от газов към метанов инжекцион
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
от газов към метанов инжекцион
здравейте! някой правил ли е тази процедура? интересува ме кои от системите са съвместими и кои трябва да се подменят! по-конкретно може ли да се ползва компютъра на газовата, рейката с клапанчетата и електрическата част, а да се сменят само бутилките и редукторът...и евентуално ако се налага да се сложи коректор на аванса...разбира се, ако имате някаква идея като финанси колко ще излезе операцията приблизително, естествено/, информацията няма да е излишна. благодаря предварително!
П. П. моля мнения от рода, че е срамота да се кара БМВ на всякакви газове да не постъпват...ако имах повече възможности нямаше да карам 20/и нагоре/ годишно е34, а примерно е60...и т.н.
П. П. моля мнения от рода, че е срамота да се кара БМВ на всякакви газове да не постъпват...ако имах повече възможности нямаше да карам 20/и нагоре/ годишно е34, а примерно е60...и т.н.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: от газов към метанов инжекцион
Че кво пречи да си караш Е60 на газ ?
По въпроса , компа и дюзите мисля че могат да останат , зависи от ГИ-то де,ако има опция да работи на метам..
Бутилка нова , редуктор трябва, нови тръбни пътища...пълненето е птрпед при капака , задължително аванс процесор за да тръгне, бутилката е голяма събира малко и бмвто го смуква за норматив.
с 8кг бутилка ще караш 100 120км градско , а 8кг е яка бутилка .
При изградена пропан бутан инжекционна система не си струва инвестицията да монтираш метанова такава според мен. Разликата е минимална и докато вървенето не се променя с бензина толкова осезаемо при метана ще си разочарован.
По доброто решение е читав пропан бутан Ги + аванс и една бутилка 40 литра да си караш като пич навсякъде.

По въпроса , компа и дюзите мисля че могат да останат , зависи от ГИ-то де,ако има опция да работи на метам..
Бутилка нова , редуктор трябва, нови тръбни пътища...пълненето е птрпед при капака , задължително аванс процесор за да тръгне, бутилката е голяма събира малко и бмвто го смуква за норматив.
с 8кг бутилка ще караш 100 120км градско , а 8кг е яка бутилка .
При изградена пропан бутан инжекционна система не си струва инвестицията да монтираш метанова такава според мен. Разликата е минимална и докато вървенето не се променя с бензина толкова осезаемо при метана ще си разочарован.
По доброто решение е читав пропан бутан Ги + аванс и една бутилка 40 литра да си караш като пич навсякъде.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: от газов към метанов инжекцион
Колега,личен съвет (нищо против решението ти)
няма смисъл да си слагаш метан:
1.От разправията ще ти гръмне главата
2.Възможни са усложнения в последствие,няма да ги изброявам,но че ти излезе солено
3.Парите,които ще вложиш за метана,ще ти склопят колата,ще ти бръкнат до края на джоба и ще търсиш амортисьори от 7-ца
П.С
Какво те кара да вземеш това решение?
няма смисъл да си слагаш метан:
1.От разправията ще ти гръмне главата
2.Възможни са усложнения в последствие,няма да ги изброявам,но че ти излезе солено
3.Парите,които ще вложиш за метана,ще ти склопят колата,ще ти бръкнат до края на джоба и ще търсиш амортисьори от 7-ца
П.С
Какво те кара да вземеш това решение?
- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: от газов към метанов инжекцион
причината може да бъде само една...очертава ми се почти ежеднешно пътуване по около 100км, газта доста се вдигна /а доходите противоположно/...а не ми се сменя баварата с някоя ... друга. всъщност не съм рещил твърдо...но и явно тря да направя някакъв компромис...благодаря на всички, които се отзовават със съвет!
Re: от газов към метанов инжекцион
да позная ли,че не ти се сменява баварията,защото ти е на сърце... ?
караи я повече в ниските...
ааа.... сега се сетих:
сменявал ли си филтрите на газта ?
караи я повече в ниските...
ааа.... сега се сетих:
сменявал ли си филтрите на газта ?
- Bavariqtamniska
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 23.07.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: М5 Е34 Touring
Re: от газов към метанов инжекцион
Никакъв шанс някой слънчев ден да си сложа метанова уредба където и да е.Карам си на газ с инжекциончето и всичко си е тип топ.Друго мнение не мога да дам защото мога да пиша около 3 часа за това защо метана е пални лай.а.
- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: от газов към метанов инжекцион
As0t0 написа:да позная ли,че не ти се сменява баварията,защото ти е на сърце... ?
караи я повече в ниските...
ааа.... сега се сетих:
сменявал ли си филтрите на газта ?
че има ли някой в този форум, който да ползва колата си само за предвижване, а да не изпитва удоволствие дори само като седне зад емблемата
...аз така или иначе не обичам колата ми да е постоянно в оборот и умишлено я държа в ниските...през повечето време

...кво имаш предвид с филтрите, сменям ги, разбира се
- Механджията
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Варна
Re: от газов към метанов инжекцион
метана си струва най-много в момента, ако се кара много.... моята кола при сегашните цени спестява 500лв на всеки 10 000км, вървейки на метан, спрямо разхода, ако беше на газ.... за бензина не ми се мисли.... а тия 10 000км ги минавам за 5-6 месеца
колега - в Бг съм на мнение, че няма кой да ти направи колата качествено на метан... и в тая връзка - имаш ли си ГИ, карай и това е, метанова инжекция за шестак е поне 1700лв и много зависи от бутилките ква е цената.. колата ми външно не личи, че има 3 огромни бутилки в багажника, 350км извънградско си ги знам, че и повече.... италианците са барнали всичко кадърно.
мерцедеса ми е с италианско ланди ренцо за 2200 евро, слагано там преди около 5 години... не е инжекционна система и пак дава по-нисък разход като пари от на жена ми микрата, която е 1.0 16в и е на пропан... а е тройна мощност и двойни килограми.
загуба на мощност има, но основно откъм ускорение, на магистрала мога да поддържам без проблеми 160-170, вдигал съм и 200 - просто колата ми не е състезателна, и на бензин да е - няма да е кой знае кво повече
съвет от мен ( имал съм е36 320 пак на метан преди това ) - карай си ГИ-то - с мноооого каране ще избиеш метана - струва си само ако си купиш готова кола с метан.
успех!
колега - в Бг съм на мнение, че няма кой да ти направи колата качествено на метан... и в тая връзка - имаш ли си ГИ, карай и това е, метанова инжекция за шестак е поне 1700лв и много зависи от бутилките ква е цената.. колата ми външно не личи, че има 3 огромни бутилки в багажника, 350км извънградско си ги знам, че и повече.... италианците са барнали всичко кадърно.
мерцедеса ми е с италианско ланди ренцо за 2200 евро, слагано там преди около 5 години... не е инжекционна система и пак дава по-нисък разход като пари от на жена ми микрата, която е 1.0 16в и е на пропан... а е тройна мощност и двойни килограми.
загуба на мощност има, но основно откъм ускорение, на магистрала мога да поддържам без проблеми 160-170, вдигал съм и 200 - просто колата ми не е състезателна, и на бензин да е - няма да е кой знае кво повече
съвет от мен ( имал съм е36 320 пак на метан преди това ) - карай си ГИ-то - с мноооого каране ще избиеш метана - струва си само ако си купиш готова кола с метан.
успех!
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...


Re: от газов към метанов инжекцион
gi4o написа:As0t0 написа:да позная ли,че не ти се сменява баварията,защото ти е на сърце... ?
караи я повече в ниските...
ааа.... сега се сетих:
сменявал ли си филтрите на газта ?
че има ли някой в този форум, който да ползва колата си само за предвижване, а да не изпитва удоволствие дори само като седне зад емблемата
...аз така или иначе не обичам колата ми да е постоянно в оборот и умишлено я държа в ниските...през повечето време..ма 190 бесни катъра са си....бесни и гладни
...кво имаш предвид с филтрите, сменям ги, разбира се
имам в предвид филтрите на газовата,те са доста малки но на някои коли оказват влияние...нз какъв съвет да ти дам...
- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: от газов към метанов инжекцион
As0t0 написа:gi4o написа:As0t0 написа:да позная ли,че не ти се сменява баварията,защото ти е на сърце... ?
караи я повече в ниските...
ааа.... сега се сетих:
сменявал ли си филтрите на газта ?
че има ли някой в този форум, който да ползва колата си само за предвижване, а да не изпитва удоволствие дори само като седне зад емблемата
...аз така или иначе не обичам колата ми да е постоянно в оборот и умишлено я държа в ниските...през повечето време..ма 190 бесни катъра са си....бесни и гладни
...кво имаш предвид с филтрите, сменям ги, разбира се
имам в предвид филтрите на газовата,те са доста малки но на някои коли оказват влияние...нз какъв съвет да ти дам...
сменям ги и обикновено подобрява вървежа...ма не спада разходът наполовина

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: от газов към метанов инжекцион
И колко е разхода ? просто за сверка, моя е 11/100 извънградско, и всичко пълно с багаж и под 2 000 оборота не пада
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: от газов към метанов инжекцион
NikiNikolov написа:И колко е разхода ? просто за сверка, моя е 11/100 извънградско, и всичко пълно с багаж и под 2 000 оборота не пада
Ники , толкова е , 10.6 заковаваше мойта с ламбда контрола , 11 като си я карам по-така.Иначе д о13 качваше на стъпка до долу .
Градско под 15 16 не съм я виждал.
2.8цата извън държи 12 градско 16-18 , с газовото инжекцион , дано с дългия диф да падне малко вън.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: от газов към метанов инжекцион
NikiNikolov написа:И колко е разхода ? просто за сверка, моя е 11/100 извънградско, и всичко пълно с багаж и под 2 000 оборота не пада
10 извънграда и около 15градско...ма тва е при спокойно каране 100-120...градско колата се кара основно до 2000 оборота...когато я позажежа става над 20...колко точно не знам, че не съм я карал толкова продължително до червеното, та да засека разхода
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: от газов към метанов инжекцион
Нз за газ и метан но взех да се интересувам последно време за водордни клетки ...Даже един мой френд си лепна такава Volvo XC90 дизел за сега още не е засякано колко гори (преди 3 дена е сложена в софия ) ...Доста се замислям..Това което ми прави впечатление е че почва да отделя подщи веднага браунов газ..Не е нужно да се чака да загрее мотора .А моето каране масово е до 2-5клм градско тъъъкмо загрее и бам стигнал съм ...
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: от газов към метанов инжекцион
С водородната клетка проблема е корозията. Не се знае нищо за нея в дългосрочен план. Според мен трябва да си минат едни 10г. активно ползване и да се види какво става в мотора. Щото ако всичко ръждяса вътре за 1г. ко правим? Както и генерацията трябва да се направи от инокс. Доста скъпичко удоволствие.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани