Трудно палене в студа ТДС

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от vladobate » 28 Яну 2011, 9:19

То хубаво датчик ма не пишеш кога ти ги държи тея високи обороти щото е нормално такива да са като запалиш на студа и после като загрява по малко падат .Високия разход също е нормален през зимата в студовете с 2литра отгоре . Тъй че уточнявай тия неща. Иначе датчик кол. вал може да прави тия мизерии ама и лампата в купето ( за дюзата ще ти светне, ако не е изгоряла) . Само че не е задължително самия датчик да е проблема а буксата му и кабела до компа , въобшв проври си щателно тоя кабел и тогава обвинявай датчика. А иначе ти всъщност как палиш все пак и най лесното е като си запалил и позагрее колата откачи буксата на датчика и виж има ли промяна в работата та тогава прави изводи.Успех.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.11.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e34 525tds
Мечтае да кара: m5 e60

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от mom4eto » 28 Яну 2011, 14:18

vladobate написа:То хубаво датчик ма не пишеш кога ти ги държи тея високи обороти щото е нормално такива да са като запалиш на студа и после като загрява по малко падат .Високия разход също е нормален през зимата в студовете с 2литра отгоре . Тъй че уточнявай тия неща. Иначе датчик кол. вал може да прави тия мизерии ама и лампата в купето ( за дюзата ще ти светне, ако не е изгоряла) . Само че не е задължително самия датчик да е проблема а буксата му и кабела до компа , въобшв проври си щателно тоя кабел и тогава обвинявай датчика. А иначе ти всъщност как палиш все пак и най лесното е като си запалил и позагрее колата откачи буксата на датчика и виж има ли промяна в работата та тогава прави изводи.Успех.


Не питай как паля :lol: .... Снощи имах 3 заредени акумулатора , 95 ампера 65 и 44 и 3 те ги стопих от въртене , после пробвах на дърпане и веднага запали , като е топло времето примерно 10-15 градуса пали без проблем , стане ли по-студено , първото палене е яко мъка , след това обаче запали ли си пали без проблем :shock: ... Също така държи 1000-1100-1200 оборота постоянно ... И разхода и е близо 15 с леко каране ... Направо се чудя какво може да и е на тази кола :|
Coulthard написа:БМВ са ненадминати в умението да създават буквално интимна връзка между колата и шофьора (май съм за лекар)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 428
Регистриран на: 9.11.2007
Кара: s500,w220 ; s420 w140

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от cherepa83 » 28 Яну 2011, 14:49

mom4eto написа:
vladobate написа:То хубаво датчик ма не пишеш кога ти ги държи тея високи обороти щото е нормално такива да са като запалиш на студа и после като загрява по малко падат .Високия разход също е нормален през зимата в студовете с 2литра отгоре . Тъй че уточнявай тия неща. Иначе датчик кол. вал може да прави тия мизерии ама и лампата в купето ( за дюзата ще ти светне, ако не е изгоряла) . Само че не е задължително самия датчик да е проблема а буксата му и кабела до компа , въобшв проври си щателно тоя кабел и тогава обвинявай датчика. А иначе ти всъщност как палиш все пак и най лесното е като си запалил и позагрее колата откачи буксата на датчика и виж има ли промяна в работата та тогава прави изводи.Успех.


Не питай как паля :lol: .... Снощи имах 3 заредени акумулатора , 95 ампера 65 и 44 и 3 те ги стопих от въртене , после пробвах на дърпане и веднага запали , като е топло времето примерно 10-15 градуса пали без проблем , стане ли по-студено , първото палене е яко мъка , след това обаче запали ли си пали без проблем :shock: ... Също така държи 1000-1100-1200 оборота постоянно ... И разхода и е близо 15 с леко каране ... Направо се чудя какво може да и е на тази кола :|


ем писах ти стартер преди 2 мнения ама не чуваш,явно трябва 20 души да ти го напишат,и мойта палеше с дърпане от 20 сантиметра,стартера не може да превърти мотора като хората и ако си с по-гъсто масло още по зле

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от alchohol » 28 Яну 2011, 17:22

Хайде пак на въпроса за нафтата да се върнем :) .
Преди два дни, когато беше -15 сутринта, слизам аз за работа, влизам в колата, завъртам ключа, стартера върти, като ненормален, обече не пали. След няколко по-продължителни опита акумулатора взе да пада и се включи алармата.
Вчера заредих акумулатора, сутринта го сложих в колата и пак пробвах да я запаля, обаче беше изключително трудно, а сутринта не беше толкова студено. Както и да е някак си успях да я запаля от третия път, и като изкара един черен облак, все едно се беше взривило нещо зад нея. Това ме наведе на мисълта, че нафтата е била в основата на всичко. Така, че мисля завинаги да забравя Лукойл-а, до сега само там сипвах и си вървеше без проблеми, но явно има много парафин в нея и той се стяга от студа.
Мисля да заложа на Алпин Дизел-а на OMV, сутринта я наблъсках с него. Струва ми се, че се повиши мощността, днес бая я покарах и определено е по-пъргава, и работи по-тихо.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 6.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5 Е53 3.0

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от ivo_io » 28 Яну 2011, 20:07

колега ходи да ти замерят налягането в цилиндрите :yes: ако е под 19-20 на цилиндър трудно ще палиш :driving:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.11.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e34 525tds
Мечтае да кара: m5 e60

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от mom4eto » 28 Яну 2011, 22:34

cherepa83 Видях ти мнението , но ми се струваше странно , защото за такъв проблем с стартери не бях чувал ... Все пак ще го имам на предвид , колко ти излезе стартерчето ?

alchohol И при мен го прави това с облака ... Даже един път целия вход задимих , все едно военна димка бях пуснал вътре :mhihi: ... и след като запаля искарва доста чернилка , все едно се отпушва ... Ще сменя нафтата и ще пиша дали има промяна ....

Други идеи или предположения колеги от какво може да е проблема ?
Coulthard написа:БМВ са ненадминати в умението да създават буквално интимна връзка между колата и шофьора (май съм за лекар)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от alchohol » 28 Яну 2011, 23:10

mom4eto написа:cherepa83 Видях ти мнението , но ми се струваше странно , защото за такъв проблем с стартери не бях чувал ... Все пак ще го имам на предвид , колко ти излезе стартерчето ?

alchohol И при мен го прави това с облака ... Даже един път целия вход задимих , все едно военна димка бях пуснал вътре :mhihi: ... и след като запаля искарва доста чернилка , все едно се отпушва ... Ще сменя нафтата и ще пиша дали има промяна ....

Други идеи или предположения колеги от какво може да е проблема ?

Мен едно приятелче отдавна ме навива за алпин-а, ама аз викам айде сега, излишна пара, ама то не било така ;) . Обикновено, като я изфорсирам и снега под ауспуха става ужасно черен. Днес обаче като налях от зимния нафталин и нарочно я натиснах на място, слязох да проверя, като си представях поредното черно петно, но останах, като гръмнат-почти нямаше сажди по снега. Качих се пак, настъпих я отново, слизам-пак същото. Явно наистина е хубава тая нафта. А и да ви кажа честно, досега не съм я чувам така добре да работи печката, дори и след като отпушихме отдушника на картера и спря да фърка масло от всички възможни места, които може да се сетите 8)
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от vladobate » 29 Яну 2011, 1:56

За Алпин дизела колеги от Офроуд форума си бяха поиграли да направят опити при ниски темп. с различни нафти и се оказа че този на ОМВ се държи чудесно и не замръзва единствено той от всички останали и аз минах на него само не очаквайте падане на разхода не му е приоритет :mhihi: . За въпросното палене колега правилно те насочиха към стартер ама ти не си пояснявал че върти бавно или по-различно от преди или някакви проблеми с него иначе оказва огромно влияние. Другото което от датчик кол. вал ще държи вискоки обороти ама ще са бая високи ( над 3000об и нагоре). Това че и топла ги държи ме навежда на идеята за неправилни данни от датчик за темп. на охлаждащата течност намиращ се на главата и даващ сигнал на ДДЕ, има вариант за нередна букса или зацапана или прекъсване та провери го за тея връзки и почисти . Той е намира тук http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... &lang=enUS, номер 8 и можеш и да си купиш нов не е скъп около 25лв мисля.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 428
Регистриран на: 9.11.2007
Кара: s500,w220 ; s420 w140

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от cherepa83 » 29 Яну 2011, 12:04

ами той моя не въртеше бавно,но не палеше :shock: ,друго което си мисля гъсто масло и пак стартера не може да го превърти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от kraininski » 29 Яну 2011, 12:14

треа да си сипал грес за да стане така...щом върти бавно е стартер, акомулатор или недобра връзка на кабел към стартера или акомулатора
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E-34 tds комби

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от evga » 29 Яну 2011, 23:34

Колеги и при мен проблема с паленето е същия. Съмнявам се от нафтата защото зареждам само на туба :mhihi:,както и от акумулатора защото при проверката казаха че електролита е разреден и го сложих да се зарежда. В нафтата сложих добавка да не замръзва и да я подобри и налях 20л. алпин дизел.Свещите са наред,проверил съм ги. Миналата зима нямах никакви проблеми с паленето. Утре като сложа акумулатора се надявам да за запали от раз ама :dunno:


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от kemakozeE36 » 30 Яну 2011, 0:15

Аз сипвам малко керосинец в нафтата (при пълен резервоар-80л.-20 от тях са керосин)и какво се случва: имах работа извън софия и реших да отида без колата, нея я оставих на летище софия на паркинга, след 2 седмици се връщам намирам колата покрита с 4 пръста лед, а на 50 м от мене докарали някакви пежа служебни и всички ги били заредили с алпин дизела, е казвам ви ни едно от тях не откина по-рано от 3-я път, а мойта беше бастър копче, джалдъз цилиндър.Но все пак има значение и от къде се сипва де то не е само каква е нафтата ;)
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от alchohol » 30 Яну 2011, 20:53

kemakozeE36 написа:Аз сипвам малко керосинец в нафтата (при пълен резервоар-80л.-20 от тях са керосин)и какво се случва: имах работа извън софия и реших да отида без колата, нея я оставих на летище софия на паркинга, след 2 седмици се връщам намирам колата покрита с 4 пръста лед, а на 50 м от мене докарали някакви пежа служебни и всички ги били заредили с алпин дизела, е казвам ви ни едно от тях не откина по-рано от 3-я път, а мойта беше бастър копче, джалдъз цилиндър.Но все пак има значение и от къде се сипва де то не е само каква е нафтата ;)

Ама колега, няма ли да се задръсти нещо по системата от керосина :?: :?: :?:
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от kemakozeE36 » 30 Яну 2011, 22:13

alchohol написа:
kemakozeE36 написа:Аз сипвам малко керосинец в нафтата (при пълен резервоар-80л.-20 от тях са керосин)и какво се случва: имах работа извън софия и реших да отида без колата, нея я оставих на летище софия на паркинга, след 2 седмици се връщам намирам колата покрита с 4 пръста лед, а на 50 м от мене докарали някакви пежа служебни и всички ги били заредили с алпин дизела, е казвам ви ни едно от тях не откина по-рано от 3-я път, а мойта беше бастър копче, джалдъз цилиндър.Но все пак има значение и от къде се сипва де то не е само каква е нафтата ;)

Ама колега, няма ли да се задръсти нещо по системата от керосина :?: :?: :?:

Не колега, керосина е нафта, но по-суха-няма смазващи свойства(за това не е хубаво дизел само с керосин да се кара, иначе може), тъй като не се използва при двигатели с цилиндри.Поради тази причина аз сипвам от 80 л обем 60 нафта и 20 керосин, напълно достатъчно да не замръзва нафтата зимно време.Другото което е, че керосина при изгаряне отделя малко по-висока температура, но при такова малко количество това не влияе.Баща ми вече повече от 12 години кара всякакви дизели с керосинец и няма ядове :bchug:
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Трудно палене в студа ТДС

Мнение от alchohol » 30 Яну 2011, 22:18

е сега идва въпроса, от къде да си го взема легално :lol:
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook