Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Модератор: Технически модератори
58 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Пак не сте прави, на автомата има единствено и само копче на педала на спирачката.
На газта освен жило, за друго не знам да има
На газта освен жило, за друго не знам да има


- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Ам аз к`о съм написал
Да`н обратното
Ако се окаже от копчето ще изкарам една бира без да разбирам от автомати, а
деееа и умната глава на тоз ddddk

Да`н обратното

Ако се окаже от копчето ще изкарам една бира без да разбирам от автомати, а

деееа и умната глава на тоз ddddk


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
A верно че там имаше едно копче на вълшебството
Ама не виждам какво токова може да има проблем с кикдауна




Ама не виждам какво токова може да има проблем с кикдауна


- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Колега представи си копчето за кикдауна да прави шмекерии примерно да дава сигнал че е натиснато а педала не е натиснат до край !?!? тогава се получават аномалии в компа на автомата според мен ......Все пак кикдауна е направен да работи във фулл тротал режим.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
_65536_kb_sec_ написа:Пак не сте прави, на автомата има единствено и само копче на педала на спирачката.
На газта освен жило, за друго не знам да има
Колега няма никакви копчета по спирачката



BABHOMED написа:Колега представи си копчето за кикдауна да прави шмекерии примерно да дава сигнал че е натиснато а педала не е натиснат до край !?!? тогава се получават аномалии в компа на автомата според мен ......Все пак кикдауна е направен да работи във фулл тротал режим.
Да де ок ама как ще угасне като кикдауна е газ до дупка ... по скоро темата щеше да е "търся предна броня,маска, фарове,капак и тн "

- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
айде бе нема копче на спирачката....ми стоповете как светкат 

"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Добре бе, колеги, тогава кой дава сигнала на въпросния магнет вентил дето го написа Зъбчо да разтовари налягането на маслото и да се отцепи трансмисията от двг-то?
Все пак някъде някакво "умно" нещо трябва да разбере по някакъв начин, че задкормилното устройство има желание на преустанови движението
Ей за тая система говоря, но не я знам каква е и как се управлява.
Мисълта ми е, че щом веднъж го прави, а друг път не, то е много вероятно да е просто лош контакт връзка или нещо такова по тази система.

Все пак някъде някакво "умно" нещо трябва да разбере по някакъв начин, че задкормилното устройство има желание на преустанови движението

Ей за тая система говоря, но не я знам каква е и как се управлява.
Мисълта ми е, че щом веднъж го прави, а друг път не, то е много вероятно да е просто лош контакт връзка или нещо такова по тази система.


- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
kraininski написа:айде бе нема копче на спирачката....ми стоповете как светкат
Колега не съм сигурен дали изобщо е копче или датчик... но ако беше клеясало или неработещо просто нямаше да ми светят стоповете

ddddk написа:Добре бе, колеги, тогава кой дава сигнала на въпросния магнет вентил дето го написа Зъбчо да разтовари налягането на маслото и да се отцепи трансмисията от двг-то?
Все пак някъде някакво "умно" нещо трябва да разбере по някакъв начин, че задкормилното устройство има желание на преустанови движението![]()
Ей за тая система говоря, но не я знам каква е и как се управлява.
Мисълта ми е, че щом веднъж го прави, а друг път не, то е много вероятно да е просто лош контакт връзка или нещо такова по тази система.
Комбинация е колега от задействането на спирачната система и датчика за скоростта в диференцияла...
Последна промяна P1tbuL на 01 Фев 2011, 16:45, променена общо 1 път
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
хайде мини на 1 диагностика, порови по колата, че моя и на Стоян боба свърши 

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Аз имам дросел от м50б20 и съм готов да съдействам на колегата 

/// 6>4




- Maratilov e34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 17.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525i
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Колеги аз мисля че е от серо апарата на спирачките ако се е спукала мембраната при натискане на спирачката ште изгасне ако ако взима ваком от колекторите. може и да геша. Но сам имал подобни случаи сас други автомобили. моита е34 наскоро имаше подобни проблеми сас оборотите и изчистих морорчето и дебитомера и се оправи.тия е М20 мотора.
И един мармот завиваше шоколада в калници от Опел
- cherrypopper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 4.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92
- Мечтае да кара: F01
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Колеги и аз имам същия проблем,но при мен има още една спецификация, освен ,че гасне при натисната спирачка изгасва и в ЛЯВ и само ЛЯВ завой. Просто като дам волана на ляво и нещо прищраква клапана за газ/бензин и айдеее лампички по таблото в движение. Е34 м20б20 Някакви идеи ?
- Maratilov e34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 17.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525i
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Колега според мен при тебе имаш проблем сас кабелите проследи си кабелите на гаста.
И един мармот завиваше шоколада в калници от Опел
- Maratilov e34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 17.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525i
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Колеги аз мисля че кигдауна единствено е настроен да сваля предавка на доло невиждам какво обшто има сас ганенето може и да греша за кигдауна.Според мен триябва да извади маркуча за вакома на серовото и да го затапи така че да недьрпа вьздох и да пробва дали ште гасне като натисне спирачката ако спре да гасне при натискане на спирачка значи е серово заштото немене ми се струва че може и от там да идва проблема.
И един мармот завиваше шоколада в калници от Опел
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Zubcho написа:Your transmission's Torque Converter Lockup Solenoid is not releasing when you hit the brakes, a common GM problem.
Не разбрах точно с коя кутия е проблемът, но при моя автомат (5HP18), lockup solenoid-а контролира заключването само на последната предавка (overdriva-a). Мился, че автоматите, слагани на е34, не заключват друга предавка освен последната. Не вярвам там да е проблема, щото ако се развали соленоида:
1. има авариен режим още при запалването;
2. ако теоретично пренебрегнем 1. , то колата никога няма да заключи скорост, а не обратното
Според мен, ако проблемът е в кутията, не е от lockup-a

58 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани