525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
Здравейте колеги.
Може би този проблем го имам от 6 месеца и все не ми остава време да го оправя.
та какъв точно е проблема.
когато колата е студена давам на контак чакам да изгасне лампата за подгрева и докато завъртя и пали, като загрее пак така, давам на контак чакам да изгасне лампата и въртя да запали но и трябва повечеко време да въртя докато запали. С човека който ми потдържа колата я закачихме към лаптопа тиъ като мислим че е от някой датчик и е възможно да дава грешка, и на лаптопа излезе следната грешка.
06 regelung abgastrьckfьhrung (regelabweichung)
но не можем да я преведем какво означава.
също имаше и едно
BWM part no. : 2247072 но не знам дова номера на комп-а на колата ли е или номера на частта която дава дефекта.
С две думи искам да разбера дали найтина проблема е от някой датчик.
Благодаря ви предварително.
Може би този проблем го имам от 6 месеца и все не ми остава време да го оправя.
та какъв точно е проблема.
когато колата е студена давам на контак чакам да изгасне лампата за подгрева и докато завъртя и пали, като загрее пак така, давам на контак чакам да изгасне лампата и въртя да запали но и трябва повечеко време да въртя докато запали. С човека който ми потдържа колата я закачихме към лаптопа тиъ като мислим че е от някой датчик и е възможно да дава грешка, и на лаптопа излезе следната грешка.
06 regelung abgastrьckfьhrung (regelabweichung)
но не можем да я преведем какво означава.
също имаше и едно
BWM part no. : 2247072 но не знам дова номера на комп-а на колата ли е или номера на частта която дава дефекта.
С две думи искам да разбера дали найтина проблема е от някой датчик.
Благодаря ви предварително.
- Noob4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
Тука ми понамерисва на разтегнати вериги или ако си имал проблем с ГНП-то и твоя майстор е като повечето "майстори" да не ти е регулирал правилно плочката.
1-во сменяй майстора и 2-ро има изписано доста по темата, просто използвай този бутон
, не е сложно 
1-во сменяй майстора и 2-ро има изписано доста по темата, просто използвай този бутон


The Ultimate Driving Machine
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
и аз си мисля, че е проблем с ГНП, може би количеството, защото грешката буквално се превежда регулиране контрола на емисиите. с каква програма е гледана ?
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
с CARSOFT мисля че така се казваше и ако не се лъжа е версия 6.5.
ами с ГНП-то до сега съм нямал проблеми а й не сме пипали нищо по колата.
а ако е разтегната веригата дали няма да го прави този проблем и при студен двигател.
също така бях чел някъде че може да се пооправи малко проблема ако се даде малко повече аванс, така ли е.
ами с ГНП-то до сега съм нямал проблеми а й не сме пипали нищо по колата.
а ако е разтегната веригата дали няма да го прави този проблем и при студен двигател.
също така бях чел някъде че може да се пооправи малко проблема ако се даде малко повече аванс, така ли е.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
Грешка 06 по Карсофт е ЕГР.
Проблема е по скоро свьрзан с обичаините за М51 мотори,агренаж стартер и т.н
Виж при друг маистор коригираите момента на впрьскване.Ако има накьде разбира се
Проблема е по скоро свьрзан с обичаините за М51 мотори,агренаж стартер и т.н
Виж при друг маистор коригираите момента на впрьскване.Ако има накьде разбира се
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
hellbull написа:Здравейте колеги.
Може би този проблем го имам от 6 месеца и все не ми остава време да го оправя.
та какъв точно е проблема.
когато колата е студена давам на контак чакам да изгасне лампата за подгрева и докато завъртя и пали, като загрее пак така, давам на контак чакам да изгасне лампата и въртя да запали но и трябва повечеко време да въртя докато запали. С човека който ми потдържа колата я закачихме към лаптопа тиъ като мислим че е от някой датчик и е възможно да дава грешка, и на лаптопа излезе следната грешка.
06 regelung abgastrьckfьhrung (regelabweichung)
но не можем да я преведем какво означава.
също имаше и едно
BWM part no. : 2247072 но не знам дова номера на комп-а на колата ли е или номера на частта която дава дефекта.
С две думи искам да разбера дали найтина проблема е от някой датчик.
Благодаря ви предварително.
на загряла кола тази лампа за подгрева въобще не трябва да светва за повече от секунда като контролна лампа свети ли продължително лъгано ти е релето за подгрев и вече и това не ти помага иначе както ти каза Пресиян регулиране на началното впръскване стартер акумулатор или най лошото вериги
Барай шишарката Минкеее ....
Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
При мене този проблем беше от регулиране на плочката на ГНП-то. Оправи ми го един дето се пише за майстор, но колата загуби ускорение. След това отидох при друг, който я върна в старата позиция и пак пали трудно при топъл старт, но за това пък върви като преди и си ускорява много яко. Предпочитам да не пали от раз, но пък да върви... 

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
при загрял двигател светенето на лампата за подгрев трае по-малко от секунда 
и така значи датчика отпада, акумулатора е добре освен да търсим проблема първо в стартера и след това ако не е там ще трябва да се сменя веригата предполагам.

и така значи датчика отпада, акумулатора е добре освен да търсим проблема първо в стартера и след това ако не е там ще трябва да се сменя веригата предполагам.
- Noob4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
hellbull написа:при загрял двигател светенето на лампата за подгрев трае по-малко от секунда
и така значи датчика отпада, акумулатора е добре освен да търсим проблема първо в стартера и след това ако не е там ще трябва да се сменя веригата предполагам.
Колега или не четеш внимателно какво ти пишем колегите или вярваш на майстора си доста повече от колкото на нас. Датчик, акумулатор и стартер нямат връзка с това дали мотора ти е загрял или не. Колегите @anzak и @Пресиян Василев ти отговориха доста точно

p.s. Видях че си от Варна, при кой майстор ходиш?
The Ultimate Driving Machine
Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
колега Noob4o и двамата колеги са писали че проблема може да е в стартера а единият от колегите споменава и за акумулатора, а ти ми казваш че нямат общо, сега последно кое от двете е, да търся ли изобщо в тях проблема или да отпадат.
Майстора при който ходя не е точно от Варна, от Дългопол е и с него не сме пипали нищо по колата и започваме първо с най-дребните работи.
Майстора при който ходя не е точно от Варна, от Дългопол е и с него не сме пипали нищо по колата и започваме първо с най-дребните работи.
Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
Ама ти четеш стартер и ГНП ама за момента на впръскване не четеш. Пък и сам си го написал да се даде повече аванс и не го правиш, а колегата ти е писал и ако има накъде тоя аванс. Ей тия неща провери и ако може бутни мъничко аванса да компенсира износването на веригата чудеса прави. И не знам при Е39 как е ама на Е34 и Е36 и части от секундата не светва лампата за подгрева ако отчита компа достатъчно загрял мотор.
Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
колега не съм го направил защото колата е на нашите а те си живеят в дългопол а аз там се прибирам през уикенда, инъче аз се движа с едно старо адуи 80 
еми ще пробваме да мръднем аванса да видим дали ще има ефект.
а до колкото знам там си е малко пипкава работата в смисъл че трябва да се извършва прецизно и да се мърда по малко, не бъркам нали.

еми ще пробваме да мръднем аванса да видим дали ще има ефект.
а до колкото знам там си е малко пипкава работата в смисъл че трябва да се извършва прецизно и да се мърда по малко, не бъркам нали.
Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
Нищо пипкаво няма в отвиването и завиването на две 13мм гайки , само за малкото мръдване си прав , бележи и тогава върти по 1мми пробвай, ско иска още малко пак лекичко и пробвай. Не прекалявай с аванса че не е добре . И ти го описвам така щот предполагам че майстора няма апаратура да мери колко .
Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
еми разполагаме само с лаптоп и CARSOFT ако с тази апаратура може да се направи нещо 
а инъче ще пробваме и с бутане на аванса.

а инъче ще пробваме и с бутане на аванса.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.
с карвсофта няма начин да видиш живи данни на тдс-а както и момента на впръскване моя съвет е недей като старите майстори на ухо да го правиш предварението а иди в сервиз където имат апаратура и да ти я настроят както трябва
Барай шишарката Минкеее ....
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани