М20В25

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 7.06.2010
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW 323ti compact
Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20

Re: М20В25

Мнение от Thebimmerfan » 28 Яну 2011, 17:21

[quote="tuningfena"][явно трябва да станеш малко по строг :dunno:
Последна промяна Thebimmerfan на 23 Фев 2011, 13:21, променена общо 1 път
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов



Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М20В25

Мнение от bum_bum » 28 Яну 2011, 17:23

Явно не разбираш от дума! Давайте от тук натам по същество, моля.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: М20В25

Мнение от Boyadjiev » 28 Яну 2011, 21:37

Съжалявам че трябва да наруша спокойствието на темата, но според мен с колегата Thebimmerfan допринасяме положително към развитието на проекта на колегата. Той поиска мнения и 2мата излагаме аргументи в полза на 2 коренно различни подхода към преустрояването на е30-ската на колегата... Така той може да се насочи към смяна на мотор или турбиниране, тъй като се отказа от 24 клапановата глава за М20-ската... Дайте му и вие по едно предложение на момчето какво да направи за да си засили е30-ската, а не да спрем да пишем - така пък изобщо няма да му се помогне...
П.С. Извинявам се за разводняването ама...
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: М20В25

Мнение от BULL3T » 29 Яну 2011, 18:56

bum_bum написа:Явно не разбираш от дума! Давайте от тук натам по същество, моля.


Оффф баси глупостите... чета чета чета и се чудя как Иво още ви позволява да говорите неща тотално отдалечени от темата!!!!

Пръво няма 24 клапанова глава за м20!!! Не заради друго ами защото няма от къде да се намери!!!

Второ няма съскалка за малко пари освен на ТОМ може би!!!

Трето М-повер за без пари не може да се намери камо ли да е читав,ако е евтин!!!

Аз му казах на колегата на лично да пита каквото иска и да се опитам да му помогна! Той не отоговори... За това си казвам съвета към него тук и повече няма да се разправям!!!

Преди да се фърлиш у турбота и м-повери ,сложи едно окачване на тая кола,едни спирачки от 38 или некфи други с повече от едно бутало,щото спирачната сила идва не само от големината на диска... след тва сложи некоя друга разпънка,шперец некфи ниски гуми и джанти. ПОЧНИ да караш по-сериозно и стабилно,усети колата виж какво те влече и тогава виж какво не ти стига и какво си направил по колата си!!!

Бях същия като теб,не знаех какво искам от мойта кола. Само турбота компресори и генерации и валове и дросели ми се въртяха в главата... В крайна сметка,след повече от година, разбрах че като за начало имам нужда от нови спирачки,окчаване и шпер за да мога да карам 34ката и да изпитвам някакъв кеф а не само да си мисля че карам...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 17.12.2010

Re: М20В25

Мнение от ViVas » 03 Фев 2011, 15:11

Точно така, благодаря ви че пишете по темата макар и да не е по същество!!!
Взех решение мотора с който ще започна проекта ми да е М50В25 или М30В35(който всъшност разбрах че е много як и подлежи на големи напъни),така че ако някой има да каже нещо по тоя въпрос заповядайте.Задължително искам колата да се турбинира,за окачването и спирачната система разбирасе и в момента търся нещо подходящо и проучвам нещата давайте предложения(може и конкретни за неща който имате в наличност)и аз започвам с купуването на нещата по проекта!!!
Мерси много за вниманието.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: М20В25

Мнение от slavianko » 03 Фев 2011, 17:41

ViVas написа:Точно така, благодаря ви че пишете по темата макар и да не е по същество!!!
Взех решение мотора с който ще започна проекта ми да е М50В25 или М30В35(който всъшност разбрах че е много як и подлежи на големи напъни),така че ако някой има да каже нещо по тоя въпрос заповядайте.Задължително искам колата да се турбинира,за окачването и спирачната система разбирасе и в момента търся нещо подходящо и проучвам нещата давайте предложения(може и конкретни за неща който имате в наличност)и аз започвам с купуването на нещата по проекта!!!
Мерси много за вниманието.
Еми вземай първо мотора и почвай. Ако сложиш М50 отваряш моята тема и гледаш всичко наготово и правиш. Почти няма неяснотии няма да откриваш топлата вода. Остават ти само желанието и средствата и си ти ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: М20В25

Мнение от tuningfena » 03 Фев 2011, 17:50

за м50б25 - 28 прочети тази тема viewtopic.php?f=67&t=171777 и ще ти стане ясно за какво става въпрос , даже се свържи с колегата slavianko ако има нещо неясно , колкото до м30б35 доста по голям зор ще е да го направиш както трябва еи ти една темичка http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... sc&start=0 да видиш какво трябва да се направи , ти си прецени :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: М20В25

Мнение от BULL3T » 03 Фев 2011, 18:04

tuningfena написа:за м50б25 - 28 прочети тази тема viewtopic.php?f=67&t=171777 и ще ти стане ясно за какво става въпрос , даже се свържи с колегата slavianko ако има нещо неясно , колкото до м30б35 доста по голям зор ще е да го направиш както трябва еи ти една темичка http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... sc&start=0 да видиш какво трябва да се направи , ти си прецени :yes:


Това пък от къде го измисли... м30б35 е много по-лесен за турбиниране,щото не ти трябва да го разфасоваш за да караш 1.0 бар както при м50,който след 0.5 бара почва да сдава багажа.

на м30ката само една гарнитурка хубава да не духва и караш и пееш... на 1 бар ще извадиш поне 450 нютона който за дрифт примерно ще ти стигат... друг е въпроса че дори и извън бууст м30 има повер,а м50 е малко по-умрел...

окачването ти препоръчвам кони спорт регулируемо или биощайн б10 регулируемо ако б10 ти е скъпо б8 пак става...

Спирачки,колко теми има за тях не е истина... разтърси се и ще си направиш сам изводите...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М20В25

Мнение от bum_bum » 03 Фев 2011, 18:27

Б10 не е регулируемо.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: М20В25

Мнение от slavianko » 03 Фев 2011, 18:35

BULL3T написа:както при м50,който след 0.5 бара почва да сдава багажа.
Доста силно казано. М50-то без ванос е доста здрав от към железа. Биелите му държат доста и до 400-500кс едва ли ще има драми с тях. За буталата пък не мисля че М30-ковите ще държат на повече налягане. Нали и аз си карах колата с оригиналните карантии на 0.8-1 бар и едва ли щях да имам проблеми с това налягане и така да я бях оставил.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М20В25

Мнение от bum_bum » 03 Фев 2011, 18:48

Всеки път като има такава тема се чудя как в Щатите техните М/S 52, които са същите като нашите държат до към 600 (НА ГУМИТЕ!), а тука М50, дето са "по-здрави" държат по-малко :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: М20В25

Мнение от BULL3T » 03 Фев 2011, 18:54

Е що тогава се правят на интересни всички викат че на м50 точно биелите са му били слаби??? Последно ковани ли са или не???!!!!

bum_bum написа:Б10 не е регулируемо.


http://www.bilstein-bg.com/program.html
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М20В25

Мнение от bum_bum » 03 Фев 2011, 18:58

Тва го е превеждал някой, дето е преписвал на изпитите.

http://www.bilstein.nl/bilstein/b10_powerkit
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: М20В25

Мнение от BULL3T » 03 Фев 2011, 19:03

bum_bum написа:Тва го е превеждал някой, дето е преписвал на изпитите.

http://www.bilstein.nl/bilstein/b10_powerkit


Иво моля те погледни какво пише на една от снимките: "ride height modified shock absorber"

Но лично не знам как ще се държат на дрифт...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: М20В25

Мнение от slavianko » 03 Фев 2011, 19:08

BULL3T написа:Е що тогава се правят на интересни всички викат че на м50 точно биелите са му били слаби??? Последно ковани ли са или не???!!!
Щото по форумите можеш да прочетеш всякакви неща и да напишеш всякакви без дори да имаш представа. Не са ковани биелите на М50-то но те и на М30 не са. Просто на М30 са едни брутално големи и тежки и затова държат. Иначе са кекави биелите на М50 но на моторите с ванос. Безваносовите са доста по големи и си държат доста прилично. Просто кой чул кой не и пишат глупости. Да не говорим че биелите от М50 без ванос дори често ги ползват за ъпгрейди на S50-то щото са по здрави.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook