трансплантация
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
трансплантация
здр колеги.дано темата ми е в правилния раздел.
имам две е 36-ци едната 16-ка 97год и м52б20 95год.та ще прехвърлям двг-то от една на друга.16-та е с ел перка на водния радиатор и без прерка на климатика и колата си държи нормална температура а 20-та с виско и перка на климатика.та въпроса ми е дали ще е проблем ако 20-та остане с ел. перката без тази на климатика.дали ще ми грее колата(и дали има 20-ка с ел перка)
благодаря предварително.
имам две е 36-ци едната 16-ка 97год и м52б20 95год.та ще прехвърлям двг-то от една на друга.16-та е с ел перка на водния радиатор и без прерка на климатика и колата си държи нормална температура а 20-та с виско и перка на климатика.та въпроса ми е дали ще е проблем ако 20-та остане с ел. перката без тази на климатика.дали ще ми грее колата(и дали има 20-ка с ел перка)
благодаря предварително.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: трансплантация
Няма фабрично 6 цилиндрово Е36 с ел. перка.
Незнам как си я стбрал ел.перката от 16ката при М52, тя си е доста назад едно поне 10 сантиметра , дай снимка ако можеш?
Иначе няма причина да грее перката е достатъчно голяма за да охлажда добре.
Незнам как си я стбрал ел.перката от 16ката при М52, тя си е доста назад едно поне 10 сантиметра , дай снимка ако можеш?
Иначе няма причина да грее перката е достатъчно голяма за да охлажда добре.

Re: трансплантация
не съм я събрал просто тази вечер започвам да разглобявам и ми се ще да си оставя ел перката на м52-та защтото ми се струва по-сигорна от виското.но ме е страх дали няма да грее шестака
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: трансплантация
Няма как да събереш ел. перката пред шестака.Защото той е по дълъг 2 гърла и малко от горе на 4 цилиндровия.Сменяш с все виско и дифузьори.Всеки има различно мнение кое е по доброто виско или ел перка.Виското усещаш кога отива да си ходи ел. перката отказва от веднъж /причини доста може да са/ А за 20-ката ще трябва да сложиш и перка пред радиаторите понеже само виското няма да насмогне да ги охлажда и двете.Или другия вариант е да преправяш дифозьора на ел.перката за да си я запазиш но трябва да си доста сръчен с поялника за да го направиш да ти върши работа.
Лично мнение.
1 вентилатор пред радиаторите и виското.Вземаш си ново виско и не го мислиш доста време на пред.
Лично мнение.
1 вентилатор пред радиаторите и виското.Вземаш си ново виско и не го мислиш доста време на пред.

Re: трансплантация
колеги за да не пускам нова тема реших да продължа тази
та сега по въпроса сложех м52б20 94год. но немога да го запаля.бензин идва до двг-то но пак не става,дали аз греша някаде с тази елетроника
-всички кабели които бяха на двигателя съм ги преместел.да не би да има нещо скрито в копето което трябва да се свърже
.двигателя върти но не пали.
та сега по въпроса сложех м52б20 94год. но немога да го запаля.бензин идва до двг-то но пак не става,дали аз греша някаде с тази елетроника


Re: трансплантация
доктора83 написа:колеги за да не пускам нова тема реших да продължа тази
та сега по въпроса сложех м52б20 94год. но немога да го запаля.бензин идва до двг-то но пак не става,дали аз греша някаде с тази елетроника-всички кабели които бяха на двигателя съм ги преместел.да не би да има нещо скрито в копето което трябва да се свърже
.двигателя върти но не пали.
еми доста неща може да си объркал колега като за начало провери дали тоците са ти наред щом има бензин маи тока ти липсва

Re: трансплантация
под жабката имаше една котийка и я свързах и тогажа доиде бензина но пак неиска да запали
дали това е въпросния евс или другаде да го търся.


Re: трансплантация
MAD TIGAR написа:еми доста неща може да си объркал колега като за начало провери дали тоците са ти наред щом има бензин маи тока ти липсва
аз тоците несъм ги барал,както си беше мотора в коша го свалих с всички кабели и букси и го сложих.значи в купето където е сега мотора,под кормилото има едно като "реле",него като го махна неиска въобще да върти мотора когато го сложа върти пък не идва ток до бобините,а на другото купе (от което свалих мотора) това "реле" го няма,само маи кабелите му стоят.колата ми преди тази луда работа беше 16-ка 97год ако има някво зна4ение.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: трансплантация
Въпросния ЕВС не е само,кутийката под жабката,има трансмитер който седи под волана и пръстен около ключа за запалването и чипа,който е в самия ключ.
Re: трансплантация
LiTtLeRoCk написа:Въпросния ЕВС не е само,кутийката под жабката,има трансмитер който седи под волана и пръстен около ключа за запалването и чипа,който е в самия ключ.
тва е проблема,че от тази кола където свалих мотора този пръстен е там но от него не излизат никакви кабели а този трансмитер го няма,а там са само кабелите му.а сега кадето е мотора всички тези щуротии са си на мястото,но те сигорно са за другия мотор.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани