обороти проблем

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

обороти проблем

Мнение от nikol78 » 06 Яну 2011, 20:25

колата е е39 520 и имам проблем с оборотите на свободна скорост ги върти да гасне и като е вкараш рязко в оборот на скорост като искаш да смениш скорота с по голяма задържа оборотите та даже и леко се изфорсирва като е студена колата го няма проблема та дори и като загрее появява се след като я изгася и пак запаля започва да прави тези мизерии на диагностика нищо не показва смених дросел и ланда сонда същата работа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: обороти проблем

Мнение от vladobate » 07 Яну 2011, 2:41

Датчк за температурата на мотора. Видях го в друга тема същото , датчика дава грешна информация на компа че е студен мотора ( а той е загрял ) и се изфорсира сам ( демек компа подава командата ама не в час ). На диагностика излиза и се проверява каква температура отчита датчика и всъщност колко е загрял мотора ако има очевадни разлики сменяй. Успех :yes:


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Re: обороти проблем

Мнение от nikol78 » 07 Яну 2011, 10:13

vladobate написа:Датчк за температурата на мотора. Видях го в друга тема същото , датчика дава грешна информация на компа че е студен мотора ( а той е загрял ) и се изфорсира сам ( демек компа подава командата ама не в час ). На диагностика излиза и се проверява каква температура отчита датчика и всъщност колко е загрял мотора ако има очевадни разлики сменяй. Успех :yes:

ама при мен диагностиката не показва нищо имам датчик ще го сменя да вида какво ще стане. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 8.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е 39
Мечтае да кара: Х 6
Детайли за колата: 520 , 150 коня , зелен металик

Re: обороти проблем

Мнение от marione1 » 08 Яну 2011, 19:03

Преди да го сменяш отиди но друго място да ти направят диагностика.Аз имах подобен проблем с оборотите и се оказа датчика на коляновия вал.При диагностиката си излезе.
Човек е толкова голям колкото са големи мечтите му


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: обороти проблем

Мнение от dbanchev » 09 Яну 2011, 17:54

Аз залагам освен на даткик колянов или рапределителен вал също и на ламбда сонда/и. Ламбда сондиде излизат като стойности на диагностиката, а не директно като грешки ако са станали мудни и не работят в коректния диапазон.
Ако бъркам нещо нека ме поправят, не съм много на ти с диагностиките, но това съм го забелязъл от опит за сондите.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 17.01.2011

Re: обороти проблем

Мнение от an0nym » 17 Яну 2011, 22:52

Къде е разположен датчика за температурата на мотора?

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 11.06.2004

Re: обороти проблем

Мнение от micasa » 18 Яну 2011, 23:22

колега има ли развитие при теб 4е и аз го имам този проблем .отворих дебитомера оба4е си е наред .сменил сам дат4ика на кв.вал преди и си продалжава проблема на диагностика при четири пс-та на последното излезе дебитомер но не гарантира за него.карам 1.8ис и проблема е много кофти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: обороти проблем

Мнение от vladobate » 19 Яну 2011, 1:00

Така като кажете на диагностика нищо не показва , на място ли ви ги правят тея диагностики само и само за грешки ли гледат. Няколко мнения вече има че диагностиката не е само зяпане в монитора ами трябва и нещо в кратуната да има . Искайте живи данни и в движение и на място и да се гледат стойности ако има разлики от стокови и т.н. Някои от възможните проблеми е именно в различни стойности ,а не в липсата на такива като как например се хваща ленива сонда и колко отчита датчика за темп. на охл. течност а всъщност колко е темп. в момента реално, ей такива неща трябва да се сравняват и отчита не само какво е изгоряло или кви грешки изписва. За диагностика за Пловдив мога да препоръчам колега от форума на ЛС, поне го знам ,че мисли с главата си. Успех и си искайте диагнозата , а не само да плащате за диагностика.


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Re: обороти проблем

Мнение от nikol78 » 02 Фев 2011, 21:39

след доста ходене по мъките се оказа че е от ASC - то и е от тоците нещо няква идея за майстор :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.10.2010
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 520 I 1998г
Мечтае да кара: ///M5 2003 г

Re: обороти проблем

Мнение от didite_bg » 03 Фев 2011, 14:16

При мен това вдигане на оборотите се оказа от ТЕРМОСТАТА(постоянно държеше отворен големия кръг и двигателя студен-оттам проблем с изпарителя и не загряването му ) колкото и невероятно да се стори на един майстор(явно искаше да изкара доста повече пари от мене).Смених и проблема изчезна :yes:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: обороти проблем

Мнение от meha » 03 Фев 2011, 14:27

nikol78 написа:след доста ходене по мъките се оказа че е от ASC - то и е от тоците нещо няква идея за майстор :dunno:


НЕ СЕ КАСАЕ ЗА МАРКАТА БМВ :!:
Имам съм случай с автомобил,при който алтернатора правеше проблеми,на моменти спираше да зарежда,но за много кратко време,и след това възобновяваше работата си........от "освобождаването" на товата на алтернатора,дроселовата клапа,повишаваше оборотите и веднага след това ги сваляше,когато алтернатора започваше да зарежда.......всичко това се случваше много бързо и се получаваше ефекта-нестабилен празен ход!

Незнам това дали може да се случи при точно този модел на БМВ :confused:
Изображение


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Re: обороти проблем

Мнение от nikol78 » 14 Фев 2011, 20:42

след дълго ходене по мъките останових че проблема е от ASC то със вклучено колата има проблем с исклучено работи перфектно смених компа на абс моторче ASC и пак същото :dunno: :dunno: :dunno: :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: обороти проблем

Мнение от bmw_n00b » 14 Фев 2011, 21:42

А де... че то какво се променя като го изключиш? Механично, имам предвид...
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Re: обороти проблем

Мнение от **Novobraneca » 15 Фев 2011, 0:17

bmw_n00b написа:А де... че то какво се променя като го изключиш? Механично, имам предвид...


Нищо не се променя Румене.
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: обороти проблем

Мнение от bmw_n00b » 15 Фев 2011, 0:50

Ами и аз така смятам, ама щом има наблюдения, че така се оправя явно има някаква връзка. Преди бях че в един хамерикански форум, че може да се направи АСЦ-то да е изключено при запалване по подразбиране, а с натискане на копчето да се включва. Не че го препоръчвам, ама пък ако не се намери грешката... Тези аномалии са много изнервящи и трудни за откриване...
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook