М20В25
Модератор: bum_bum
- Thebimmerfan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 7.06.2010
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 323ti compact
- Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20
Re: М20В25
[quote="tuningfena"][явно трябва да станеш малко по строг 

Последна промяна Thebimmerfan на 23 Фев 2011, 13:21, променена общо 1 път
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов

Веско Маринов
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: М20В25
Съжалявам че трябва да наруша спокойствието на темата, но според мен с колегата Thebimmerfan допринасяме положително към развитието на проекта на колегата. Той поиска мнения и 2мата излагаме аргументи в полза на 2 коренно различни подхода към преустрояването на е30-ската на колегата... Така той може да се насочи към смяна на мотор или турбиниране, тъй като се отказа от 24 клапановата глава за М20-ската... Дайте му и вие по едно предложение на момчето какво да направи за да си засили е30-ската, а не да спрем да пишем - така пък изобщо няма да му се помогне...
П.С. Извинявам се за разводняването ама...
П.С. Извинявам се за разводняването ама...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: М20В25
bum_bum написа:Явно не разбираш от дума! Давайте от тук натам по същество, моля.
Оффф баси глупостите... чета чета чета и се чудя как Иво още ви позволява да говорите неща тотално отдалечени от темата!!!!
Пръво няма 24 клапанова глава за м20!!! Не заради друго ами защото няма от къде да се намери!!!
Второ няма съскалка за малко пари освен на ТОМ може би!!!
Трето М-повер за без пари не може да се намери камо ли да е читав,ако е евтин!!!
Аз му казах на колегата на лично да пита каквото иска и да се опитам да му помогна! Той не отоговори... За това си казвам съвета към него тук и повече няма да се разправям!!!
Преди да се фърлиш у турбота и м-повери ,сложи едно окачване на тая кола,едни спирачки от 38 или некфи други с повече от едно бутало,щото спирачната сила идва не само от големината на диска... след тва сложи некоя друга разпънка,шперец некфи ниски гуми и джанти. ПОЧНИ да караш по-сериозно и стабилно,усети колата виж какво те влече и тогава виж какво не ти стига и какво си направил по колата си!!!
Бях същия като теб,не знаех какво искам от мойта кола. Само турбота компресори и генерации и валове и дросели ми се въртяха в главата... В крайна сметка,след повече от година, разбрах че като за начало имам нужда от нови спирачки,окчаване и шпер за да мога да карам 34ката и да изпитвам някакъв кеф а не само да си мисля че карам...

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Re: М20В25
Точно така, благодаря ви че пишете по темата макар и да не е по същество!!!
Взех решение мотора с който ще започна проекта ми да е М50В25 или М30В35(който всъшност разбрах че е много як и подлежи на големи напъни),така че ако някой има да каже нещо по тоя въпрос заповядайте.Задължително искам колата да се турбинира,за окачването и спирачната система разбирасе и в момента търся нещо подходящо и проучвам нещата давайте предложения(може и конкретни за неща който имате в наличност)и аз започвам с купуването на нещата по проекта!!!
Мерси много за вниманието.
Взех решение мотора с който ще започна проекта ми да е М50В25 или М30В35(който всъшност разбрах че е много як и подлежи на големи напъни),така че ако някой има да каже нещо по тоя въпрос заповядайте.Задължително искам колата да се турбинира,за окачването и спирачната система разбирасе и в момента търся нещо подходящо и проучвам нещата давайте предложения(може и конкретни за неща който имате в наличност)и аз започвам с купуването на нещата по проекта!!!
Мерси много за вниманието.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: М20В25
Еми вземай първо мотора и почвай. Ако сложиш М50 отваряш моята тема и гледаш всичко наготово и правиш. Почти няма неяснотии няма да откриваш топлата вода. Остават ти само желанието и средствата и си тиViVas написа:Точно така, благодаря ви че пишете по темата макар и да не е по същество!!!
Взех решение мотора с който ще започна проекта ми да е М50В25 или М30В35(който всъшност разбрах че е много як и подлежи на големи напъни),така че ако някой има да каже нещо по тоя въпрос заповядайте.Задължително искам колата да се турбинира,за окачването и спирачната система разбирасе и в момента търся нещо подходящо и проучвам нещата давайте предложения(може и конкретни за неща който имате в наличност)и аз започвам с купуването на нещата по проекта!!!
Мерси много за вниманието.

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: М20В25
за м50б25 - 28 прочети тази тема viewtopic.php?f=67&t=171777 и ще ти стане ясно за какво става въпрос , даже се свържи с колегата slavianko ако има нещо неясно , колкото до м30б35 доста по голям зор ще е да го направиш както трябва еи ти една темичка http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... sc&start=0 да видиш какво трябва да се направи , ти си прецени 

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: М20В25
tuningfena написа:за м50б25 - 28 прочети тази тема viewtopic.php?f=67&t=171777 и ще ти стане ясно за какво става въпрос , даже се свържи с колегата slavianko ако има нещо неясно , колкото до м30б35 доста по голям зор ще е да го направиш както трябва еи ти една темичка http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... sc&start=0 да видиш какво трябва да се направи , ти си прецени
Това пък от къде го измисли... м30б35 е много по-лесен за турбиниране,щото не ти трябва да го разфасоваш за да караш 1.0 бар както при м50,който след 0.5 бара почва да сдава багажа.
на м30ката само една гарнитурка хубава да не духва и караш и пееш... на 1 бар ще извадиш поне 450 нютона който за дрифт примерно ще ти стигат... друг е въпроса че дори и извън бууст м30 има повер,а м50 е малко по-умрел...
окачването ти препоръчвам кони спорт регулируемо или биощайн б10 регулируемо ако б10 ти е скъпо б8 пак става...
Спирачки,колко теми има за тях не е истина... разтърси се и ще си направиш сам изводите...

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: М20В25
Доста силно казано. М50-то без ванос е доста здрав от към железа. Биелите му държат доста и до 400-500кс едва ли ще има драми с тях. За буталата пък не мисля че М30-ковите ще държат на повече налягане. Нали и аз си карах колата с оригиналните карантии на 0.8-1 бар и едва ли щях да имам проблеми с това налягане и така да я бях оставил.BULL3T написа:както при м50,който след 0.5 бара почва да сдава багажа.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М20В25
Всеки път като има такава тема се чудя как в Щатите техните М/S 52, които са същите като нашите държат до към 600 (НА ГУМИТЕ!), а тука М50, дето са "по-здрави" държат по-малко 

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: М20В25
Е що тогава се правят на интересни всички викат че на м50 точно биелите са му били слаби??? Последно ковани ли са или не???!!!!
http://www.bilstein-bg.com/program.html
bum_bum написа:Б10 не е регулируемо.
http://www.bilstein-bg.com/program.html

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М20В25
Тва го е превеждал някой, дето е преписвал на изпитите.
http://www.bilstein.nl/bilstein/b10_powerkit
http://www.bilstein.nl/bilstein/b10_powerkit
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: М20В25
bum_bum написа:Тва го е превеждал някой, дето е преписвал на изпитите.
http://www.bilstein.nl/bilstein/b10_powerkit
Иво моля те погледни какво пише на една от снимките: "ride height modified shock absorber"
Но лично не знам как ще се държат на дрифт...

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: М20В25
Щото по форумите можеш да прочетеш всякакви неща и да напишеш всякакви без дори да имаш представа. Не са ковани биелите на М50-то но те и на М30 не са. Просто на М30 са едни брутално големи и тежки и затова държат. Иначе са кекави биелите на М50 но на моторите с ванос. Безваносовите са доста по големи и си държат доста прилично. Просто кой чул кой не и пишат глупости. Да не говорим че биелите от М50 без ванос дори често ги ползват за ъпгрейди на S50-то щото са по здрави.BULL3T написа:Е що тогава се правят на интересни всички викат че на м50 точно биелите са му били слаби??? Последно ковани ли са или не???!!!
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани