318 тдс не пали
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
318 тдс не пали
здравеите снощи си купих е36 318тдс компакт но не иска да завърти нито стартера нито помпата се включва възможно ли е да е от алармата колата е от италия и алармата е оригинал ако не какво може да е като дадеш на късо на стартера върти но не иска пак да запали какво да правя
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: малко помощ
А ти как си я купил!?! Работеща? Палил ли си я,гасил ли си я !?! Аз като взимах моята , вдигнах щеката за аслото, после я запалих , загасих, пак запалих, заслушах се как работи , покарах я и т.н. ...! Да не си я свалил от автовоза и днес да си решил да я палиш!?!Обясни по- точно!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 318 тдс не пали
Пича е търговец, купил я е в някой пакет
Което не е лошо, ако не го мързи да чете ще си наери отговора, ако го мъри ще сваля цената още

Което не е лошо, ако не го мързи да чете ще си наери отговора, ако го мъри ще сваля цената още


- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: 318 тдс не пали
здравеите отново занчи като купих колата от италия момчето ми каза че няма проблем колата е с ромбоидния ключ дебелия не съм я палил не ме мързи да чета прочетох доста работи но не и за моя проблем като дам на контакт си свети таблото помогнете
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: 318 тдс не пали
да ти уточня нещо ,заради което те питаме има вариант да е крадена вади се дубликат на ключа без да има чип ,ти го взимаш отключваш с него даваш на контакт всичко светва но не върти стартера това е защото е активиран имобилайзера разглоби ключа и виж дали има http://www.aliexpress.com/product-gs-im ... alers.html ето такова нещо ,пък после ще мислим от къде е проблема 

- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: 318 тдс не пали


Re: 318 тдс не пали
не е до парите много са трудни маисторите най-свободния маистор ми каза за понеделник след обяд ще чакам няма начин 

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: 318 тдс не пали
Dani_G написа:не е до парите много са трудни маисторите най-свободния маистор ми каза за понеделник след обяд ще чакам няма начин
Колега, напиши от къде си. Не всичко може да се напише във форума по две причини:
1. Много дълго е за обяснение;
2. Част от информацията е от типа "как да си запаля колата без да използвам контактен ключ".
И в тази връзка е по-лесно някой колега да ти помогне намясто.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: 318 тдс не пали
Благоевград маи трябваше в първия пост да отбележа да попитам на тази пласмасова кутиика под волана трябва ли да има нещо или си е така празна
http://picbg.net/u/58843/42202/516671.jpg
http://picbg.net/u/58843/42202/516671.jpg
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: 318 тдс не пали
Не е до чип работата щото и без него пак ще върти стартера,по скоро може да липсва някое реле,мисля че имаше такова за паленето.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: 318 тдс не пали
S7 написа:Не е до чип работата щото и без него пак ще върти стартера,по скоро може да липсва някое реле,мисля че имаше такова за паленето.
Ще върти ама друг път. Ако го няма чипа изобщо няма да завърти стартера. Ако чипа е налице вариантите са два (това е когато има проблем с имобилайзера)
1. Стартера върти, колата пали и гасне. Не може да се форсира, дори да натискате педала, просто няма управление от компа;
2. Стартера изобщо не върти.
При колегата може да е от друго място. Липса на управляващ сигнал към стартера поради изгоряло реле или прекъснат кабел.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: 318 тдс не пали
смених всички релета едно по едно но не става незнам дали не липсва нещо от тази кутиика на снимката
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани