м50 вечерта изгасена, сутринта не пали изобщо
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
м50 вечерта изгасена, сутринта не пали изобщо
Здравейте колеги,
имам следния проблем вчера карах колата до ъм 20:00 часа изгасих я и всичко си беше наред. Сътринта в 08:00 се качвам /навън -11 градуса/ вътра ключа, пали за секунда и гасне. Викам си нещо и е тежко докато разбие маслото или аз незнам и пак въртя ключа - уви не пали грам не припуква.....нищо. Стартера върти доста бързо /имам нов акумулатор/ и така десетки пъти без резултат.....колата няма аларми, имобилайзери др. такива мотора е м50б20 без ванус с бош електроника.
днес разглобих бенз рейка и я вкарах на топло да не би да е имало вода в бензинеца всичко подсуших и я върнах но пак не запали....бензин идва и даже свещите са мокри, свалих свещите и като въртя на стартер дават искра но не пали....ама никак не припуква въобще
има бензин - незнам колко бара е, има ток - незнам дали искрата се подава навреме - но не пали........
имам следния проблем вчера карах колата до ъм 20:00 часа изгасих я и всичко си беше наред. Сътринта в 08:00 се качвам /навън -11 градуса/ вътра ключа, пали за секунда и гасне. Викам си нещо и е тежко докато разбие маслото или аз незнам и пак въртя ключа - уви не пали грам не припуква.....нищо. Стартера върти доста бързо /имам нов акумулатор/ и така десетки пъти без резултат.....колата няма аларми, имобилайзери др. такива мотора е м50б20 без ванус с бош електроника.
днес разглобих бенз рейка и я вкарах на топло да не би да е имало вода в бензинеца всичко подсуших и я върнах но пак не запали....бензин идва и даже свещите са мокри, свалих свещите и като въртя на стартер дават искра но не пали....ама никак не припуква въобще

има бензин - незнам колко бара е, има ток - незнам дали искрата се подава навреме - но не пали........
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: м50 вечерта изгасена, сутринта не пали изобщо
Здравей колега,
Според мен е възможно да е датчик на колянов или разпределителен вал... По скоро първия...
Просто съвпадение късмет, че си се прибрал.
На мен ми се е случвало няколко пъти различни аварии, с различни коли да се чудя на късмета си - как не се е случило на пътя, а след като съм се прибрал...
...
Според мен е възможно да е датчик на колянов или разпределителен вал... По скоро първия...
Просто съвпадение късмет, че си се прибрал.
На мен ми се е случвало няколко пъти различни аварии, с различни коли да се чудя на късмета си - как не се е случило на пътя, а след като съм се прибрал...


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: м50 вечерта изгасена, сутринта не пали изобщо
Ако е датчик на колянов вал не би трябвало да идва бензин изобщо, и го запомнете това като правило за защита на колата от удавяне с бензин.
Според мен някъде другаде е проблема.
Според мен някъде другаде е проблема.

- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: м50 вечерта изгасена, сутринта не пали изобщо
идва бензин, но не се знае, колко е налягането и дебота
и искра има на сещите
днес ще замеря помпата и ще видиме какво дава....
и искра има на сещите
днес ще замеря помпата и ще видиме какво дава....
Re: м50 вечерта изгасена, сутринта не пали изобщо
Проблема ти е в замръзнали гърнета. Вкарай колата в топъл гараж за една вечер и на другата сутрин ще запали, но първо трябва да подсушиш свещите. Или вкарай колата на канал и където 2-те тройки изпускателни колектори се сливат в 2 тръби са захванати с по 3 гайки на всяка тръба и върти на стартер докато запали.
-------------------------
Колега ти разбираш ли си какво точно си се опитал да кажеш???
Определено не ти е привървяло
tsb_bg
-------------------------
Колега ти разбираш ли си какво точно си се опитал да кажеш???
Определено не ти е привървяло
tsb_bg
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: м50 вечерта изгасена, сутринта не пали изобщо
В колко раздела си пуснал тази тема колега, защо е нужно да го правиш, това се случва поне за втори път
Проблема е елементарен предполагам, но изисква изключително напрягане и унищожаване на клетъчно сиво вещество
Да ти давам 1000 лв и си вземи вървежен автомобил ???
------------------------
Колега като не желаеш "да се напрягаш и да си унищожаваш клетъчно сиво вещество" как да си обясним поста ти ???
tsb_bg

Проблема е елементарен предполагам, но изисква изключително напрягане и унищожаване на клетъчно сиво вещество

Да ти давам 1000 лв и си вземи вървежен автомобил ???

------------------------
Колега като не желаеш "да се напрягаш и да си унищожаваш клетъчно сиво вещество" как да си обясним поста ти ???
tsb_bg
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: м50 вечерта изгасена, сутринта не пали изобщо
проблема въобще не е елеметарен
пиша в е36 и е34 защото и на двете коли се монтира този мотор........а някой колеги четат само тази секция която карат, аз поне не следя раздел "акула" защото не карам и мисля че скоро няма да карам такива коли.....затова
ако някой без сиво вещество като мен.....иска да резбере развитието на проблема и решението му да чете, а такива като теб да си мълчат.....и да си карат перфектните, безпроблемни, неразрушими, всемогъщи и вечни коли.../щял да ми дава 1000 лева за да не го занимавам с моята счупена кола - ..... EDIT
/
ако найстина смятате, че темата нестава за хора със сиви вещества или там каквото е подобре езаключете, нямам нищо против
това е от днес:
колата има 30 литра бензин....
днес мерих налягането на бензина:
- директно помпата подава над 6 бара /манометъра ми е до толкова, а може и повече да е било/
- с вакуум регулатора 3,5 бара
- с изключен регулатор пак 3,5 бара /на самия регулатор пише 3,0 бара/
доколкото прочетох в форума, при изправен регулатор колата на тихи обороти трябва да работи на 2,8 бара при форсиране 3,0 бара.......и съответно мислч, че проблема за паленето ми е в този регулатор........
междудругото като махнах бензиновата рейка от мотора и завъртях мотора запали за около 3-4 секунди с горивото което беше останала в цилиндрите.....все пак има светлина в тунела.........

пиша в е36 и е34 защото и на двете коли се монтира този мотор........а някой колеги четат само тази секция която карат, аз поне не следя раздел "акула" защото не карам и мисля че скоро няма да карам такива коли.....затова

ако някой без сиво вещество като мен.....иска да резбере развитието на проблема и решението му да чете, а такива като теб да си мълчат.....и да си карат перфектните, безпроблемни, неразрушими, всемогъщи и вечни коли.../щял да ми дава 1000 лева за да не го занимавам с моята счупена кола - ..... EDIT

ако найстина смятате, че темата нестава за хора със сиви вещества или там каквото е подобре езаключете, нямам нищо против
това е от днес:
колата има 30 литра бензин....
днес мерих налягането на бензина:
- директно помпата подава над 6 бара /манометъра ми е до толкова, а може и повече да е било/
- с вакуум регулатора 3,5 бара
- с изключен регулатор пак 3,5 бара /на самия регулатор пише 3,0 бара/
доколкото прочетох в форума, при изправен регулатор колата на тихи обороти трябва да работи на 2,8 бара при форсиране 3,0 бара.......и съответно мислч, че проблема за паленето ми е в този регулатор........

междудругото като махнах бензиновата рейка от мотора и завъртях мотора запали за около 3-4 секунди с горивото което беше останала в цилиндрите.....все пак има светлина в тунела.........
Re: м50 вечерта изгасена, сутринта не пали изобщо
Колега, обикновено за един проблем с автомобила се пуска една тема, най-често в раздела, към който принадлежи автомобила...
След като си писал в профила си, че колата е Е36, ще си позволя да заключа темата в Е34, както и ще го правя всеки път отсега насетне, когато има дублирани теми.
След като си писал в профила си, че колата е Е36, ще си позволя да заключа темата в Е34, както и ще го правя всеки път отсега насетне, когато има дублирани теми.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани