525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от hellbull » 22 Яну 2011, 15:24

Здравейте колеги.
Може би този проблем го имам от 6 месеца и все не ми остава време да го оправя.
та какъв точно е проблема.
когато колата е студена давам на контак чакам да изгасне лампата за подгрева и докато завъртя и пали, като загрее пак така, давам на контак чакам да изгасне лампата и въртя да запали но и трябва повечеко време да въртя докато запали. С човека който ми потдържа колата я закачихме към лаптопа тиъ като мислим че е от някой датчик и е възможно да дава грешка, и на лаптопа излезе следната грешка.

06 regelung abgastrьckfьhrung (regelabweichung)

но не можем да я преведем какво означава.
също имаше и едно
BWM part no. : 2247072 но не знам дова номера на комп-а на колата ли е или номера на частта която дава дефекта.
С две думи искам да разбера дали найтина проблема е от някой датчик.
Благодаря ви предварително.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от Noob4o » 22 Яну 2011, 15:47

Тука ми понамерисва на разтегнати вериги или ако си имал проблем с ГНП-то и твоя майстор е като повечето "майстори" да не ти е регулирал правилно плочката.
1-во сменяй майстора и 2-ро има изписано доста по темата, просто използвай този бутон Изображение, не е сложно :)
The Ultimate Driving Machine

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от LUCIFER'S » 22 Яну 2011, 15:53

и аз си мисля, че е проблем с ГНП, може би количеството, защото грешката буквално се превежда регулиране контрола на емисиите. с каква програма е гледана ?
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от hellbull » 22 Яну 2011, 16:52

с CARSOFT мисля че така се казваше и ако не се лъжа е версия 6.5.
ами с ГНП-то до сега съм нямал проблеми а й не сме пипали нищо по колата.
а ако е разтегната веригата дали няма да го прави този проблем и при студен двигател.
също така бях чел някъде че може да се пооправи малко проблема ако се даде малко повече аванс, така ли е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от Пресиян Василев » 22 Яну 2011, 18:26

Грешка 06 по Карсофт е ЕГР.
Проблема е по скоро свьрзан с обичаините за М51 мотори,агренаж стартер и т.н
Виж при друг маистор коригираите момента на впрьскване.Ако има накьде разбира се
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от anzak » 22 Яну 2011, 19:57

hellbull написа:Здравейте колеги.
Може би този проблем го имам от 6 месеца и все не ми остава време да го оправя.
та какъв точно е проблема.
когато колата е студена давам на контак чакам да изгасне лампата за подгрева и докато завъртя и пали, като загрее пак така, давам на контак чакам да изгасне лампата и въртя да запали но и трябва повечеко време да въртя докато запали. С човека който ми потдържа колата я закачихме към лаптопа тиъ като мислим че е от някой датчик и е възможно да дава грешка, и на лаптопа излезе следната грешка.

06 regelung abgastrьckfьhrung (regelabweichung)

но не можем да я преведем какво означава.
също имаше и едно
BWM part no. : 2247072 но не знам дова номера на комп-а на колата ли е или номера на частта която дава дефекта.
С две думи искам да разбера дали найтина проблема е от някой датчик.
Благодаря ви предварително.

на загряла кола тази лампа за подгрева въобще не трябва да светва за повече от секунда като контролна лампа свети ли продължително лъгано ти е релето за подгрев и вече и това не ти помага иначе както ти каза Пресиян регулиране на началното впръскване стартер акумулатор или най лошото вериги
Барай шишарката Минкеее ....

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 18.08.2008
Пол: Мъж
Кара: e39, e65

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от mesrin » 22 Яну 2011, 23:54

При мене този проблем беше от регулиране на плочката на ГНП-то. Оправи ми го един дето се пише за майстор, но колата загуби ускорение. След това отидох при друг, който я върна в старата позиция и пак пали трудно при топъл старт, но за това пък върви като преди и си ускорява много яко. Предпочитам да не пали от раз, но пък да върви... :lalala:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от hellbull » 23 Яну 2011, 5:27

при загрял двигател светенето на лампата за подгрев трае по-малко от секунда :)
и така значи датчика отпада, акумулатора е добре освен да търсим проблема първо в стартера и след това ако не е там ще трябва да се сменя веригата предполагам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от Noob4o » 23 Яну 2011, 16:30

hellbull написа:при загрял двигател светенето на лампата за подгрев трае по-малко от секунда :)
и така значи датчика отпада, акумулатора е добре освен да търсим проблема първо в стартера и след това ако не е там ще трябва да се сменя веригата предполагам.

Колега или не четеш внимателно какво ти пишем колегите или вярваш на майстора си доста повече от колкото на нас. Датчик, акумулатор и стартер нямат връзка с това дали мотора ти е загрял или не. Колегите @anzak и @Пресиян Василев ти отговориха доста точно :)
p.s. Видях че си от Варна, при кой майстор ходиш?
The Ultimate Driving Machine

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от hellbull » 23 Яну 2011, 18:29

колега Noob4o и двамата колеги са писали че проблема може да е в стартера а единият от колегите споменава и за акумулатора, а ти ми казваш че нямат общо, сега последно кое от двете е, да търся ли изобщо в тях проблема или да отпадат.
Майстора при който ходя не е точно от Варна, от Дългопол е и с него не сме пипали нищо по колата и започваме първо с най-дребните работи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от vladobate » 23 Яну 2011, 23:54

Ама ти четеш стартер и ГНП ама за момента на впръскване не четеш. Пък и сам си го написал да се даде повече аванс и не го правиш, а колегата ти е писал и ако има накъде тоя аванс. Ей тия неща провери и ако може бутни мъничко аванса да компенсира износването на веригата чудеса прави. И не знам при Е39 как е ама на Е34 и Е36 и части от секундата не светва лампата за подгрева ако отчита компа достатъчно загрял мотор.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от hellbull » 24 Яну 2011, 1:04

колега не съм го направил защото колата е на нашите а те си живеят в дългопол а аз там се прибирам през уикенда, инъче аз се движа с едно старо адуи 80 :)
еми ще пробваме да мръднем аванса да видим дали ще има ефект.
а до колкото знам там си е малко пипкава работата в смисъл че трябва да се извършва прецизно и да се мърда по малко, не бъркам нали.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от vladobate » 24 Яну 2011, 1:28

Нищо пипкаво няма в отвиването и завиването на две 13мм гайки , само за малкото мръдване си прав , бележи и тогава върти по 1мми пробвай, ско иска още малко пак лекичко и пробвай. Не прекалявай с аванса че не е добре . И ти го описвам така щот предполагам че майстора няма апаратура да мери колко .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от hellbull » 24 Яну 2011, 17:30

еми разполагаме само с лаптоп и CARSOFT ако с тази апаратура може да се направи нещо :)
а инъче ще пробваме и с бутане на аванса.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: 525 ТДС 97г. проблем с паленето при загрял мотор.

Мнение от anzak » 24 Яну 2011, 23:05

с карвсофта няма начин да видиш живи данни на тдс-а както и момента на впръскване моя съвет е недей като старите майстори на ухо да го правиш предварението а иди в сервиз където имат апаратура и да ти я настроят както трябва
Барай шишарката Минкеее ....

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook