проблем с турбото 525д 2000г.-решено!!! Турбото беше

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: shumen
Пол: Мъж
Кара: E39 525
Мечтае да кара: X6 M
Детайли за колата: M-paket

проблем с турбото 525д 2000г.-решено!!! Турбото беше

Мнение от veigan » 29 Яну 2011, 16:45

Колеги малко помощ моля ви!!! Не си карах колата около 5 месеца и сега имам следния проблем. Турбото ми не работи в пулния си диапазон. Започва да надува от 2800 оборота до към 3500. Ясно е ,че са ми клеасали лопатките ,но може ли с някаква дубавка проблема да се премахне или трябва да го демонтирам и така ? Като знам какво ме чака и ми се плаче :cry:
Последна промяна veigan на 04 Фев 2011, 22:45, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: проблем с турбото 525д 2000г.

Мнение от LUCIFER'S » 29 Яну 2011, 17:02

Това с каква програма е констатирано? Защото може да имаш проблем с дебитомер, запекъл АГР или с управлението на турбото вакумния клапан или загуба на вакум от маркучетата... Ефекта е същият. Просто ти трябва точно да се диагностицира, разбира се и огледа.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: shumen
Пол: Мъж
Кара: E39 525
Мечтае да кара: X6 M
Детайли за колата: M-paket

Re: проблем с турбото 525д 2000г.

Мнение от veigan » 29 Яну 2011, 17:09

Закачаха колата да я диагностицират,но за програмата немога да отговоря . Според мен проблема е механичен и няма връзка с електрониката. Трябва да се измисли нещо,защото колата ми варви като 124 200д. Трагедия !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: проблем с турбото 525д 2000г.

Мнение от LUCIFER'S » 29 Яну 2011, 17:20

veigan написа:Закачаха колата да я диагностицират,но за програмата немога да отговоря . Според мен проблема е механичен и няма връзка с електрониката. Трябва да се измисли нещо,защото колата ми варви като 124 200д. Трагедия !!!


На ръка пробваха ли да мърдат лостчето на актуатора ( вакумната мембрана която движи геометрията) поне да са сигурни, че е това... ( на канал обаче отдолу... ) Много "тъмна" ми се вижда тая диагностика дето са ти правили... по време на движение ли е правена?
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: shumen
Пол: Мъж
Кара: E39 525
Мечтае да кара: X6 M
Детайли за колата: M-paket

Re: проблем с турбото 525д 2000г.

Мнение от veigan » 29 Яну 2011, 17:38

Не колега,не са пробвали! Диагностиката беше на място а не в движение. Довечера след работа ще се пробвам да мръдна лосчето. Ако не се мърда ясно какъв е проблема,но ако се мърда тогава идва момента на голямото мислене !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: проблем с турбото 525д 2000г.

Мнение от Retrofit » 29 Яну 2011, 19:09

Прегледай си добре маркучите за вакума и кабелите в двигателния отсек, нищо чудно за 5 месеца някой гризач да е направил поразия.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Re: проблем с турбото 525д 2000г.

Мнение от dmxl » 29 Яну 2011, 20:44

я първо откачи буксата на дебитомера и пробвай без него дали ще тръгне колата, да не се набутваш излишно
DIESEL POWER
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: shumen
Пол: Мъж
Кара: E39 525
Мечтае да кара: X6 M
Детайли за колата: M-paket

Re: проблем с турбото 525д 2000г.

Мнение от veigan » 30 Яну 2011, 16:35

Към колегата Dmxl. Ако откача бугсата на дебитомера какво трябва да се случи ако е от него. Да се оправи ли ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: проблем с турбото 525д 2000г.

Мнение от anzak » 30 Яну 2011, 16:45

колега гледам си от шумен иди имате един майстор там Петър в автошколата до кат ще ти реши проблема
Барай шишарката Минкеее ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Re: проблем с турбото 525д 2000г.

Мнение от dmxl » 30 Яну 2011, 17:29

да колега колата трябва да тръгне и да върви нормално,следователно ще трябва да смениш дебитомер,което ти е доста по-ефтин вариант от колкото да сменяш турбо
DIESEL POWER
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: shumen
Пол: Мъж
Кара: E39 525
Мечтае да кара: X6 M
Детайли за колата: M-paket

Re: проблем с турбото 525д 2000г.

Мнение от veigan » 30 Яну 2011, 19:06

Анзак,точно този Петър ми гледа колата. Аз имам доверие само на него и на още един почти толкова добър. Имено този Петър ме насочи към проблема с турбото .
Каде се намира този дебитомер? Днес нямах никакво време да погледна колата,но на пръв поглед до въздушния филтър не го видях.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: проблем с турбото 525д 2000г.

Мнение от anzak » 30 Яну 2011, 19:20

Ами той да ти кажа рядко греши и незнам колегите които се насочват към дебитомер къде виждат връзката между липса на надув и дебитомер .... но за твое успокоение трябва да свалиш предната кора над двигателя и на въздушния филтър в предата част ще видиш една букса и това е дебитомера плоска букса големичка а самия въздушен филтър ти е една голяма черна кутия закрепена от ляво на мотора като застанеш срещу него
Барай шишарката Минкеее ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: проблем с турбото 525д 2000г.

Мнение от LUCIFER'S » 30 Яну 2011, 20:17

anzak написа:Ами той да ти кажа рядко греши и незнам колегите които се насочват към дебитомер къде виждат връзката между липса на надув и дебитомер .... но за твое успокоение трябва да свалиш предната кора над двигателя и на въздушния филтър в предата част ще видиш една букса и това е дебитомера плоска букса големичка а самия въздушен филтър ти е една голяма черна кутия закрепена от ляво на мотора като застанеш срещу него


ще ти опъвам ушите.... :mhihi:

Я ми кажи ти сега, ако дебитомера отчита нереално и ниско количество въздух, дали турбината ще надува и дали дюзите ще впръскват повече гориво....? Може би ще ми кажеш ще мине в авариен режим... но не винаги е задължително.
отговори си сам...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: проблем с турбото 525д 2000г.

Мнение от anzak » 30 Яну 2011, 21:53

луцифере на мен малко трудно ще ми опънеш ушите колега тествал съм точно 3.0д мотора с преебан дебитомер и турбината надуваше като за световно за гориво че няма да впръсква съм съгласен ама за турбината моите извинения са сервизния режим също съм съгласен обаче в случая той няма надув на турбо и проблема е или забила геометрия както му е казал човека или електрическия клапан или някъде маркуч по вакумите или турбо магистралата
Барай шишарката Минкеее ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: shumen
Пол: Мъж
Кара: E39 525
Мечтае да кара: X6 M
Детайли за колата: M-paket

Re: проблем с турбото 525д 2000г.

Мнение от veigan » 31 Яну 2011, 3:38

Във вторник колата влиза в гаража ! Защо мисля ,че е турбото... колата започва да върви от 2500 оборота до 3500-600. Дори и на място не иска да се изфурсира като свят. Преди започваше да върви от 1700-800. На всичкото от горе автоматика и също не отреагирва както трябва. Като съм в движение и примерно колата е на 3-та на 2000 оборота и дам до край газ бе да щтракна кикдауна ,колата не смъква предавка на долу а чака да стигне 2500 оборота и тогава тръгва да върви. Като се засили примерно с около 150-60км/ч и е около 3000 оборота тогава работата на автоматика е малко по нормална, и той по не се замисля. Само да не дава Бог да ми се наложи да се изтегля бързо от някое кръстовище,ще се наложи да викам през прозореца някой да ме бута :cry: :cry:

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook