Къде е проблемът?!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Къде е проблемът?!

Мнение от ktv » 17 Яну 2006, 21:03

Ситуацията е следната- паля колата , тръгвам и си карам така. До тук всичко е наред, обаче спирам някъде за малко, изгасям я и после като тръгна, почва да губи мощност- все едно, че работи на по- малко цилиндри. Дави се така известно време- две, три минути, отпушва се и тръгва нормално. Ако не бях сменил ламбдата скоро, щях да си помисля, че в нея е проблема, ама нейсе. Пък защо да не е пак тя, а?
Да не е от това, че запоиха кабелите на сондата, а пише, че не се запояват? Дайте някакъв акъл, че ми писна!!!!!!!
Благодаря предварително!
Живи и здрави!

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 17 Яну 2006, 21:04

Така като гледам , разходът ми се е увеличил доста в последно време и при наличието на тоя проблем.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 29.03.2004
Местоположение: София

Мнение от Niky Georgiev » 18 Яну 2006, 13:30

Ако не си я запоявал с индукционен поялник няма проблеми от това. Бих ти препоръчал да пуснеш една компютърна диагностика докато прави проблема. Иначе сигурно има и натрупани грешки в памета, вероятно би ти било от полза да знаеш какви са. Проверка на датчиците по мотора може да ти спести доста ядове..., погледни и бензиновата помпа! Преди време на старото BMW имах следния проблем - на студено пали от раз, като загрее - само с бутане/дърпане или изчакване да изстине. Оказа се бензиновата помпа.
Успех!
Niky Georgiev

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 21 Яну 2006, 14:15

Една малка подробност. Това се случва, когато съм карал известно време, изгасил съм колата без да е изстинал моторът напълно и при второто потегляне след като тръгна, се появява въпросната ситуация. Много е неприятно на кръстовище да закъсаш (оборотите отиват около 500, губи мощнаст и аха да угасне) и да чакаш да се оправи. Дайте някакъв съвет- от какво може за е?
Успехи!

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 21 Яну 2006, 15:02

ktv, така е много трудно да се каже. Търси свестен сервиз за инжекциони.
Как се появи този проблем :?:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 21 Яну 2006, 16:30

Появи се без някаква видима причина. Направо съм в шах!?

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Пазарджик

Мнение от kninov » 21 Яну 2006, 19:02

сменявал ли си горивен филтър ако не си смениго.

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 26 Яну 2006, 22:13

Тая седмица, когато температурите бяха доста под 0- та, нямах този проблем, но горивото като, че ли изтича отнякъде- толкова много харчи. А сега кажете, това какво значи!!!!!!!!!!!

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 04 Фев 2006, 22:42

Най- новото е, че при ниски обороти, когато колата не е в движение, същите пулсират ритмично от 6000 до 8000. Това разбира се са приблизителни цифри. Като дам газ няма проблем, но иначе така си прави като е на място. Като е по- топло, над 5-6 градуса над нулата или е много студено, е добре. Май ще трябва да ходя на диагностика.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.02.2005
Кара: Е39 525d

Мнение от ETW_You_ » 04 Фев 2006, 22:48

случвало ми се е бензинова помпа като загрее колата да губи налягне може да е клапан за обратно налягане,а за съжаление един път излезе електронен блок.дано не си такъв късметлия и ти.започни с мерене на налягането на бензина.трябва да е не по малко от 3 бара на празен ход

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 05 Фев 2006, 1:56

ktv написа:Появи се без някаква видима причина. Направо съм в шах!?


еми следващия път не за появаи жи4ките на ланда сондата от там ти се дави и трупа грешки
ИзображениеИзображение
Изображение

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 05 Фев 2006, 18:41

То в такъв случай и аз ще мога да си го оправя (ако е сигурно, че е от запояването на жичките). Само ще трябва да отида да изчистят грешките от компа. Задължително ще е обаче да сложа някакви маншончета на снадките, да не пропускат вода.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 06 Фев 2006, 11:33

ktv написа:То в такъв случай и аз ще мога да си го оправя (ако е сигурно, че е от запояването на жичките). Само ще трябва да отида да изчистят грешките от компа. Задължително ще е обаче да сложа някакви маншончета на снадките, да не пропускат вода.


няма да минеш само с 4истене оправи си ландата първо
ИзображениеИзображение
Изображение

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 09 Фев 2006, 22:02

Какво се оказа на края?
Ами това, че смених сондата. Излезе, че новата, която сложих през лятото, е издала багажа. Как така се получи не знам, но беше счупена нещо вътре и дрънчеше при разклащане. Да се надявам, че новата ще е по- читава. Да са живи и здрави в Цоков сервиз във Варна.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 10 Фев 2006, 4:46

ktv написа:Какво се оказа на края?
Ами това, че смених сондата. Излезе, че новата, която сложих през лятото, е издала багажа. Как така се получи не знам, но беше счупена нещо вътре и дрънчеше при разклащане. Да се надявам, че новата ще е по- читава. Да са живи и здрави в Цоков сервиз във Варна.


ами полу4ило сее така 4е нее трябвало да да я запояваш както изрищно е споменато при монтажа и гаранцията :D
ИзображениеИзображение
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook