IS250 vs. 325i E90 и какво мислите за японците
Модератор: Общи модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
IS250 vs. 325i E90 и какво мислите за японците
http://www.autobild.de/test/neuwagen/ar ... l_id=10563
Малко инфо за IS на тойота oops лексус предлага се като IS220 дизел(170к.с), IS250 (204к.с) и IS350(306к.с). Както сами виждате няма голям избор на агрегати. Искам да ви питам какво ви е мнението за Лексуса - разгледайте добре снимките.
Резултата от теста е хубав. При сравнение м/у 330и и ИС350 не знам как ще е положението.
Лично на мене дизайна на тойотката ми допада като изключим високата странична линия високата задница иначе всичко друго е ОК.
Автомобила използва платформата на големия си брат GS и затова е по-тежък.
Както виждаме тойота е на път да стане най-големия производител на автомобили. Те отделно предлагат най-голямата гама от автомобили.
Та мисълта ми е до къде ще стигне инвазията на жълтите братя и трябва ли да се притесняваме, защо лично мен разрастването на тойтота ме тревожи и ме ни е много приятно да ги гледам по-улиците.
В САЩ положението е ясно там отдавна са взели сериозни позиции имам чувстовото, че Лексусите са повече от МБ и БМВ.
Всички знаем кой е измислил компактния спортен седан преди повече от 30години, но се чудя до къде ще стигнат от страната на изгряващото слънце.
Ето още малко линкове за въпросния автомобил:
ttp://www.motortrend.com/roadtests/luxu ... index.html
малко снимки на IS:
http://www.roadandtrack.com/article.asp ... le_id=2671
http://www.caranddriver.com/article.asp ... e_id=10190
Mercedes C350 един застаряващ вече на 6години модел, но все така радващ особено в комбинацията 3.5литра V6 и 276к.с и ръчни скорости:
http://www.caranddriver.com/article.asp ... e_id=10116
Малко инфо за IS на тойота oops лексус предлага се като IS220 дизел(170к.с), IS250 (204к.с) и IS350(306к.с). Както сами виждате няма голям избор на агрегати. Искам да ви питам какво ви е мнението за Лексуса - разгледайте добре снимките.
Резултата от теста е хубав. При сравнение м/у 330и и ИС350 не знам как ще е положението.
Лично на мене дизайна на тойотката ми допада като изключим високата странична линия високата задница иначе всичко друго е ОК.
Автомобила използва платформата на големия си брат GS и затова е по-тежък.
Както виждаме тойота е на път да стане най-големия производител на автомобили. Те отделно предлагат най-голямата гама от автомобили.
Та мисълта ми е до къде ще стигне инвазията на жълтите братя и трябва ли да се притесняваме, защо лично мен разрастването на тойтота ме тревожи и ме ни е много приятно да ги гледам по-улиците.
В САЩ положението е ясно там отдавна са взели сериозни позиции имам чувстовото, че Лексусите са повече от МБ и БМВ.
Всички знаем кой е измислил компактния спортен седан преди повече от 30години, но се чудя до къде ще стигнат от страната на изгряващото слънце.
Ето още малко линкове за въпросния автомобил:
ttp://www.motortrend.com/roadtests/luxu ... index.html
малко снимки на IS:
http://www.roadandtrack.com/article.asp ... le_id=2671
http://www.caranddriver.com/article.asp ... e_id=10190
Mercedes C350 един застаряващ вече на 6години модел, но все така радващ особено в комбинацията 3.5литра V6 и 276к.с и ръчни скорости:
http://www.caranddriver.com/article.asp ... e_id=10116
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Еми много е просто Бмвето размазва лексуса по всички показатели,а относно 350ката с тоя 3.5 литров двигател с суперспортни претенции според сайта им-най-добрия в своя клас си мисля 4е една 3.2 литрова м-ка добре ще му сипе-,въпреки че ц350 е мишената уж
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Лошото е ,че сега видях,че в америка 350ката е на цената на 330ка,което значи че 306срещу 250,а м3 струва с 30% отгоре-поне ценово ни сипват здраво.
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Даде до се видя, че във всички категории го наказва, но мисълта ми е как ви се струва тойотката и не ви ли дразни инвазията им. Просто те правят какъвто клас автомобили се сетите и дори влизат в сегменти, които са били табу за тях преди 7-8години. Говоря за пикапите им в САЩ. Просто традициите не са това, което бяха. Стария Is200 приличаше на Ц-класа и беше с 6цил.редови мотор (гадовете са малко нагли, а дизайна на МБ и задвижването на БМВ:mhihi:) . LS модела прилича супер много на стара S-класа.
А като цена са много добре позиционирани и въпреки, че на хартия са "по-слаби" от МБ, БМВ и Ауди то на пазара винаги се представят повече от добре (поне в САЩ)
Но поне за дизайна на новия IS, GS немога нищо лошо да кажа поне си е тяхно дело и автомобилите им вече придобиват някаква идентичност и стил.
А Ис350 е в една категория точно с 330и и Ц350 и явно японците са решили да хвърлят ръкавицата към БМВ и МБ. Четох, че има вероятност за 330Ти
А като цена са много добре позиционирани и въпреки, че на хартия са "по-слаби" от МБ, БМВ и Ауди то на пазара винаги се представят повече от добре (поне в САЩ)
Но поне за дизайна на новия IS, GS немога нищо лошо да кажа поне си е тяхно дело и автомобилите им вече придобиват някаква идентичност и стил.
А Ис350 е в една категория точно с 330и и Ц350 и явно японците са решили да хвърлят ръкавицата към БМВ и МБ. Четох, че има вероятност за 330Ти

- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Kога преди 7г. тойота не са имали пикапи
Кое на 1вият IS прили4а на Ц-кл. на МБ
Откога мислиш Тойота правят редови 6таци
За това,4е се котират в САЩ пове4е е заради
по-ниската цена.
Според мен 1вия IS е по-добър от Е46цата
Незнам на новият защо са махнали ред. 6таци,
но също не е лош.

Кое на 1вият IS прили4а на Ц-кл. на МБ


Откога мислиш Тойота правят редови 6таци

За това,4е се котират в САЩ пове4е е заради
по-ниската цена.
Според мен 1вия IS е по-добър от Е46цата

Незнам на новият защо са махнали ред. 6таци,
но също не е лош.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Точно това е, че японските производители никога не са имали традиции
, винаги са крадяли чужди технологии или са купували лицензи, с някой изключения разбира се. Така, че не ме дразни японската инвазия... Това е резултат от гадната глобализация. И както е тръгнало тенденцията е всичко да се прави максимално ефтино, с кратък живот и максимално юзърско за да се хареса на повече хора.... Забавното в тоя тест е, че БМВ-то е по-икономично от Тойотата, поредния разбит мит, колко са икономични японските коли
. Едно не мога да отрека, много добре ги правят малките двигатели японците, наистина
В същност не знам защо, но единствения японски производител, който представлява интерес за мен е Хонда...




- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
S-stail написа:Kога преди 7г. тойота не са имали пикапи![]()
Кое на 1вият IS прили4а на Ц-кл. на МБ![]()
![]()
Откога мислиш Тойота правят редови 6таци![]()
За това,4е се котират в САЩ пове4е е заради
по-ниската цена.
Според мен 1вия IS е по-добър от Е46цата![]()
Незнам на новият защо са махнали ред. 6таци,
но също не е лош.
Така да ти отговоря за шестаците, аз лично не знам друга фирма освен БМВ да слага 2литров 6цилиндров редови двигател в малък седан. Да знам, че Супрата е с 3литров 6цилндров редовак преполагам има и други тойоти с 6цилидрови мотори, но точно комбинацията 2литра и 6цилиндъра в редица в купето на малък седан.
Ето линк за IS200: http://www.auto-news.de/auto/tests/anze ... ata&page=4
Taka сега да отговоря за пикапите, не говоря за малки пикапчета от рода на Hilux и Pick Up (който се продават и в Е-па и от доста време), а за Mid size и Full size. Моделите са Tundra и Таcoma. По интересувай се малко за тях и ще си говорим. Те са предназначени за американския пазар. Tundrata мисля, че почна да се продава в САЩ от 99 или 2000 да ме поправи някой ако греша.
На третия въпрос, по кое IS прилича на Ц-клас.
1. Силуета на ИС-са е почти идентичен
2. Страничната линия
3. Формата на стоповете и V-образния отвор, който се получава при отворен багажник
4. Формата на предните фарове също
Като казвам, че прилича не разбирай, че са еднакви. Също така LS силно наподобява S-клас на МБ. Тука се твърдеше, че таблото на новата S-класа прилича на това от Е65, айде кажи, по-кое си приличат


- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
В Япония стария IS се продава и като тойота Alteza - разликата май е само в емблемата и оборудването
П П
Аз пък с голфа със сините пръскалки и зарчетата наказах едно Е36 316. Остава да пробвам 318 и 318тдс, само да не уцелим някое турбинирано Is-че, че ше ме остави в точка

П П
Аз пък с голфа със сините пръскалки и зарчетата наказах едно Е36 316. Остава да пробвам 318 и 318тдс, само да не уцелим някое турбинирано Is-че, че ше ме остави в точка



- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Niikoo_1 написа:В Япония стария IS се продава и като тойота Alteza - разликата май е само в емблемата и оборудването
П П
Аз пък с голфа със сините пръскалки и зарчетата наказах едно Е36 316. Остава да пробвам 318 и 318тдс, само да не уцелим някое турбинирано Is-че, че ше ме остави в точка![]()
![]()
знаеме самолетните голфове ние

аз съм ти приготвил една ръждива вектра,че е време да сменяш марката

ТДС - Турбо Див Селянин
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
На тест драйв съм карал и 325 и 330 и , и смятам че на това лексусче му е е**на майката по всякъкви параграфи




- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Мда най-бавни сме ама бием-новата Цка е на път,а лексуса просто си плаче за Америка,но в европа поне таз година в тоя клас ще сме номер 1
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани