M47/57 EGR Race Pipe

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

M47/57 EGR Race Pipe

Мнение от racing_team_vidin » 29 Яну 2011, 23:46

Докато се ровех във чуждите форуми, се натъкнах на това, race pipe м47/57
като идея не е лошо само че, незнам дали няма да вкара някаква грешка като запуша егр-а
Някой тук, кара ли с такова?


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


ето и обяснението на английски:
BMW 320D/520D/525D/530D/330D (2.9L)/318D/318TD/ Diesel EGR Bypass Valve

This valve has been carefully designed and manufactured to replace the original EGR valve system. The original system allows hot and contaminating exhaust gasses to enter the intake system on the BMW diesels and mix with the oil causing thick layers of carbon/sludge to build up on the walls of the intake system thus reducing performance. Also the EGR valve that is present in the std EGR body reduces the intake opening by some 40% which in return severly restricts the volume of air reaching the engine thus reducing the performance and power of the engine.

The EGR bypass has been manufactured using 8mm thick laser cut flanges and all the sub assembly components have been assembled using jigs to ensure accuracy and consistency every time. This product has been MIG welded by a time served welding engineer.

This replaces the existing EGR assembly and in return it offers the following improvements over the standard EGR system.
■ Significantly Improved air flow.
■ Reduced turbo lag,
■ More torque from 1200rpm till the redline
■ Smoother engine running
■ Better throttle response
■ Prevents carbon build up in the intake system
■ More power (up to 10bhp)
■ Significant reduction of black smoke under full acceleration.

This EGR Bypass will fit BMW engines, M47, M47N, M57 and M67 engines and will replace egr-valve with BMW part number 11717785452 and 11714701242. This means the most BMW diesels from 1998, 318d, 320d, 330d, 520d, 525d, 530d, 730d and 740d.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: M47/57 EGR Race Pipe

Мнение от Retrofit » 30 Яну 2011, 0:39

Ще си отчете грешка в ЕГР-а, но няма да оказва влияние на работата на мотора.
Тове е един вид модерна тапа на ЕГР.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 23.08.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW F10

Re: M47/57 EGR Race Pipe

Мнение от STEFAN_OIL » 30 Яну 2011, 1:07

А термостата ще работи ли... :nono:

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 9.12.2010
Пол: Мъж
Кара: G31 530d, G01 M40d

Re: M47/57 EGR Race Pipe

Мнение от Dodo 155 » 30 Яну 2011, 11:53

Retrofit написа:Ще си отчете грешка в ЕГР-а, но няма да оказва влияние на работата на мотора.
Тове е един вид модерна тапа на ЕГР.

Ако е вакумен, няма да даде никаква грешка.
Моят го изчитих и изолирах, когато махах пеперудите и няма никакви грешки.
Колата стана по-динамична, но не знам дали е от него или от това, че почистих всички л**на от колектора и самият ЕГР.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: M47/57 EGR Race Pipe

Мнение от LUCIFER'S » 30 Яну 2011, 12:24

Може би до сега съм казвал 10 пъти поне, че АГРа трябва да е вкл и да работи! Сега още веднъж ще го кажа, че трябва да си вкарва тези отработили газове защото те влияят на горивния процес- като го забавят и понижават температурата на горене и скоростта на горене.... от което зависи и оптималната работа на двигателя при продължителна работа без прегряване, детонации и т.н.
Ако със изолиран АГР мотора ви работи по-добре това означава, че имате някакъв проблем с количеството на въздуха- отчитането или нагнетяването!
По- добре да чистя колектори, от колкото да сменям нацъфкана глава, изядени бутала и прегорели клапани ;)
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: M47/57 EGR Race Pipe

Мнение от racing_team_vidin » 30 Яну 2011, 13:01

LUCIFER'S написа:Може би до сега съм казвал 10 пъти поне, че АГРа трябва да е вкл и да работи! Сега още веднъж ще го кажа, че трябва да си вкарва тези отработили газове защото те влияят на горивния процес- като го забавят и понижават температурата на горене и скоростта на горене.... от което зависи и оптималната работа на двигателя при продължителна работа без прегряване, детонации и т.н.
Ако със изолиран АГР мотора ви работи по-добре това означава, че имате някакъв проблем с количеството на въздуха- отчитането или нагнетяването!
По- добре да чистя колектори, от колкото да сменям нацъфкана глава, изядени бутала и прегорели клапани ;)


:idea: :yes: благодаря

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: M47/57 EGR Race Pipe

Мнение от Zagy » 30 Яну 2011, 13:47

Аз съм с такава тръба от 2 години - нямам никакви проблеми :mrgreen: Че съм и с чип - пак нямам проблеми :mrgreen:
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: M47/57 EGR Race Pipe

Мнение от racing_team_vidin » 30 Яну 2011, 14:00

Zagy написа:Аз съм с такава тръба от 2 години - нямам никакви проблеми :mrgreen: Че съм и с чип - пак нямам проблеми :mrgreen:

последно...... вреди ли, вкарва ли грешки, има ли ефект?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: M47/57 EGR Race Pipe

Мнение от LUCIFER'S » 30 Яну 2011, 14:28

Ако си познаваш вървежа на колата добре, извади си вакум маркучето на АГРа , затапи го с едно болтченце да не се губи вакум и покарай! Не само градско, а и я понапъни малко би трябвало да умре след 3000 оборота и да работи мотора по-остро, като пикаеща дюза.... разбира се тази по-остра работа означава нещо... за което ти казах по-нагоре :ok:

имаш и ЛС. :D
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: M47/57 EGR Race Pipe

Мнение от Zagy » 30 Яну 2011, 14:42

racing_team_vidin написа:
Zagy написа:Аз съм с такава тръба от 2 години - нямам никакви проблеми :mrgreen: Че съм и с чип - пак нямам проблеми :mrgreen:

последно...... вреди ли, вкарва ли грешки, има ли ефект?

Личното ми мнение е, че плюсовете са повече от минусите. Не ми вкарва грешки, ефект според мен има.
Si non confectus, non reficiat.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook