проблем с турбото 525д 2000г.-решено!!! Турбото беше
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- veigan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: shumen
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525
- Мечтае да кара: X6 M
- Детайли за колата: M-paket
проблем с турбото 525д 2000г.-решено!!! Турбото беше
Колеги малко помощ моля ви!!! Не си карах колата около 5 месеца и сега имам следния проблем. Турбото ми не работи в пулния си диапазон. Започва да надува от 2800 оборота до към 3500. Ясно е ,че са ми клеасали лопатките ,но може ли с някаква дубавка проблема да се премахне или трябва да го демонтирам и така ? Като знам какво ме чака и ми се плаче 

Последна промяна veigan на 04 Фев 2011, 22:45, променена общо 1 път
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: проблем с турбото 525д 2000г.
Това с каква програма е констатирано? Защото може да имаш проблем с дебитомер, запекъл АГР или с управлението на турбото вакумния клапан или загуба на вакум от маркучетата... Ефекта е същият. Просто ти трябва точно да се диагностицира, разбира се и огледа.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- veigan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: shumen
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525
- Мечтае да кара: X6 M
- Детайли за колата: M-paket
Re: проблем с турбото 525д 2000г.
Закачаха колата да я диагностицират,но за програмата немога да отговоря . Според мен проблема е механичен и няма връзка с електрониката. Трябва да се измисли нещо,защото колата ми варви като 124 200д. Трагедия !!!
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: проблем с турбото 525д 2000г.
veigan написа:Закачаха колата да я диагностицират,но за програмата немога да отговоря . Според мен проблема е механичен и няма връзка с електрониката. Трябва да се измисли нещо,защото колата ми варви като 124 200д. Трагедия !!!
На ръка пробваха ли да мърдат лостчето на актуатора ( вакумната мембрана която движи геометрията) поне да са сигурни, че е това... ( на канал обаче отдолу... ) Много "тъмна" ми се вижда тая диагностика дето са ти правили... по време на движение ли е правена?
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- veigan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: shumen
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525
- Мечтае да кара: X6 M
- Детайли за колата: M-paket
Re: проблем с турбото 525д 2000г.
Не колега,не са пробвали! Диагностиката беше на място а не в движение. Довечера след работа ще се пробвам да мръдна лосчето. Ако не се мърда ясно какъв е проблема,но ако се мърда тогава идва момента на голямото мислене !
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: проблем с турбото 525д 2000г.
Прегледай си добре маркучите за вакума и кабелите в двигателния отсек, нищо чудно за 5 месеца някой гризач да е направил поразия.
- dmxl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: проблем с турбото 525д 2000г.
я първо откачи буксата на дебитомера и пробвай без него дали ще тръгне колата, да не се набутваш излишно
- veigan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: shumen
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525
- Мечтае да кара: X6 M
- Детайли за колата: M-paket
Re: проблем с турбото 525д 2000г.
Към колегата Dmxl. Ако откача бугсата на дебитомера какво трябва да се случи ако е от него. Да се оправи ли ?
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: проблем с турбото 525д 2000г.
колега гледам си от шумен иди имате един майстор там Петър в автошколата до кат ще ти реши проблема
Барай шишарката Минкеее ....
- dmxl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: проблем с турбото 525д 2000г.
да колега колата трябва да тръгне и да върви нормално,следователно ще трябва да смениш дебитомер,което ти е доста по-ефтин вариант от колкото да сменяш турбо
- veigan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: shumen
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525
- Мечтае да кара: X6 M
- Детайли за колата: M-paket
Re: проблем с турбото 525д 2000г.
Анзак,точно този Петър ми гледа колата. Аз имам доверие само на него и на още един почти толкова добър. Имено този Петър ме насочи към проблема с турбото .
Каде се намира този дебитомер? Днес нямах никакво време да погледна колата,но на пръв поглед до въздушния филтър не го видях.
Каде се намира този дебитомер? Днес нямах никакво време да погледна колата,но на пръв поглед до въздушния филтър не го видях.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: проблем с турбото 525д 2000г.
Ами той да ти кажа рядко греши и незнам колегите които се насочват към дебитомер къде виждат връзката между липса на надув и дебитомер .... но за твое успокоение трябва да свалиш предната кора над двигателя и на въздушния филтър в предата част ще видиш една букса и това е дебитомера плоска букса големичка а самия въздушен филтър ти е една голяма черна кутия закрепена от ляво на мотора като застанеш срещу него
Барай шишарката Минкеее ....
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: проблем с турбото 525д 2000г.
anzak написа:Ами той да ти кажа рядко греши и незнам колегите които се насочват към дебитомер къде виждат връзката между липса на надув и дебитомер .... но за твое успокоение трябва да свалиш предната кора над двигателя и на въздушния филтър в предата част ще видиш една букса и това е дебитомера плоска букса големичка а самия въздушен филтър ти е една голяма черна кутия закрепена от ляво на мотора като застанеш срещу него
ще ти опъвам ушите....

Я ми кажи ти сега, ако дебитомера отчита нереално и ниско количество въздух, дали турбината ще надува и дали дюзите ще впръскват повече гориво....? Може би ще ми кажеш ще мине в авариен режим... но не винаги е задължително.
отговори си сам...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: проблем с турбото 525д 2000г.
луцифере на мен малко трудно ще ми опънеш ушите колега тествал съм точно 3.0д мотора с преебан дебитомер и турбината надуваше като за световно за гориво че няма да впръсква съм съгласен ама за турбината моите извинения са сервизния режим също съм съгласен обаче в случая той няма надув на турбо и проблема е или забила геометрия както му е казал човека или електрическия клапан или някъде маркуч по вакумите или турбо магистралата
Барай шишарката Минкеее ....
- veigan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: shumen
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525
- Мечтае да кара: X6 M
- Детайли за колата: M-paket
Re: проблем с турбото 525д 2000г.
Във вторник колата влиза в гаража ! Защо мисля ,че е турбото... колата започва да върви от 2500 оборота до 3500-600. Дори и на място не иска да се изфурсира като свят. Преди започваше да върви от 1700-800. На всичкото от горе автоматика и също не отреагирва както трябва. Като съм в движение и примерно колата е на 3-та на 2000 оборота и дам до край газ бе да щтракна кикдауна ,колата не смъква предавка на долу а чака да стигне 2500 оборота и тогава тръгва да върви. Като се засили примерно с около 150-60км/ч и е около 3000 оборота тогава работата на автоматика е малко по нормална, и той по не се замисля. Само да не дава Бог да ми се наложи да се изтегля бързо от някое кръстовище,ще се наложи да викам през прозореца някой да ме бута



18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани