 11:27

milto написа:не само съм чул ами и съм я ползвал като си сменях моя съеденител ако вземете опаковка от оригинален комплект на LUK скобата е снимана и изрично е написано че се слага само със тази скоба - има магазини които я дават под наем има я и в продажба но е много скъпа.

Добре колега, обясни какво ще се прецака ако не се ползва тази скоба! И каква е разликата ако се ползва обикновен центриращ дорник?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Съеденител приплъзване при ускорение

Мнение от sadex5 » 05 Фев 2011, 16:14

Иво, той казва ,, скоба'' на дорника с избутващо чело :lol: Аз и каталожен номер му дадох и всичко...Даже мисля сега като си идвам към БГ да донеса от тез скъпите ,,скоби'' за продан !
Аз имам от една стара кутия вала и си ползвам него, работи без грешка, чакам хората с монтирани съединители без скоба да почват да идват...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Съеденител приплъзване при ускорение

Мнение от NAPSTERS » 05 Фев 2011, 21:43

sadex5 написа:Иво, той казва ,, скоба'' на дорника с избутващо чело :lol: Аз и каталожен номер му дадох и всичко...Даже мисля сега като си идвам към БГ да донеса от тез скъпите ,,скоби'' за продан !
Аз имам от една стара кутия вала и си ползвам него, работи без грешка, чакам хората с монтирани съединители без скоба да почват да идват...


:mhihi: прдстави си само как ще ипъкнеш в очите на някого като му кажеш " смених ти съединителя със специалната скоба, гарантирам 30 хилки нема да мръдне" :bowdown:
аз пък винаги съм си мислил ,че тоя дорник е да си го завреш отзад , за да затапи, щото кутията е тежичка ..... та да не се упущи човек :mhihi:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Съеденител приплъзване при ускорение

Мнение от sadex5 » 05 Фев 2011, 22:21

Сменена според спецификацията на ЛЮК, със много специален скъп инструмент, който го няма никъде, ама аз го намерих и то на цената на половин нова кутия, щото искат сертификат от БМВ, че може да работиш с него...
За вдигането на кутията имам едно и му казвам петото краче.... :lol: Дига 300 кила от воле, както колата е горе на подемника... Ама и неговото използване е доста скъпо, и ЛЮК ако видят....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Съеденител приплъзване при ускорение

Мнение от NAPSTERS » 05 Фев 2011, 22:26

sadex5 написа:Сменена според спецификацията на ЛЮК, със много специален скъп инструмент, който го няма никъде, ама аз го намерих и то на цената на половин нова кутия, щото искат сертификат от БМВ, че може да работиш с него...
За вдигането на кутията имам едно и му казвам петото краче.... :lol: Дига 300 кила от воле, както колата е горе на подемника... Ама и неговото използване е доста скъпо, и ЛЮК ако видят....

имам такова краче и аз, просто подходих малко шеговито :D
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Съеденител приплъзване при ускорение

Мнение от ///Явор » 05 Фев 2011, 22:38

:mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Съеденител приплъзване при ускорение

Мнение от Ivo_Borisov » 05 Фев 2011, 23:26

Като сменях съединителя не видях с какво го сменяха ама ме съмнява кварталния майстор да има такъв дорник-скоба :mhihi: А резултата е следния- 43 хил до тук съединителя сменен с обикновен дорник си работи супер :driving:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Съеденител приплъзване при ускорение

Мнение от NAPSTERS » 05 Фев 2011, 23:37

Ivo_Borisov написа:Като сменях съединителя не видях с какво го сменяха ама ме съмнява кварталния майстор да има такъв дорник-скоба :mhihi: А резултата е следния- 43 хил до тук съединителя сменен с обикновен дорник си работи супер :driving:


естественно че ще работи супер, като знаеш как да го използваш и нямаш навика да си държиш лявото краче върху педала на съединителя докато караш :driving:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Съеденител приплъзване при ускорение

Мнение от sadex5 » 06 Фев 2011, 2:04

Ivo_Borisov написа:Като сменях съединителя не видях с какво го сменяха ама ме съмнява кварталния майстор да има такъв дорник-скоба :mhihi: А резултата е следния- 43 хил до тук съединителя сменен с обикновен дорник си работи супер :driving:

Още най-малко 120 К :lol: Без дорника :) Със дорника мисля от 150 К нагоре :mhihi:
Очакваме тема: Съединител на автоматик- със дорник или скоба

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Re: Съеденител приплъзване при ускорение

Мнение от I.V.G. » 06 Фев 2011, 19:41

По съществото на темата може ли?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Съеденител приплъзване при ускорение

Мнение от sadex5 » 07 Фев 2011, 1:36

I.V.G. написа:По съществото на темата може ли?

Ето нашата диагноза при дадената анамнеза. Вдигаш колата и проверяваш как е положението на хидравличния цилиндър, хода му, и съответно хидравличния привод, да не би да остава в състояние на прибуксуване, ако трябва обезвъздушаваш за всеки случай...Виждал съм задръстенa тръбичка да побърка ,, майсторите''.
Ако всичко е наред обаче и проблема си е налице, сваляте кутията долу, като използваш момента за проверка на семерините отзад на кутията за течове, на коляновия вал, и особенно внимание на притискателния диск !
В момента на изваждането на притискателния диск, майстора веднага ще види къде е проблема, ще прокълне предния майстор, и ще се види какво трябва да се купи. Може да има скъсан нит на диафрагмата, заминала от фабричен дефект пружина или кой знае какво....
Феродовия диск със сигурност при тази допълнителна фрикция е заминал, или тръгнал. проверявате и него за измятания и скъсани нитове да кажем и с това се приключва проблема
Като монтирате кутията си вземи ако искаш едно ново гумено каре, и онази втулка на кардана, дето влиза вала на скоростната кутия и я смени, щото много майстори от зор я разбиват или подбиват ръба, тръгват да я вадят, не успяват, и става една хубава вибрациика после....Кофти се избива малко, но и това има чалъм. Аз лично я разпробивам гумата отвътре внимателно до метала и я тегля със зверските клещи.
После си слагаш хубави гарнитурки на ауспухните съеднинения за твоя сигурност и си готов.

Без да се свали кутията няма как да се разбере точно какъв е проблема, цялата работа е 4 часа с цигарите...
Майстора не е задължително да има скоба....Може и само центриращ дорник, и да е със стаж поне 4 съединитела на БМВ
Ако има още въпроси, можем и списък с инструменти, скоби и всички чалъми да кажем.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Re: Съеденител приплъзване при ускорение

Мнение от I.V.G. » 07 Фев 2011, 14:37

sadex5 написа:
I.V.G. написа:По съществото на темата може ли?

Ето нашата диагноза при дадената анамнеза. Вдигаш колата и проверяваш как е положението на хидравличния цилиндър, хода му, и съответно хидравличния привод, да не би да остава в състояние на прибуксуване, ако трябва обезвъздушаваш за всеки случай...Виждал съм задръстенa тръбичка да побърка ,, майсторите''.
Ако всичко е наред обаче и проблема си е налице, сваляте кутията долу, като използваш момента за проверка на семерините отзад на кутията за течове, на коляновия вал, и особенно внимание на притискателния диск !
В момента на изваждането на притискателния диск, майстора веднага ще види къде е проблема, ще прокълне предния майстор, и ще се види какво трябва да се купи. Може да има скъсан нит на диафрагмата, заминала от фабричен дефект пружина или кой знае какво....
Феродовия диск със сигурност при тази допълнителна фрикция е заминал, или тръгнал. проверявате и него за измятания и скъсани нитове да кажем и с това се приключва проблема
Като монтирате кутията си вземи ако искаш едно ново гумено каре, и онази втулка на кардана, дето влиза вала на скоростната кутия и я смени, щото много майстори от зор я разбиват или подбиват ръба, тръгват да я вадят, не успяват, и става една хубава вибрациика после....Кофти се избива малко, но и това има чалъм. Аз лично я разпробивам гумата отвътре внимателно до метала и я тегля със зверските клещи.
После си слагаш хубави гарнитурки на ауспухните съеднинения за твоя сигурност и си готов.

Без да се свали кутията няма как да се разбере точно какъв е проблема, цялата работа е 4 часа с цигарите...
Майстора не е задължително да има скоба....Може и само центриращ дорник, и да е със стаж поне 4 съединитела на БМВ
Ако има още въпроси, можем и списък с инструменти, скоби и всички чалъми да кажем.
Ей това чаках,БЛАГОДАРЯ много .И мен ме съмнява тази семерина да не изпуска,явно ще има гимнастика със скоросната кутия :bowdown:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Съеденител приплъзване при ускорение

Мнение от sadex5 » 07 Фев 2011, 15:01

Сваляй долу няма какво да му мислиш :twisted: И после да кажеш какво е било ! Хем си направи и другите работи по кутията, масла, семерини, карета и тази втулка, която ти казах да е идеална..Точно където започва карданния вал, и е гуменото каре !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 1.02.2011
Местоположение: София, Русе
Пол: Мъж
Кара: 530i

Re: Съеденител приплъзване при ускорение

Мнение от venci_krumov » 20 Мар 2011, 23:00

Колеги, кажете къде да намеря добър майстор в София.
Проблема с колата е същия - съединителя приплъзва при ускорение. Колата е 530i, 2002.
Някой да знае колко може да ми струва този ремонт и къде да го направя?

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 22.04.2010
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: Е-39 530И Е-30 320И М20Б20
Мечтае да кара: Е-30 МPower

Re: Съеденител приплъзване при ускорение

Мнение от Йордан Василев » 23 Мар 2011, 11:25

при мен проблема е същия, преплъзване при ускорение на 5-та и 4-та.Ясно е, че трябва да сменям съединителя/комплект/, ама няколко пъти попадам на майстори - "левичари". Като говорих с тях за смяната на съединителя не ми споменаха нищо за тази втулка, дето е хубаво да се смени.Наистина и аз ще съм благодарен някой ако предложи майстор с опит в тази работа.Благодаря!
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook