Гаснене придружено с продължително палене

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Гаснене придружено с продължително палене

Мнение от doomy525 » 31 Яну 2011, 20:25

Здравейте колеги,
днес колата ме изненада. Сутринта беше около -7, а успя да запали от 3-4тия път след продължително въртене. Преди няколко дена беше -14, а запали от 1вия път и то само от "четвърт" оборот. Имам леки съмнения за нафтата, но попринцип си зареждам от една и съща бензионстанция и никакви проблеми досега, но да предположим, че може и да са се изхитрили тоя път, а подгревните свещи са сменени преди няколко седмици (имаше 2) и не вярвам да е от тях сега. Докато си карах и освободих от скорост, колата изгасна и тръгнах да въртя, но без успех първите 2-3 пъти, а чак на 4тия и то едно не от изведнъж ами чудещо се дали да запали.
На някой случвало ли се е и как реши проблема? Възможно ли да е от нафтата, а следователно да е замърсило нафтовия филтър със "желирана нафта" и трудно да пропуска? При по продължително каране засега се оправи, но предполагам ще го направи пак проблема :)

Еdit : забравих да отбележа, че при "изцеждане" на скорост във високите като че ли нещо ограничава оборотите и я спъва? :roll:

От изведнъж стана всичко това, вчера - никакви проблеми.
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 1.03.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пак BMW
Детайли за колата: E39 525TDS

Re: Гаснене придружено с продължително палене

Мнение от Vader » 31 Яну 2011, 22:05

Нафта, филтър,помпата в резервоара.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.10.2010
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 520 I 1998г
Мечтае да кара: ///M5 2003 г

Re: Гаснене придружено с продължително палене

Мнение от didite_bg » 31 Яну 2011, 22:31

Горе долу същото ми се е случвало и на старата кола (турбо дизел)и майстор ми каза,че най вероятно ми се е издухало турбото,но се оказа запушен,ама много запуше горивен филтър.Дори се наложи и да се продухат гориво проводите та вкарвахме компресот в резервоара и от там надувахме да изкара боклуците!Дано да е това моят накрая не можеше и 100км да вдигне и не го правеше постоянно! :yes:
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 24.04.2009
Местоположение: София
Кара: E39 530DA '99

Re: Гаснене придружено с продължително палене

Мнение от Ivailo28 » 31 Яну 2011, 23:50

При мен имаше почти същите симптоми, само че ми гаснеше в движение. Оказа се помпата в резервоара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Гаснене придружено с продължително палене

Мнение от doomy525 » 01 Фев 2011, 2:30

Тя е сменяна, но дори и пак да е дала фира имаше над 30л нафта, а тя прави проблемите под 15 ако не се бъркам :roll: Утре ще се смени филтъра, пък ще видим какво ще стане.
Забелязах също, че разходомора много играе (на свободна стои около 10-12, а на скорост съвсем бавно каране - на 20 и нагоре. Натискам, разходомера скача - колата стои.
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: Гаснене придружено с продължително палене

Мнение от NikiNikolov » 03 Фев 2011, 9:40

в друг под форум имат същия проблем, с малката разлика, че мотора е на бензин, дискутират проблем със запушени гърнета - конденз, лед и т.н. http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=237534&start=15

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook