Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
Според мен има проблем в компа или ЕКУ-то или кабелите до компа и до ЕКУ-то!
Прочетете я за грешки...
Прочетете я за грешки...
- T0nk00
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: с колкото пари изкара
- Мечтае да кара: BMW S1000RR
- Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)
Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
дали има някой датчик който да реагира по този начин ?
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
качете я на диагностика с живи данни и я прегледайте дали всичко си е наред по колата
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
T0nk00 написа:дали има някой датчик който да реагира по този начин ?
_65536_kb_sec_ написа:всичко хубаво ама далеч сигнала за оборотомера не се взима от алтернатора![]()
![]()
Сигналът за оборотомера не идва ли от датчика на коляновия вал

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
Djelebov написа:_65536_kb_sec_ написа:всичко хубаво ама далеч сигнала за оборотомера не се взима от алтернатора![]()
![]()
Сигналът за оборотомера не идва ли от датчика на коляновия вал
Да ама филтриран през ЕКУ-то

Тва оборотомера да взима сигнал от алтернатор само на п**ка мачка и на борче може да се види




- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
Ами доста от по-старите коли взимат импулса точно там ..Но тук няма как да е директно естествено че ще минава през блока.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
T0nk00 написа:Няколко дни проблеми нямаше, но ето че днес отново се случи същото като този път аз бях зад волана.
Колата просто си се угаси и не искаше да запали а стартера си въртеше. След много лоши думички по нейн адрес и една цигара време всичко се оправи и запали. Карам си аз 10 мин и отново спира. Гориво има, акумолатора е силен, става само при загряла кола явно, но за 5 мин не истива много, а сама се оправя и то всеки път след като я изчакам. Проблема стана дразнещ и отново сме на изходна позиция в търсене на виновника. Отворен съм за предложения.
Провери за вода в кутията на екуто.
- T0nk00
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: с колкото пари изкара
- Мечтае да кара: BMW S1000RR
- Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)
Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
съмненията са за бензинова помпа тъй като можело да "затяга" при по висока температура, но чак утре ще разберем.
- T0nk00
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: с колкото пари изкара
- Мечтае да кара: BMW S1000RR
- Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)
Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
Колеги от доста време не съм писал, но едва днес след дълго търсене на диагностика за е34 открихме проблема.
Първо беше окислено релето на бензиновата помпа, като проблема вече е отстранен.
Второ - при диагностиката излиза грешка само на датчика на коляновия вал, който е нов и няма и една година. След изчистването двигателя си работи и отново се появява тази грешка и така няколко пъти. По-странното е че колата си пали и с изваден датчик на коляновия вал, което поне за мен е странно.
Питането ми е дали "спортното" гърне може да трупа грешката или тя идва от някъде другаде?
Първо беше окислено релето на бензиновата помпа, като проблема вече е отстранен.
Второ - при диагностиката излиза грешка само на датчика на коляновия вал, който е нов и няма и една година. След изчистването двигателя си работи и отново се появява тази грешка и така няколко пъти. По-странното е че колата си пали и с изваден датчик на коляновия вал, което поне за мен е странно.
Питането ми е дали "спортното" гърне може да трупа грешката или тя идва от някъде другаде?
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
Спортното гърне трупа грешка само в тъпанчетата на хората и
ако им паднеш. Има случаи на чисто нов датчик да не работи, иначе еку-то влиза в авариен режим и си работи, намери и отстрани проблема.

- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
T0nk00 написа:Колеги от доста време не съм писал, но едва днес след дълго търсене на диагностика за е34 открихме проблема.
Първо беше окислено релето на бензиновата помпа, като проблема вече е отстранен.
Второ - при диагностиката излиза грешка само на датчика на коляновия вал, който е нов и няма и една година. След изчистването двигателя си работи и отново се появява тази грешка и така няколко пъти. По-странното е че колата си пали и с изваден датчик на коляновия вал, което поне за мен е странно.
Питането ми е дали "спортното" гърне може да трупа грешката или тя идва от някъде другаде?
А датчика каква марка е и за колко пари сте го взели?Защото има едни италянски по 60лв.
- T0nk00
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: с колкото пари изкара
- Мечтае да кара: BMW S1000RR
- Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)
Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
за марка не се сещам но ценат беше около 200 и нещо.
Грешката е чистена над 10 пъти и след известно време пак се появява.
Грешката е чистена над 10 пъти и след известно време пак се появява.
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
T0nk00 написа:за марка не се сещам но ценат беше около 200 и нещо.
Грешката е чистена над 10 пъти и след известно време пак се появява.
Е това означава че има проблем в датчика или някаде по инсталацията до него!
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани