Трудно палене в студа ТДС
Модератор: Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Трудно палене в студа ТДС
То хубаво датчик ма не пишеш кога ти ги държи тея високи обороти щото е нормално такива да са като запалиш на студа и после като загрява по малко падат .Високия разход също е нормален през зимата в студовете с 2литра отгоре . Тъй че уточнявай тия неща. Иначе датчик кол. вал може да прави тия мизерии ама и лампата в купето ( за дюзата ще ти светне, ако не е изгоряла) . Само че не е задължително самия датчик да е проблема а буксата му и кабела до компа , въобшв проври си щателно тоя кабел и тогава обвинявай датчика. А иначе ти всъщност как палиш все пак и най лесното е като си запалил и позагрее колата откачи буксата на датчика и виж има ли промяна в работата та тогава прави изводи.Успех.
- mom4eto
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e34 525tds
- Мечтае да кара: m5 e60
Re: Трудно палене в студа ТДС
vladobate написа:То хубаво датчик ма не пишеш кога ти ги държи тея високи обороти щото е нормално такива да са като запалиш на студа и после като загрява по малко падат .Високия разход също е нормален през зимата в студовете с 2литра отгоре . Тъй че уточнявай тия неща. Иначе датчик кол. вал може да прави тия мизерии ама и лампата в купето ( за дюзата ще ти светне, ако не е изгоряла) . Само че не е задължително самия датчик да е проблема а буксата му и кабела до компа , въобшв проври си щателно тоя кабел и тогава обвинявай датчика. А иначе ти всъщност как палиш все пак и най лесното е като си запалил и позагрее колата откачи буксата на датчика и виж има ли промяна в работата та тогава прави изводи.Успех.
Не питай как паля



Coulthard написа:БМВ са ненадминати в умението да създават буквално интимна връзка между колата и шофьора (май съм за лекар)
Re: Трудно палене в студа ТДС
mom4eto написа:vladobate написа:То хубаво датчик ма не пишеш кога ти ги държи тея високи обороти щото е нормално такива да са като запалиш на студа и после като загрява по малко падат .Високия разход също е нормален през зимата в студовете с 2литра отгоре . Тъй че уточнявай тия неща. Иначе датчик кол. вал може да прави тия мизерии ама и лампата в купето ( за дюзата ще ти светне, ако не е изгоряла) . Само че не е задължително самия датчик да е проблема а буксата му и кабела до компа , въобшв проври си щателно тоя кабел и тогава обвинявай датчика. А иначе ти всъщност как палиш все пак и най лесното е като си запалил и позагрее колата откачи буксата на датчика и виж има ли промяна в работата та тогава прави изводи.Успех.
Не питай как паля.... Снощи имах 3 заредени акумулатора , 95 ампера 65 и 44 и 3 те ги стопих от въртене , после пробвах на дърпане и веднага запали , като е топло времето примерно 10-15 градуса пали без проблем , стане ли по-студено , първото палене е яко мъка , след това обаче запали ли си пали без проблем
... Също така държи 1000-1100-1200 оборота постоянно ... И разхода и е близо 15 с леко каране ... Направо се чудя какво може да и е на тази кола
ем писах ти стартер преди 2 мнения ама не чуваш,явно трябва 20 души да ти го напишат,и мойта палеше с дърпане от 20 сантиметра,стартера не може да превърти мотора като хората и ако си с по-гъсто масло още по зле
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Трудно палене в студа ТДС
Хайде пак на въпроса за нафтата да се върнем
.
Преди два дни, когато беше -15 сутринта, слизам аз за работа, влизам в колата, завъртам ключа, стартера върти, като ненормален, обече не пали. След няколко по-продължителни опита акумулатора взе да пада и се включи алармата.
Вчера заредих акумулатора, сутринта го сложих в колата и пак пробвах да я запаля, обаче беше изключително трудно, а сутринта не беше толкова студено. Както и да е някак си успях да я запаля от третия път, и като изкара един черен облак, все едно се беше взривило нещо зад нея. Това ме наведе на мисълта, че нафтата е била в основата на всичко. Така, че мисля завинаги да забравя Лукойл-а, до сега само там сипвах и си вървеше без проблеми, но явно има много парафин в нея и той се стяга от студа.
Мисля да заложа на Алпин Дизел-а на OMV, сутринта я наблъсках с него. Струва ми се, че се повиши мощността, днес бая я покарах и определено е по-пъргава, и работи по-тихо.

Преди два дни, когато беше -15 сутринта, слизам аз за работа, влизам в колата, завъртам ключа, стартера върти, като ненормален, обече не пали. След няколко по-продължителни опита акумулатора взе да пада и се включи алармата.
Вчера заредих акумулатора, сутринта го сложих в колата и пак пробвах да я запаля, обаче беше изключително трудно, а сутринта не беше толкова студено. Както и да е някак си успях да я запаля от третия път, и като изкара един черен облак, все едно се беше взривило нещо зад нея. Това ме наведе на мисълта, че нафтата е била в основата на всичко. Така, че мисля завинаги да забравя Лукойл-а, до сега само там сипвах и си вървеше без проблеми, но явно има много парафин в нея и той се стяга от студа.
Мисля да заложа на Алпин Дизел-а на OMV, сутринта я наблъсках с него. Струва ми се, че се повиши мощността, днес бая я покарах и определено е по-пъргава, и работи по-тихо.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- ivo_io
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 6.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5 Е53 3.0
Re: Трудно палене в студа ТДС
колега ходи да ти замерят налягането в цилиндрите
ако е под 19-20 на цилиндър трудно ще палиш 


- mom4eto
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e34 525tds
- Мечтае да кара: m5 e60
Re: Трудно палене в студа ТДС
cherepa83 Видях ти мнението , но ми се струваше странно , защото за такъв проблем с стартери не бях чувал ... Все пак ще го имам на предвид , колко ти излезе стартерчето ?
alchohol И при мен го прави това с облака ... Даже един път целия вход задимих , все едно военна димка бях пуснал вътре
... и след като запаля искарва доста чернилка , все едно се отпушва ... Ще сменя нафтата и ще пиша дали има промяна ....
Други идеи или предположения колеги от какво може да е проблема ?
alchohol И при мен го прави това с облака ... Даже един път целия вход задимих , все едно военна димка бях пуснал вътре

Други идеи или предположения колеги от какво може да е проблема ?
Coulthard написа:БМВ са ненадминати в умението да създават буквално интимна връзка между колата и шофьора (май съм за лекар)
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Трудно палене в студа ТДС
mom4eto написа:cherepa83 Видях ти мнението , но ми се струваше странно , защото за такъв проблем с стартери не бях чувал ... Все пак ще го имам на предвид , колко ти излезе стартерчето ?
alchohol И при мен го прави това с облака ... Даже един път целия вход задимих , все едно военна димка бях пуснал вътре... и след като запаля искарва доста чернилка , все едно се отпушва ... Ще сменя нафтата и ще пиша дали има промяна ....
Други идеи или предположения колеги от какво може да е проблема ?
Мен едно приятелче отдавна ме навива за алпин-а, ама аз викам айде сега, излишна пара, ама то не било така


Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




Re: Трудно палене в студа ТДС
За Алпин дизела колеги от Офроуд форума си бяха поиграли да направят опити при ниски темп. с различни нафти и се оказа че този на ОМВ се държи чудесно и не замръзва единствено той от всички останали и аз минах на него само не очаквайте падане на разхода не му е приоритет
. За въпросното палене колега правилно те насочиха към стартер ама ти не си пояснявал че върти бавно или по-различно от преди или някакви проблеми с него иначе оказва огромно влияние. Другото което от датчик кол. вал ще държи вискоки обороти ама ще са бая високи ( над 3000об и нагоре). Това че и топла ги държи ме навежда на идеята за неправилни данни от датчик за темп. на охлаждащата течност намиращ се на главата и даващ сигнал на ДДЕ, има вариант за нередна букса или зацапана или прекъсване та провери го за тея връзки и почисти . Той е намира тук http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... &lang=enUS, номер 8 и можеш и да си купиш нов не е скъп около 25лв мисля.

Re: Трудно палене в студа ТДС
ами той моя не въртеше бавно,но не палеше
,друго което си мисля гъсто масло и пак стартера не може да го превърти

- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Трудно палене в студа ТДС
треа да си сипал грес за да стане така...щом върти бавно е стартер, акомулатор или недобра връзка на кабел към стартера или акомулатора
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- evga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E-34 tds комби
Re: Трудно палене в студа ТДС
Колеги и при мен проблема с паленето е същия. Съмнявам се от нафтата защото зареждам само на туба
,както и от акумулатора защото при проверката казаха че електролита е разреден и го сложих да се зарежда. В нафтата сложих добавка да не замръзва и да я подобри и налях 20л. алпин дизел.Свещите са наред,проверил съм ги. Миналата зима нямах никакви проблеми с паленето. Утре като сложа акумулатора се надявам да за запали от раз ама 


- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Трудно палене в студа ТДС
Аз сипвам малко керосинец в нафтата (при пълен резервоар-80л.-20 от тях са керосин)и какво се случва: имах работа извън софия и реших да отида без колата, нея я оставих на летище софия на паркинга, след 2 седмици се връщам намирам колата покрита с 4 пръста лед, а на 50 м от мене докарали някакви пежа служебни и всички ги били заредили с алпин дизела, е казвам ви ни едно от тях не откина по-рано от 3-я път, а мойта беше бастър копче, джалдъз цилиндър.Но все пак има значение и от къде се сипва де то не е само каква е нафтата 


- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Трудно палене в студа ТДС
kemakozeE36 написа:Аз сипвам малко керосинец в нафтата (при пълен резервоар-80л.-20 от тях са керосин)и какво се случва: имах работа извън софия и реших да отида без колата, нея я оставих на летище софия на паркинга, след 2 седмици се връщам намирам колата покрита с 4 пръста лед, а на 50 м от мене докарали някакви пежа служебни и всички ги били заредили с алпин дизела, е казвам ви ни едно от тях не откина по-рано от 3-я път, а мойта беше бастър копче, джалдъз цилиндър.Но все пак има значение и от къде се сипва де то не е само каква е нафтата
Ама колега, няма ли да се задръсти нещо по системата от керосина



Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Трудно палене в студа ТДС
alchohol написа:kemakozeE36 написа:Аз сипвам малко керосинец в нафтата (при пълен резервоар-80л.-20 от тях са керосин)и какво се случва: имах работа извън софия и реших да отида без колата, нея я оставих на летище софия на паркинга, след 2 седмици се връщам намирам колата покрита с 4 пръста лед, а на 50 м от мене докарали някакви пежа служебни и всички ги били заредили с алпин дизела, е казвам ви ни едно от тях не откина по-рано от 3-я път, а мойта беше бастър копче, джалдъз цилиндър.Но все пак има значение и от къде се сипва де то не е само каква е нафтата
Ама колега, няма ли да се задръсти нещо по системата от керосина![]()
![]()
Не колега, керосина е нафта, но по-суха-няма смазващи свойства(за това не е хубаво дизел само с керосин да се кара, иначе може), тъй като не се използва при двигатели с цилиндри.Поради тази причина аз сипвам от 80 л обем 60 нафта и 20 керосин, напълно достатъчно да не замръзва нафтата зимно време.Другото което е, че керосина при изгаряне отделя малко по-висока температура, но при такова малко количество това не влияе.Баща ми вече повече от 12 години кара всякакви дизели с керосинец и няма ядове


- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Трудно палене в студа ТДС
е сега идва въпроса, от къде да си го взема легално 

Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани