Рингове за е39

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 7.01.2011
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: е39 520и

Рингове за е39

Мнение от valeto_01 » 23 Яну 2011, 20:47

Здравейте колеги,интересува ме колко сантиметра е диаметара на ринговете за е39.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Рингове за е39

Мнение от sadex5 » 23 Яну 2011, 22:21

Казва се ДИАМЕТЪР....И има тема по този така голям проблем...
Диаметъра, както и всички размери в техниката се измерват в милиметри....131.6mm

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 2.03.2009

Re: Рингове за е39

Мнение от latrel » 24 Яну 2011, 0:45

sadex5 написа:Казва се ДИАМЕТЪР....И има тема по този така голям проблем...
Диаметъра, както и всички размери в техниката се измерват в милиметри....131.6mm

би ли пояснил инж. садекс как точно измери това 131.6мм :clap:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Рингове за е39

Мнение от sadex5 » 24 Яну 2011, 1:55

Инженера се познава че е инженер по това че ползва техническа документация, а не мери с рулетка :) :) Просто има база данни за диаметъра им и го дават с точност до десета.....
Да кажем за Е53 са следните 127.6mm + 158mm
В енджъл айс материята съм от 2005 година, съпортвал съм много хора за поставянето им..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 23.11.2010
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525d

Re: Рингове за е39

Мнение от bmw163 » 24 Яну 2011, 12:32

sadex5 написа:Инженера се познава че е инженер по това че ползва техническа документация, а не мери с рулетка :) :) Просто има база данни за диаметъра им и го дават с точност до десета.....
Да кажем за Е53 са следните 127.6mm + 158mm
В енджъл айс материята съм от 2005 година, съпортвал съм много хора за поставянето им..

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Рингове за е39

Мнение от meha » 24 Яну 2011, 17:24

latrel написа:би ли пояснил инж. садекс как точно измери това 131.6мм :clap:


Понякога не може всички и всичко да знаете :mhihi:
Бъди сигурен за данните които е посочил ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 10.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 '02 525 dA touring

Re: Рингове за е39

Мнение от Kala » 27 Яну 2011, 21:39

sadex5 написа:Инженера се познава че е инженер по това че ползва техническа документация, а не мери с рулетка :) :) Просто има база данни за диаметъра им и го дават с точност до десета.....
Да кажем за Е53 са следните 127.6mm + 158mm
В енджъл айс материята съм от 2005 година, съпортвал съм много хора за поставянето им..

:clap:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 19.06.2010
Местоположение: Kustendil/Yambol
Пол: Мъж
Кара: 520i E39

Re: Рингове за е39

Мнение от ivaylo_shack » 17 Юли 2012, 19:07

Здравейте колеги, имам нужда от мнението Ви относно афтър-маркет ринговете. Пиша в тази тема за да не цапам форума с друга!
Колата ми е 520и 96г, с малък борд и нямам индикация за изгоряла крушка с ринговете. Колата в момента е с ЛЦМ 2, но не е кодиран към нея и ми свети червената точка до дневния километраж.
Та на проблема, подариха ми рингове CCFL и ги сложих, много им се кефех докато не се стъмни (светят си су,пер, но има проблем със тях при палене и на работещ двигател при изключени фарове). Колата ми е със система за автоматично регулиране на фаровете и при всяко подаване на контакт тази система мърда машинките, при мърдането на машинката ринговете присветват!!! Фаровете са изключени а ринговете примигват няколко пъти, след това на работещ двигател и изключени фарове ринговете примигват веднъж на около 1 минута но много слабо и почти незабележимо.

Притеснен от констатираното взех уреда и направих няколко теста а именно:
-при подаване на контакт, в момента в който фаровете се тестват и мърдат на куплунга на габарита има 0.18в, които карат ринговете да примигват
-след регулиране на фара след подаване на контакт напрежението е 0,03в, отново при изключени фарове
-на работещ двигател и изключени фарове на куплунга на габарита има отново между 0.03-0,05в
-при пуснат фар на куплунга на габарита има 12-13в.
Въпроса ми е това нормално ли е и какво може да кара ринговете да присвяткват?!
Дали може да е заради некодирания ЛЦМ (оригиналния беше ЛЦМ А)?
Тестовете ми продължиха с монтирана габаритна крушка, и тогава автомобила си работеше както си пише по книгите!!!
Притеснява ме това напрежение на куплунга дали е утечка (извън нормите), или проблема ще да е в трафовете на CCFL ринговете?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Рингове за е39

Мнение от Ivo_Borisov » 17 Юли 2012, 20:36

Нормално е това присвяткане, има го на всички афтърмаркети рингове. Но все пак е добре да си кодираш ЛСМ-а. :wave:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 19.06.2010
Местоположение: Kustendil/Yambol
Пол: Мъж
Кара: 520i E39

Re: Рингове за е39

Мнение от ivaylo_shack » 17 Юли 2012, 22:52

Ivo_Borisov написа:Нормално е това присвяткане, има го на всички афтърмаркети рингове. Но все пак е добре да си кодираш ЛСМ-а. :wave:


Благодаря ти адаш, кодирането задължително ще го направя, а първото което ще направя на колата е да ги махна тия рингове. Според мен ЛЦМ-а проверява за изгоряла крушка по ток а не по съпротивление и то с пиков импулс, който от своя страна е достатъчен да запали за части от секундата тръбата на ринга. Нямам осцилоскоп за да го изследвам. Незнам дали няма да се получи ако ринговете се вържат паралелно на габаритната крушка но това може да натовари ЛЦМ-а и да стане беля с него.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook