Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Модератор: Технически модератори
58 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Колеги, абе чудя се, от скоро започна да ми прави някакви шантажи моя кокъл. Значи М50 автоматик е 34-ката, 91 година. Прави следното: мени малко оборотите и когато се наложи да спра една идея по- рязко от нормалното, започва да се чуди да гасне ли или да си задържи оборотите. Ако угасне- то е точно в момента когато съм спрял. Много ми е странно като цяло всичко защото автомата няма как да си гасне сам. Най- често ми угасва ако автоматика е на режим Economic. Ако е на зимен режим всичко е по плавно и успява доста често да си задържи оборотите. Забравих само да спомена, че е с чисто ново ГИ на няма и 15К километра. Гасне и на газ и на бензин, но на бензин си трябва стабилно спиране за да угасне. Много ми е странен тоя проблем и затова реших да се допитам до вас за мнение. Върти ми се в главата сервото на спирачките, защото то си взима вакуум от мотора, нали така? А има и друго ... ако закова спирачките от 30км/ч до 0 автоматика все едно изключва от скорост и като му подам газ изритва яко и влиза в авариен режим. Маслото го сменях преди 1 година, но не съм сигурен какво са правили майсторите...
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Това изритване което прави не е нормално...
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
BABHOMED написа:Това изритване което прави не е нормално...
То всичките неща които й се случват на тая кола не са нормални колега

- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
P1tbuL написа: А има и друго ... ако закова спирачките от 30км/ч до 0 автоматика все едно изключва от скорост и като му подам газ изритва яко и влиза в авариен режим. Маслото го сменях преди 1 година, но не съм сигурен какво са правили майсторите...
същото е и при мен. Много е кофти когато преминаваш през по-големи гърбици. и съм се примирил, че ще се взема друга кутия. просто чакам тази да откаже тотално


- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Това е странно..Или електронния блок прави шмекерии или кутията така задържа че гаси мотора !?!?
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
BABHOMED написа:Това е странно..Или електронния блок прави шмекерии или кутията така задържа че гаси мотора !?!?
Наистина много странно... но как би задържала кутията, че да угаси мотора? Когато си почти спрял съединителя едва едва поддържа 2ра скорост при автоматика до самото потегляне... в смисъл не мога да си го обясня. Аз си мислех примерно да не се бърка нещо моторчето за празния ход или компа да му подава грешна информация...

rottweiler написа:P1tbuL написа:
същото е и при мен. Много е кофти когато преминаваш през по-големи гърбици. и съм се примирил, че ще се взема друга кутия. просто чакам тази да откаже тотално
Да, при гърбиците е ужас направо, но не знам дали кутия втора ръка е решение. Не знаеш какво ще вземеш!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Една идея от мен - пробвай с друга дроселова клапа, само за пробата 


- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
И от мен идея...
Не знам как е конфигуриран съединителят при автомата и как се управлява, но все пак като натиснеш спирачката, нещо трябва да става, че да се отдели коляновия вал от трансмисията... ей това управление може да се такова... евентуално... вариант
Не знам как е конфигуриран съединителят при автомата и как се управлява, но все пак като натиснеш спирачката, нещо трябва да става, че да се отдели коляновия вал от трансмисията... ей това управление може да се такова... евентуално... вариант


- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
_65536_kb_sec_ написа:Една идея от мен - пробвай с друга дроселова клапа, само за пробата
Тва е добра идея само дето май ще отнеме много време по свалянето а и кой ше се навие да си разколачи колата

ddddk написа:И от мен идея...
Не знам как е конфигуриран съединителят при автомата и как се управлява, но все пак като натиснеш спирачката, нещо трябва да става, че да се отдели коляновия вал от трансмисията... ей това управление може да се такова... евентуално... вариант
Мда ще се наложи да го погледна съединителя.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
P1tbuL написа:_65536_kb_sec_ написа:Една идея от мен - пробвай с друга дроселова клапа, само за пробата
Тва е добра идея само дето май ще отнеме много време по свалянето а и кой ше се навие да си разколачи колата

Не сигурен съм че проблема ти конкретно е някъде по всмукателите, дали паразитен въздух, дали дросел, но е някъде там.
Много слабо вероятно е да е от скоростите според опита ми


- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
_65536_kb_sec_ написа:P1tbuL написа:_65536_kb_sec_ написа:Една идея от мен - пробвай с друга дроселова клапа, само за пробата
Тва е добра идея само дето май ще отнеме много време по свалянето а и кой ше се навие да си разколачи колата![]()
Не сигурен съм че проблема ти конкретно е някъде по всмукателите, дали паразитен въздух, дали дросел, но е някъде там.
Много слабо вероятно е да е от скоростите според опита ми
Утре ще взема да я раколача цялата система...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Пич, имам един дросел но е от М52Б20, и грам не знам дали ще пасне? 


- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Да кажа нещо и аз!
Първо да питам дали преди да почне да гасне нещо не си пипал по мотора?!?
После и аз споделям мнението на Стоян ,че автомата не мисля ,че причинява гасненето или самия автоматик нещо се е шитнал(на което ме навежда това което си писъл за авариен режим и т.н.).
Провери си стъпковия мотор да не се е зацапал!
Също така не е лошо да отидеш за една диагностика на автоматика,а също така и да се провери нивото на маслото да не се окаже като при една моя бивша кола,че е сипано повече от литър по малко!
За автомата ходи или в горна баня или на черни връх(за тях съм чувал че са читави),а може и във Вари да отидеш-зад маргел на ботевградско е да ти кажат какво се е случило точно!
Първо да питам дали преди да почне да гасне нещо не си пипал по мотора?!?
После и аз споделям мнението на Стоян ,че автомата не мисля ,че причинява гасненето или самия автоматик нещо се е шитнал(на което ме навежда това което си писъл за авариен режим и т.н.).
Провери си стъпковия мотор да не се е зацапал!
Също така не е лошо да отидеш за една диагностика на автоматика,а също така и да се провери нивото на маслото да не се окаже като при една моя бивша кола,че е сипано повече от литър по малко!
За автомата ходи или в горна баня или на черни връх(за тях съм чувал че са читави),а може и във Вари да отидеш-зад маргел на ботевградско е да ти кажат какво се е случило точно!
BMW Service Team
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
А на празен ход като напомпаш спирачка какво се случва?
- crazy_d
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
Re: Гаснене при по- рязко натиснати спирачки!
Първата ми Е34ка правеше същото,като натисна спирачка и оборотите падаха или гаснеше но беше М20ка със ръчни ск. и обикн. газова, но нямам спомен от какво беше! 



58 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани