м52б28 подобрения

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: м52б28 подобрения

Мнение от bum_bum » 26 Яну 2011, 0:04

не
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: м52б28 подобрения

Мнение от angelBMW » 26 Яну 2011, 0:52

След седмица ще пиша допълнително какво е станало

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Re: м52б28 подобрения

Мнение от BT9028BA » 26 Яну 2011, 1:03

bum_bum написа:За тва еку чипа ако ти го пращат от Ибей ще трябва да ти го презапоят, кофтито е че може да ти осерат компютъра.
Аз лично от Ибей точно чип не бих взел, не случайно по форумите направо са си нарицателно "Ибей чип". Вероятно има и добри ама аз не бих рискувал.
Моят го взех готов от Канада от Марк Д, който минава за един от най-големите мапери там, някои казват, че е по-добър и от Джим Комфорти (Шарк Инжектор). Той обаче е за М50 и за валове. Правихме един и тук ама не стана заради проблемите с насрано сложената инсталация и имаше много проблеми с него та така и нямам опит с къстъм чипа правен по колата.
При всички положения пред чип от Ибей бих избрал някой да ми го направи тука по колата. Друг е въпроса, че не е съвсем евтино и повече би си струвало да се сложат едни изпускатели и валове и тогава да се прави чипа, щото тогава ефекта е вече доста голям.


Разбрано

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: м52б28 подобрения

Мнение от angelBMW » 27 Яну 2011, 3:48

От както сложих 25цовите колектори започна да чука нещо около мотора така и не се разбра какво е,но днес ми се случи нещо странно,някои влезна вкъщи с взлом :censored: и по наи бързия начин запалих колата(беше топла) и на една страна излизане от улиците :mhihi: и бързо към полицията да доидат да огледат всичко, и след това се запътих към гаража но от бързане на пилене 12км и като спрях пред гаража изведнаж започна да пуши мотора,отворих капака,вода има но главно пушека излизаше от изпускателите и изведнъж изби,но нямах много време и легнах под колата да видя на бързо какво се случва и ха локва от масло свърших си работата нямах време за повече,проверих щеката на маслото беше на минимума и веднага на пилене обратно към вкъщи да видя какво е станало с случая,но на връщане колата се усещаше че не върви както си му е реда ни в ниските ни в високите,3 часа по късно се качвам отново в гаража да погледна колата какво се случи гледам от доло да не е пукнат картера защото е прекалено ниска а в испания легналите полицаи са огромни и дълги да не би да съм се опитвал да прескоча някои,но файдъ и тои беше наред оглеждам под смукателите и гледам доло на блока се събрала малка локва извадих филтъра огледах по добре около масления датчик и като реших да откача буксата си изтече доста масълце,следователно сваляне на генератора и сваляне на датчика,нямам спомен на колко надува но вътре наи вероятно е с съчма датчика и го пробвах на 4,5 на компресора и на моменти издишаше скокнах веднага върху м42-ката и свалих неиния и бързо бързо на б28цата сложих го сглобих всичко по реда си запалих и замърка като коте,нито чукане нито нищо,но немога да си обесня каква логика има чукането с масления датчик.Днес просто кофти ден......

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: м52б28 подобрения

Мнение от bum_bum » 27 Яну 2011, 10:09

Моят е нов и пак чука в ниските.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: Велико Търново

Re: м52б28 подобрения

Мнение от vako_ludiq » 27 Яну 2011, 22:22

и аз имах такъв проблем (същото чукане на същото място) и майстора смени двигатела че ремонта бил мн скъп

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: Търговище
Пол: Мъж
Кара: E92 Turbo

Re: м52б28 подобрения

Мнение от Bimmer_E36 » 27 Яну 2011, 22:37

vako_ludiq написа:и аз имах такъв проблем (същото чукане на същото място) и майстора смени двигатела че ремонта бил мн скъп

:shock:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: м52б28 подобрения

Мнение от angelBMW » 28 Яну 2011, 0:23

vako_ludiq написа:и аз имах такъв проблем (същото чукане на същото място) и майстора смени двигатела че ремонта бил мн скъп


те тука с тоз отговор направо ме уби :mhihi: :mhihi: :mhihi:
егати майстора е бил май а :mhihi: чукането му се е чуло от некое буталце явно и решил че матора е бил за хвърляне или ако е бил некои привърженик към бмв си е зел маторче на оферта :mhihi:
бум бум незнам защо е така възможно е отново да е избил датчика че те са едни смотан* и си отиват лесно нови стари...провери на колко бара точно надува датчика и го пробвай с компресора колко е корав :mhihi: или пробвай ако имаш излишен от друг мотор :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: м52б28 подобрения

Мнение от Nickelback » 28 Яну 2011, 0:31

angelBMW написа:
vako_ludiq написа:и аз имах такъв проблем (същото чукане на същото място) и майстора смени двигатела че ремонта бил мн скъп


те тука с тоз отговор направо ме уби :mhihi: :mhihi: :mhihi:
егати майстора е бил май а :mhihi: чукането му се е чуло от некое буталце явно и решил че матора е бил за хвърляне или ако е бил некои привърженик към бмв си е зел маторче на оферта :mhihi:
бум бум незнам защо е така възможно е отново да е избил датчика че те са едни смотан* и си отиват лесно нови стари...провери на колко бара точно надува датчика и го пробвай с компресора колко е корав :mhihi: или пробвай ако имаш излишен от друг мотор :bchug:


Бах мааму, трябва да го видя тоя датчик :roll:
Иначе по темата: Няма ли да стане още по-добре с колекторите от М50 да се сложат и някой "по-дашни" инжектори :dunno:
Или няма такъв филм...
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: м52б28 подобрения

Мнение от angelBMW » 28 Яну 2011, 5:24

За инжекторите мисля че ще има подобрение ако се сложат по големи но незнам какви,а относно колекторите не съм ги сравнявал но мисля че 28чните са по добре според мен

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: Велико Търново

Re: м52б28 подобрения

Мнение от vako_ludiq » 28 Яну 2011, 13:18

ами колега тои майстора ми слага и двата двигатела,парвия (които го махна) беше след честичен ремонт демек всичко сменено само бутала и биели небяха сменяни и накрая установи че е бутален болт. И после ми сложи друг мотор. аз просто от 1.8 преминах на 2.8 :driving: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: м52б28 подобрения

Мнение от bum_bum » 28 Яну 2011, 13:29

angelBMW написа:За инжекторите мисля че ще има подобрение ако се сложат по големи но незнам какви,а относно колекторите не съм ги сравнявал но мисля че 28чните са по добре според мен


Няма значение какви инжектори слагаш, той компа си коригира сместа, просто почват да работят с по-малък капацитет. Като се чипне с новия колектор и им се пусне повече гориво става работата. 28-цовите са достатъчно големи за да работят и с М50 колектор.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: м52б28 подобрения

Мнение от angelBMW » 29 Яну 2011, 0:04

Ако се сложат по големи инжектори както е в момента с м50 колектори и след чипосването ще има ли ефект или и друго трябва да се смени към инжекторите.
Колко кубикови са м50б25 инжекторите и на м52б28?

Е36 Fanatic!
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 27.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 328i; E30 316i; E38 740i; E36
Детайли за колата: M52B28; M40B16; M62B44; M43B16

Re: м52б28 подобрения

Мнение от ///Leonix » 29 Яну 2011, 1:42

angelBMW написа:Ако се сложат по големи инжектори както е в момента с м50 колектори и след чипосването ще има ли ефект или и друго трябва да се смени към инжекторите.
Колко кубикови са м50б25 инжекторите и на м52б28?

На M52В28 са 250.1 cc/min, а на М50В25 са 190 cc/min.
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: м52б28 подобрения

Мнение от angelBMW » 30 Яну 2011, 1:43

От толкова експерименти днес излезе главния проблем на яве,маслото което описах че се губи заради датчика не е вярно а там се оправи само чукането което се чуваше,а губенето на масло е от щеката,при смяна на колекторите захващането на щеката отива от доло а на м52б28 се захваща на стойката на стъпковото моторче или на клапана за изпаренията нямам спомен вече едно от двете беше и днес като се качвах към сервиза ии същия проблем пуши пуши амаааа бмв пали гумите от пред направо :mhihi: таа отварям пак пуфффффффффффф пушилки и никои лягане под колата и търсене на проблема,оливало е чааааааак до края на ск.кутия та да се чудиш къде да погледнеш та отново над мотора и мернах около щеката на картера омаслено обилн,следва запалване на двигателя и иследване какво се случва..форсиране 3-4-5-6 до прекъсвач и се показа масълцето.Извадих щеката гумичката беше скъсана,смених гумичката сложих щеката,захванах я на м50 колекторите със преправена стойка,запалих форсиране малко по малко до прекъсвач,и се вижда съвсееем лекичко как се опитва да излезе масълцето но не излиза.Та мисълта ми е как точно да я захвана какви градуси,права,леко настрани как?В момента е леко настрани пада се точно под серво маркуча които влиза в колекторите и малко трудно се вади.Също така ми направи друго впечатление,докато бях под колата да търся от къде хвърля масло видях че е от картера но като погледнах изпускателните колектори които наи вероятно всеки знае че сондите се намират горе,едната сонда беше омъслена но по нагоре нямаше течове,та как е стигнало маслото до там?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook