За всички колеги с 324 тд и 524тд
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- stinkata
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 6.09.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
Колеги имам ново въпросче, някои имали напредстава как и дали може да се възстанови дисплея на таблото, когато му изчезват цифрите когато загрее?
- dupeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: 324 ТД
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
колега въпросът ти не е за тук, а за Е34 подфорума. също така има теми много изписани там за твоя проблем. доколкото се сещам и знам, решение има със смяна на лентов кабел, ама попрочети малко и ще ти стане ясно. успех...
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
524тд, готино и поддържано.
Върви доволно, но не е двайска за ръчкане.
Разход - 8-9 градско, между 5.5 и 6.5/7 извън. Пет и половина при спокойно каране с 90.
Върви доволно, но не е двайска за ръчкане.
Разход - 8-9 градско, между 5.5 и 6.5/7 извън. Пет и половина при спокойно каране с 90.
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
Здравейте колеги и честита коледа и усепшна да е новата година 
МОга ли да Ви помоля за колегите с 324тд или 524 тд да замерят колко зарежда алтернатора акумулатора отзад на клемите в покой с пуснати и изключени фарове за да мога да направя сравнение че ми искат тука стойности да стигам че си взех нов акумулатор 88ah BOSCH
бЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!

МОга ли да Ви помоля за колегите с 324тд или 524 тд да замерят колко зарежда алтернатора акумулатора отзад на клемите в покой с пуснати и изключени фарове за да мога да направя сравнение че ми искат тука стойности да стигам че си взех нов акумулатор 88ah BOSCH
бЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
deyan-enchev написа:deyan-enchev написа:Тъй точно, тая црвена пъпка ти пречи да буташ плочката на моята помпа - доста юзър френдли
Последен ъпдейт от Петъка - въпреки тия пъпки червени, помпата се настройва и оборотите се регулират.
Въпрос - колко мислите че ще издържи дизела на 1.6 бар-а. Ако отговора ви е неясен, ще пиша след време
Като гледам май въпроса ти е риторичен иначе мойто на 1.9 го карах и да кажа не върви по-добре , май до 1.5 си е по-харно ма тва на 318ТДС дет му е стоково на 1.05 пък 24-ката май е на 0.8 та ще му е баш множко 24пси . Някъде бях чел колега с такъв двигател пишеше че с 0.1бара повишаване само му най-добре върви колицата , но си зависи и от колко нафта е пусната от плочката или чипа как е направен. А иначе от цялата тема не видях никой да споменава датчик кол. вал , само май някой го беше сменял ама много случаи с фалшиви. Та оказва си огромно влияние само дет трябва да се диагностицира качествено и то с осцилоскоп ма никой го не прави затва сменяме като луди тва и онова и поплюваме по дизелите . Същата картинка ( загуба на мощност,мудност на по-високи предавки и т.н. ) също се появява при недобър ел. контакт и ел. пътища което смятам трудно се хваща даже хич. Препоръчително е истинско почистване на букси и ел. връзки , защото стационарно замерване на ел. съпротивление на датчиците ( с мултицет ) и сравняване с аутодата не е достатъчно и миродавно се оказва , важна е динамиката и качественото предаване на сигналите до компа което за съжаление в наще стари колици понякога не е на ниво и почва " пълната лудница". Иначе автора на темата съвсем правилно беше отбелязал една неприятна проява на ГНП зацапване и трудно ( понякога невъзможно ) движение на шибъра върху остта на нагнетателния елемент за подаване на гориво което води до невъзможност за по-нататъшно същинско подаване на газ или задържане в накакви по-високи обороти и т.н. , което се третира с почистване чрез сваляне на ГНП или с добавка ( на БМВ или Лики Моли ) за директно прочистване на ГНП-дюзи . Успех . Пиша тук защото смятам че проблемите на 2.4д(тд) и 2.5тд(тдс) са абсолютно идентични, и да отбележа тоя мотор ( 2.4тд) се развърта много лесно и пъргаво предполагам от супер късия турбо път и необремененост от кулера ( мое мнение ), взех нещо да му се кефя. И някой що не вземе да сложи един кулер ей така между турбо и всмукатели над главата ( да излиза отвън кат на хамериканска с въздухозаборник за охлаждане)

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
Всъщност имаше един колега от форума с горно монтиран кулер на е34 или на е28 беше
.
Инъче си много прав за 2.4тд, развърта се доста доста бързо, ама поради немърливостта на предния собственик на моя, е днеска се наложи да сменяме глава, че нещо 4,5,6 цилиндри горяха антифриз ХЕПУ с нафта в неизвестни съотношения.
Та в момента я карам ежедневно на 20пси, с някъв измислен чип, и бутана плочка от Горнобанските майстори - върви разумно, за градско става.
След ремонта лятото на ГНП, и този от днеска (глава от чист дизел, вал от чист дизел на 300к км - Перфектен, водачи, гумички на клапани, напасване на клапани, регулирани на 0.30мм студено) - колата тръгна
Лошото е че смених чистия дизел със занемарен ТД мотор, на който трябваше да сменя и ремонтирам всички известни проблеми зони.
Даже разпределителния вал на ТДто което взех беше с надрани гърбици и на нищо не приличаше, мога да ви го снимам - сигурно е била карана с 1 филтър който е мит само с кореселин
Кулер няма да слагам, щото климатичния радиатор си ми харесва засега как се загнезди между бъбреците и водния радиатор, а за долен монтаж над масления кулер, ще трябва М престилка (както явор направи Аманна) но ако ще е някога ще е след няколко години
Успех колеги, и както писа батевладо, ретро автопарка си иска каталожна поддръжка (powered by ico-bmw) и леУве

Инъче си много прав за 2.4тд, развърта се доста доста бързо, ама поради немърливостта на предния собственик на моя, е днеска се наложи да сменяме глава, че нещо 4,5,6 цилиндри горяха антифриз ХЕПУ с нафта в неизвестни съотношения.
Та в момента я карам ежедневно на 20пси, с някъв измислен чип, и бутана плочка от Горнобанските майстори - върви разумно, за градско става.
След ремонта лятото на ГНП, и този от днеска (глава от чист дизел, вал от чист дизел на 300к км - Перфектен, водачи, гумички на клапани, напасване на клапани, регулирани на 0.30мм студено) - колата тръгна

Лошото е че смених чистия дизел със занемарен ТД мотор, на който трябваше да сменя и ремонтирам всички известни проблеми зони.
Даже разпределителния вал на ТДто което взех беше с надрани гърбици и на нищо не приличаше, мога да ви го снимам - сигурно е била карана с 1 филтър който е мит само с кореселин

Кулер няма да слагам, щото климатичния радиатор си ми харесва засега как се загнезди между бъбреците и водния радиатор, а за долен монтаж над масления кулер, ще трябва М престилка (както явор направи Аманна) но ако ще е някога ще е след няколко години

Успех колеги, и както писа батевладо, ретро автопарка си иска каталожна поддръжка (powered by ico-bmw) и леУве
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
Колеги на какво налягане работи гейта на турбината ?
I'm slowly drifting


- Berserker
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 24.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: и самолети
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
Здравейте,
имам една идея, малко ненормална но да видим вие какво ще кажете?
Дали може да се направи от 324тд мотор който да работи само на метан?
Т.е. вместо дюзите да се монтират запалителни свещи като на бензинов двигател, и да се направи съответното запалване като на бензинов мотор. Метана да си влиза през турбото, количеството на метана да се управлява посредством вакума, а цялата горивовъздушна смес да се управлява чрез дроселова клапа, без никакви електроники.
И да попитам как се регулира налягането на пълнене, т.е. работата на турбината?
Вярно ли е че този двигател често криви и пука глави?
С каква резба се навиват дюзите към главата? М...?
Благодаря Ви!
имам една идея, малко ненормална но да видим вие какво ще кажете?
Дали може да се направи от 324тд мотор който да работи само на метан?
Т.е. вместо дюзите да се монтират запалителни свещи като на бензинов двигател, и да се направи съответното запалване като на бензинов мотор. Метана да си влиза през турбото, количеството на метана да се управлява посредством вакума, а цялата горивовъздушна смес да се управлява чрез дроселова клапа, без никакви електроники.
И да попитам как се регулира налягането на пълнене, т.е. работата на турбината?
Вярно ли е че този двигател често криви и пука глави?
С каква резба се навиват дюзите към главата? М...?
Благодаря Ви!
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани