Смяна на задна дясна пружина
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Бацата написа:Ми чакам я дойдеПоръчал съм същата, като оригиналната ми.Утре най-вероятно
Ама ти само една ли ще сменяш???
Да не се чудиш после, защо не може да се регулира преден и заден мост и защо колата ти стои на една страна

Пропуснах и нещо много важно!Няма гаранция, че краят на намотката ще съвпадне с тази на старата пружина.За тази цел трябва да се отбележи точната позиция на старата пружина, да се извади гумения тампон на чашката на пружината, да се почисти от събрания боклук и да се смаже с грес, за да може лесно да се нагласи според новата пружина!!!
В противен случай, при съвпадение на горните три шпилки към купето, има вероятност да не съвпадне амортисьора към задния мост

mad_presley написа:Бацата написа:Ми чакам я дойдеПоръчал съм същата, като оригиналната ми.Утре най-вероятно
Ама ти само една ли ще сменяш???
Да не се чудиш после, защо не може да се регулира преден и заден мост и защо колата ти стои на една страна![]()
Пропуснах и нещо много важно!Няма гаранция, че краят на намотката ще съвпадне с тази на старата пружина.За тази цел трябва да се отбележи точната позиция на старата пружина, да се извади гумения тампон на чашката на пружината, да се почисти от събрания боклук и да се смаже с грес, за да може лесно да се нагласи според новата пружина!!!
В противен случай, при съвпадение на горните три шпилки към купето, има вероятност да не съвпадне амортисьора към задния мост
Възможно ли е да се регулират мостовете със скъсана пружина?
Защото при мен така са направили.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Бацата написа:
Възможно ли е да се регулират мостовете със скъсана пружина?
Защото при мен така са направили.
Да не би и твоята да се е скъсала след реглаж на заден мост??При мен се скъса на следващия ден, след реглажа в един завой, който превзех абсолютно на ръба на поднасянето със 140.Как само изпращя в завоя...за момент ми се стори дори, че видях Свети Петър

При неправилна геометрия, разбирай различно "уморени" пружини или счупена, реглажа си е чиста загуба на време и пари.Говорим за прецизен реглаж, а не такъв, който да се вижда само на око, че не е разкрачена задницата например

mad_presley написа:Бацата написа:
Възможно ли е да се регулират мостовете със скъсана пружина?
Защото при мен така са направили.
Да не би и твоята да се е скъсала след реглаж на заден мост??При мен се скъса на следващия ден, след реглажа в един завой, който превзех абсолютно на ръба на поднасянето със 140.Как само изпращя в завоя...за момент ми се стори дори, че видях Свети Петър![]()
При неправилна геометрия, разбирай различно "уморени" пружини или счупена, реглажа си е чиста загуба на време и пари.Говорим за прецизен реглаж, а не такъв, който да се вижда само на око, че не е разкрачена задницата например
При мен изпращя при скорост 50км/ч.
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
Вчера ми се скъса предна дясна пружина, а счупената пружина ми спука и гумата. Както и да е. Колата вече е направена с две нови пружини. Причината беше че пружината беше ръждясала.
Искам да питам задните пружини също ли са толкова калпави като предните? Има ли някакви признаци които предвещават скъсването, евентуално къде да гледам за ръжда? И ако ти се скъса на пътя може ли да се докопаш до следващия сервиз или трябва пътна помощ? При скъсана предна си оставаш като камък на пътя, щото пука и гумата. Пука ли се гумата от скъсаната задна пружина?
След случилото се вчера си мисля дали да не сменя и задните пружини все пак. Ааа и като натисна юнашки колата от левия край на задницата нещо съска. Това скапан амортисьор ли е?:roll:
Мерси предварително!

Искам да питам задните пружини също ли са толкова калпави като предните? Има ли някакви признаци които предвещават скъсването, евентуално къде да гледам за ръжда? И ако ти се скъса на пътя може ли да се докопаш до следващия сервиз или трябва пътна помощ? При скъсана предна си оставаш като камък на пътя, щото пука и гумата. Пука ли се гумата от скъсаната задна пружина?
След случилото се вчера си мисля дали да не сменя и задните пружини все пак. Ааа и като натисна юнашки колата от левия край на задницата нещо съска. Това скапан амортисьор ли е?:roll:
Мерси предварително!

- poklonnik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: сгодни женици


и искам да попитам ,от къде да купя тия гумените подложки дето ляга пружината на тях
e-30 forever
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
ами аз си дадох колата на сервиз и на сметката ми има само 2 пружини и труд. други неща няма. сигурно тия гумените за които питаш са си старите. или вървят комплект с новите пружини?
как изкара парчето от пружината без сервиз? на крик с махната гума или как?

как изкара парчето от пружината без сервиз? на крик с махната гума или как?

- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
- jordao75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520 i 97
- Archi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Дънди, Шотландия
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: фадрома в народното събрание
Re: Смяна на задна дясна пружина
Колеги, да не пускам излишно нова тема, та въпроса ми е за смяна на предните пружини трябват ли стяги или излизат и така? Вчера смених задните, стана наистина без стягане на пружините, но за предните незнам...
- mpp82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 16.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 730 d
- Мечтае да кара: X5
Re: Смяна на задна дясна пружина
Като ми сменяха амортесьорите пружините ги стягаха,не знам дали има друг начин.
- animall
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: Влака
Re: Смяна на задна дясна пружина
Всичко зависи от амортесиорите. Ако са оригинални да. Аз иначе съм виждал как на амортесиор билщаин от ниските класове (черните дето са метални) нямаше нужда от стягане. Мисля, че това е заради обратната пружина. Защото въпросната пружина в орригиналните амортесиори дърпа амортесиора надолу и по този начин сгъва пружината, и като се развие гайката отгоре ако не е стегната може да се изстреля. обаче при ниските класове билщаин я няма тази пружина и не е проблем. нека някой ако знае повече да пише. Аз мисля, че беше така.
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани