метан или пропан?

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Мнение от prostia » 18 Яну 2006, 0:28

Hastalavista написа:Метана има един много голям минус.Бутиките са много дебели и поради това инсталацията става тежка.Това е един постоянен товар от порядъка на 80-90 килограма,който си ги возиш всеки ден.При нас има един бакшиш, който кара на метан от половин година и тампоните на задния мост на новата "Соната" почти се бяха предали.

ОК, минаваш 100 км за 6лв.Ами като няма добре развита мрежа от метан-станции, трябва да ходи6 до Дружба или Кремиковци(Маи там бе6е другата станция, не съм сигурен :dunno:) Няма особена далавера. Освен това заема доста голяма 4аст от багажника, и има смисъл само на комби или на кола с голям товарен отсек;)
Метана има бъде6те само ако се изгради добра мрежа и се намери алтернативен вариант за съхранание. Лично аз не съм привърженик (мое мнение)
моята е с метан(почти не я карам на гас щот наи блиската метанстанциа е на 45км) така е внесена от италия и няма никви проблеми със тампоните на задния мост незнам дали и тежат много бутилките но не и личи щот от зад под прожините има едни фланци около 30-35мм. :mhihi: :mhihi:
ама икономия си има 13лв-250км верно че доста коне отиват да почиват (маи повечето)
сигорно никога небих си словил АГО но така се случи моята баварка и ся си нося бутилките и сиги ползвам от време на време :driving: :mrgreen:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 18 Яну 2006, 9:41

Penchev написа:...

пък да видиш сега огромния патфайндър с 3.3л мотор как си върти четирите гуми... имам чувството че е по-пъргав от 323ката :shock: :D

от метан и чакала е много доволен :!: преди време кат му се похвалих за ултра ниския разход дето ми даде 323ката (малко под 10/100 на дълъг път) ми се смя 20 минути.... и си кара и на студено пак на метан доколкото знам (с помощта на едно допълнително копче) и няма никакви проблеми... всичко е въпрос на качествена уредба и добри майстори....
а астрата далеч не е голяма кола... и въпреки тва от май месец досега не е имала проблеми с окачването... поне той не е споделял за такова... язък че не влиза във форума да си каже за кво точно става въпрос... :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 18 Яну 2006, 10:45

Според мен всичко е въпрос на пари. Ако ги имаш караш на бенз и ти дреме. Обаче ако нямаш много а ти се кара БМВ мислиш алтернативи. И тук пак до пари опира. Слагаш газов инжекцион и караш. Карал съм Е36 318is с такъв инжекцион и бях много доволен(тя така си дойде от Холандия). За метан нямам наблюдения но сложиш ли обикновенна АГУ и то при някой скапан майстор и влизаш в джаза. Но имам и жигулка на газ откак я помня и нямам никакви проблеми с нея.
И така според мен:
1. Бенз - най-доброто всеки знае.
2. Газов инжекцион - ако е инжекция колата задължително иначе не е работа.
3. Обикновенна АГУ - ако си с инжекция с малко повече труд и нерви можеш да си пърпориш. Старото ми БМВ беше така. Ако е карборатор по добре.
4. Метан - караш на без пари ама тежиш и много не вървиш. Няма добре развита мрежа от газостанций, аз това не бих го сложил в колата. ;)
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook