BMW Е39 Engine start push button
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- naseto1969
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 13.07.2008
- Местоположение: pamplona. espana
- Пол: Мъж
- Кара: 525 d a
- Мечтае да кара: 535 d
- Детайли за колата: 525 d с чип
Re: BMW Е39 Engine start push button
абе добре идеа ама как да разбера кои кабели да вьржа на ключа които е в запалката
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: BMW Е39 Engine start push button
То ако беше толкос лесно....Ами имобилайзера, ами кой ще дава на контакт, волана кой го отключва ??
Това според мен си е чист пернишки тунинг особенно на е39...Щото и без това пак в джоба си ще ходя с ключа заради алармата
Това според мен си е чист пернишки тунинг особенно на е39...Щото и без това пак в джоба си ще ходя с ключа заради алармата

- BhO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: 48°12'N 16°22'E
- Кара: 530da touring
Re: BMW Е39 Engine start push button
без да съм чел цялата тема пускам само нещо набързо.
youtube
разгледайте всички видеота от този юзър
Това момче е юзър в немският форум и е направил два вида модула.
едният е с обикновен бутон като на първата снимка а вторият е с оригинален бмв бутон.
Разликата бмв бутона има 6 кабелчета.
Пускам ви линка с обявата му и обяснения и да.. знам че е скъпо но поне някой може да взаимства идея някоя.
обява
в обявата има и пдф файл как точно се инсталира модулът.
pdf
youtube
разгледайте всички видеота от този юзър
Това момче е юзър в немският форум и е направил два вида модула.
едният е с обикновен бутон като на първата снимка а вторият е с оригинален бмв бутон.
Разликата бмв бутона има 6 кабелчета.
Пускам ви линка с обявата му и обяснения и да.. знам че е скъпо но поне някой може да взаимства идея някоя.
обява
в обявата има и пдф файл как точно се инсталира модулът.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: BMW Е39 Engine start push button
Иска да се регваме там.....Човек аз ще ти го направя ако искаш да си го палиш и от багажника, ама има ли смисъл, при положение че винаги ще си си с ключа в джоба....
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: BMW Е39 Engine start push button
Номенклатурен номер : 61316960743
Описание : п��евкл����ва��ел
Ед.цена (с ДДС) : 120.89 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Ето ви номера на оригиналния бутон,в изработването на схемата с релетата няма нищо сложно.
Описание : п��евкл����ва��ел
Ед.цена (с ДДС) : 120.89 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Ето ви номера на оригиналния бутон,в изработването на схемата с релетата няма нищо сложно.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: BMW Е39 Engine start push button
sadex5 написа:Иска да се регваме там.....Човек аз ще ти го направя ако искаш да си го палиш и от багажника, ама има ли смисъл, при положение че винаги ще си си с ключа в джоба....
ето го разковничето, като цяло за да има смисъл от такова нещо, трябва да се махне това поставяне и завъртане на ключа, иначе се обезмисля, и прилича повече на москвич със старт бутон.
- iamatuning
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 26.10.2007
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525
Re: BMW Е39 Engine start push button
sadex5 написа:Иска да се регваме там.....Човек аз ще ти го направя ако искаш да си го палиш и от багажника, ама има ли смисъл, при положение че винаги ще си си с ключа в джоба....
Абе колега,има ли смисъл всичко става стига и цената да устройва този който ще плаща,ти все за този ключ говориш немога да те разбера - никой няма да те кара да носиш 2 ключа.
Ще ти обясня примерно:Идваш и казваш че искаш да ти стане колата 1 към 1 относно паленето с Е90.
И отам нататък аз почвам:купуваме ключ за Е90,твоя ключ го преправяме и се внедрява в него,след това маха се ключалката и патронника и мястото покрай волана се затваря и боядисва,слага се електронен механизъм за отключване на волана,прави се оригинално гнездо на таблото 1 към 1 като на Е90 за оригиналния ключ,инсталиране на модул за паленето,инсталиране на старт-стоп бутон.
След като е готово всичко функционира по-следния начин:Отключваш си колата с оригиналния ключ от Е90,влизаш вътре и го поставяш в гнездото след което автоматично се откючва волана и дава контакт,натискаш още един път и колата пали,натискаш пак и изгася.След като си толкова доволен питаш какво струва и ти оговарям 500лв. а ти си толкова доволен че колата ти изглежда и функционира като Е90 че вадиш 600 и казваш да се почерпя.В крайна сметка всички сме доволни.
п.с. Не се заяждам и нямам лоши намерения към написаното,просто изглаждам недоразбраното.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани