525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: gr, Samokov
Кара: e39 520

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от kobrata55 » 25 Яну 2011, 20:15

колега никое бмв като е топло не пали така както е студено ,смисъм че студено като подгрееш и пали от половин обр. а топло поне 3-4обр.не е само твойто така всички са така.Според мен при топъл старт е от гнп-то,това за веригата също е вярно но ако се е разтегнала тя се чува

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от Пресиян Василев » 25 Яну 2011, 20:33

Виж моита кола пали и топла и студена еднакво,Що ли :mhihi:
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от LUCIFER'S » 26 Яну 2011, 1:26

Пресиян Василев написа:Виж моита кола пали и топла и студена еднакво,Що ли :mhihi:


Сигур яй страх от тебе ва.... :mrgreen:
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от hellbull » 26 Яну 2011, 9:37

хаха абе и аз съм я палшил мойта 2-3 пъти с чука ама не възприема :D
явно трябват по серьозни мерки :)

а инъче по темата, сега в събота ще видим какво ще направим с моя човек и ще пиша.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 26.10.2007
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: BMW 525

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от iamatuning » 11 Фев 2011, 0:20

Пресиян Василев написа:Виж моита кола пали и топла и студена еднакво,Що ли :mhihi:


И мойта и мойта :mhihi: :mhihi: :mhihi: ,с участие на колегата Преско :clap:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от hellbull » 11 Фев 2011, 1:14

така, сега колата май започна да пали трудно и докато е студена и тази седмица ще проверим свещите как са :D
а относно трудното палене на загретия мотор, като искараме кабела на датчика за подгряване пали по лесно но свещите си подгряват все едно че колата е студена.

искам да отбележа че първо направихме това с откачането на кабела и след седмица и половина колата започна да пали трудно и студена. едното няма нищо общо с другото, просто май на свещите им е дошъл реда да се сменят при положение че взех колата 2007 октомври месец и не съм ги сменял.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: Варна,пловдив
Пол: Мъж
Кара: е65 730d
Мечтае да кара: IL
Детайли за колата: няма-няма

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от knivanov » 22 Фев 2011, 13:32

ако не пали топла–ВЕРИГАААААААА.ако бутнеш ГНП и се оправи,но се прецака ускорението,що е то?верига+всички прилежащи салтанати=750лв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от Пресиян Василев » 22 Фев 2011, 18:20

knivanov написа:ако не пали топла–ВЕРИГАААААААА.ако бутнеш ГНП и се оправи,но се прецака ускорението,що е то?верига+всички прилежащи салтанати=750лв

+ черно от куминЯ :mhihi:
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от **Novobraneca » 24 Фев 2011, 1:18

Пресиян Василев написа:
knivanov написа:ако не пали топла–ВЕРИГАААААААА.ако бутнеш ГНП и се оправи,но се прецака ускорението,що е то?верига+всички прилежащи салтанати=750лв

+ черно от куминЯ :mhihi:

Може и ГНП да не е изключен вариянт, но най-често е верига
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от `DaRkMaN » 04 Мар 2011, 13:20

при мен лично със смяна на акумулатора се оправи топлия старт :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от LUBO 555 » 09 Мар 2011, 23:59

kobrata55 написа:колега никое бмв като е топло не пали така както е студено ,смисъм че студено като подгрееш и пали от половин обр. а топло поне 3-4обр.не е само твойто така всички са така.Според мен при топъл старт е от гнп-то,това за веригата също е вярно но ако се е разтегнала тя се чува

Мойта пали на чакрък и топла и студена
Познавам поне 20-25 тдски (тук съм в друг форум и се виждаме доста често)
Никоя не пали като моя дзвер.Сите му се чудят :yes:
Ако ти кажа 1/2 оборот,не преувеличавам
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 2.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е38 740d
Мечтае да кара: P1

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от gangstafenoss » 16 Май 2011, 0:10

vladobate написа:Нищо пипкаво няма в отвиването и завиването на две 13мм гайки , само за малкото мръдване си прав , бележи и тогава върти по 1мми пробвай, ско иска още малко пак лекичко и пробвай. Не прекалявай с аванса че не е добре . И ти го описвам така щот предполагам че майстора няма апаратура да мери колко .

приятел аз вече минах по тая процедура',но си мисля, че при мен майстора даде повече от малко аванс.
какви са последствията ако аванса е в повече ,и какви мерки да взема
благодаря
\\//

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от vladobate » 17 Май 2011, 23:36

gangstafenoss написа:
vladobate написа:Нищо пипкаво няма в отвиването и завиването на две 13мм гайки , само за малкото мръдване си прав , бележи и тогава върти по 1мми пробвай, ско иска още малко пак лекичко и пробвай. Не прекалявай с аванса че не е добре . И ти го описвам така щот предполагам че майстора няма апаратура да мери колко .

приятел аз вече минах по тая процедура',но си мисля, че при мен майстора даде повече от малко аванс.
какви са последствията ако аванса е в повече ,и какви мерки да взема
благодаря

А що за мастор е след като според теб е дал повече от необходимото , ми то тогава за требе да съм супр мастор. Ама не съм има други такива и не знам що не ги търсите кат си пишат на гюме тук във форума. Та последствията са по-твърда работа на мотора , по-лошко ускорение на ниски , и ако е баш много демек докрай пустия му аванс не е добре за мотора и вероятно ще се предаде бързо. Аванса се дава за да компенсира износването на веригите ( което води по само себе си до закъснение ) и безцелево или повече от необходимото вкарват работата на мотора в недоброжелателен режим където не е изчискяван да работи продължително. За подробно обяснение с точната терминология и обяснение на процесите може да се обърнеш към Пресиян щото него го знам че ги е осмислил , пък и хлябя си изкарва с това = професионалист. Карал съм с макс. предварение ама веригите си бяха пътници и единствения изход беше смяна , но исках да запазя доброто топло палене докато доде момента на истината и честно казано понамаля ми мощността чувствително ( мудничка стана ) и разхода се дигна с около литър максимум . Та искате ли си колицата в добро здраве сменяйте вериги щом му е дошло времето( няма как ) , но преди това качествен доверен мастор да направи квото може доколкото е добро за мотора естествено .Успех .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от krasi_bmw » 18 Май 2011, 22:49

При положение като се направи центровка и на разпр. вал и помпата когато е разтегната веригата защо се скапва ускорението,след като се връщат ориг. центровки НЕ РАЗБРАХ ,казвам когато може да се догони центровката а не когато е разтегната много веригата .И стартера и акумолатора са от значение за паленето, проверено лично на няколко тдс-и.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook