Проблем със темпомат-а
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- vitaliss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Димитровград/Милано
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 325i
Проблем със темпомат-а
Днес си прекарах кабелите на мулти волана и ето и вапросите ми ?
1-во Когато колата не е на контакт и е на габарит копчетата светят много слабо едва забележимо .. това нормално ли е? когато дам на контакт или на полу контакт тогава си святкат силно така ли трябва да е нетрябва ли да си светят силно даже и да не е на контакт?
2-ро Темпомата заработи ама на половина..проблема е там че когато запаля и трагна трябва да го вкл. веднага иначе после неиска да се вкл. и да светка лампата...когато трагна с вкл.темпомат и се задеиства е добре ..когато натисна спирачката автоматично спира което е нормално но после неиска да се вкл. ето това немога да си го обесня? от каде идва този проблем някои ако знае ? кабелите са посочени че трябва да са 2X0.35 2X0.5 аз използвах един размер кабел ще има ли проблем ? ако е по различен от горе посочените размери..букси нямах и използвах такива от домашен комп. и са малко хлаваби ще има ли проблем от това ? утре ще ходя по магазините да тарся точния размер кабел и тези обувки които ми трябват но нз дали ще намеря ... вазможно ли е от това че не са сащите размери да ми прави номера темпомата ?
1-во Когато колата не е на контакт и е на габарит копчетата светят много слабо едва забележимо .. това нормално ли е? когато дам на контакт или на полу контакт тогава си святкат силно така ли трябва да е нетрябва ли да си светят силно даже и да не е на контакт?
2-ро Темпомата заработи ама на половина..проблема е там че когато запаля и трагна трябва да го вкл. веднага иначе после неиска да се вкл. и да светка лампата...когато трагна с вкл.темпомат и се задеиства е добре ..когато натисна спирачката автоматично спира което е нормално но после неиска да се вкл. ето това немога да си го обесня? от каде идва този проблем някои ако знае ? кабелите са посочени че трябва да са 2X0.35 2X0.5 аз използвах един размер кабел ще има ли проблем ? ако е по различен от горе посочените размери..букси нямах и използвах такива от домашен комп. и са малко хлаваби ще има ли проблем от това ? утре ще ходя по магазините да тарся точния размер кабел и тези обувки които ми трябват но нз дали ще намеря ... вазможно ли е от това че не са сащите размери да ми прави номера темпомата ?
Последна промяна vitaliss на 21 Яну 2011, 23:40, променена общо 1 път
- Shamanek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 24.08.2009
- Местоположение: София / Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: f01 740xd LCI
Re: Проблем със темпомат-а
vitaliss написа:1-во Когато колата не е на контакт и е на габарит копчетата светят много слабо една забележимо .. това нормално ли е? когато дам на контакт или на полу контакт тогава си святкат силно така ли трябва да е нетрябва ли да си светят силно даже и да не е на контакт?
При мен включа ли светлините ( габарити/фарове ) си светкат нормално и копчетата по волана. При теб явно е проблем.
- vitaliss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Димитровград/Милано
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 325i
Re: Проблем със темпомат-а
е добре от каде идва проблема тогава.лилаво жалтия кабел го вкл. към пин 10 а бяло червения кабел го вкл. към пин 9 и на пин 8 слагам кабела които отива във пин 27 на компа ? колата е 99 година и доколкото разбирам има разлика във зелените букси под волана? оригинално е 1.9 а сега е 2.5 ама пиновете ги дават едни и сащи и за 2-та модела нз защо има проблем и със светлините. а за темпомата едва ли може да е от слаб контакт защото при повторно палене си бачка разбирасе ако се пусне веднага иначе после неиска
моля електречистите да помагат 



- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 396
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Проблем със темпомат-а
Колега, аз искам само да доуточня. Когато караш с включен темпомат и натиснеш леко спирачката или пък смениш предавката темпоматът не трябва да се изклчючва. Нормално той преминава в нещо като режим "Stand by" и след това ако натиснеш копчето "Memory" би трябвало да те върне на последната запаметена скорост.
- vitaliss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Димитровград/Милано
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 325i
Re: Проблем със темпомат-а
при мене си се изкл. напално и лампата гасне после каквото и да натискам неиска да трагва ...
от каде може да идват тъпите проблеми . не ми е ясно защо всичко работи светлени темпомати .. ама само на половина уж всичко е варзано точно 


- vitaliss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Димитровград/Милано
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 325i
Re: Проблем със темпомат-а
аиде де колеги никои ли незнае нищо по вапроса ?
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Проблем със темпомат-а
Ти си май първият такъв случай.
За кабелите - не са проблем дали са 0,5 или 0,35, въпросът е да не са 2 или още по дебели (и пак не би трябвало да му пречи
).
Буксите (клемите) си ги смени с нормални.
Това, че ти изгасва лампата и темпомата се деактивира напълно или е от хлабава връзка някъде, или имаш проблем със софтуера на ДМЕ-то.
Ако лампата си свети, а се деактивира темпомата, причината ще е в изключвателите на съединителя и спирачката.

За кабелите - не са проблем дали са 0,5 или 0,35, въпросът е да не са 2 или още по дебели (и пак не би трябвало да му пречи

Буксите (клемите) си ги смени с нормални.
Това, че ти изгасва лампата и темпомата се деактивира напълно или е от хлабава връзка някъде, или имаш проблем със софтуера на ДМЕ-то.
Ако лампата си свети, а се деактивира темпомата, причината ще е в изключвателите на съединителя и спирачката.
- vitaliss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Димитровград/Милано
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 325i
Re: Проблем със темпомат-а
лампата изгасва и се деактивира никога неостава да свети.какво е това ДМЕ и как може да се разбере от него ли е или не е .. ако е хлабава вразката щеше да работи когато си иска, а то си се изкл само когато натисна спирачката и после неиска да се вкл ако запаля и трагна без да го пускам след секунди вече неиска да се задеиства трябва да се изгаси и да се запали колата пак и веднага да се пусне...самнява ме да е от хлабава вразка, явно проблема е в тоя дме 

- vitaliss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Димитровград/Милано
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 325i
Re: Проблем със темпомат-а
и така смених буксите със точния рамер но уви пак си е така? може ли проблема да идва от самите копчета на волана ? разбрах сащо че независи колко време карам колата че да прави проблем темпомата . трагвам вкл темпомата бачка си спирам го пак го пускам всичко 0к но когато се натисне спирачката се блокира... проблема идва от тъпата спирачка..какво може да не е наред че да ги прави тия номера
Така след малко размисли и допитвания си спомних че като сменихме мотора и др чарове оставихме комфорт модула на 1.9 двигателя
90% сам сигорен че от там идва проблема
оставихме стария защото исках да си остана с моя ключ тъи като на другата кола беше само един и трябваше да сменям патрона на вратата и на кормилото...а другия проблем е че частите са взети от Купе пък аз сам със ел прозорци отзаде и нямаше да ми варши работа ? та на вапроса ако си намеря комфорт модул от 325и седан със 4 ел стакла и го сложа ще ми трагне темпомата както трябва предполагам но какво правиме със имобилаизера ? и ще трябват ли някакви прекодирания че да се синхронизира със моята кола самия модул?

Така след малко размисли и допитвания си спомних че като сменихме мотора и др чарове оставихме комфорт модула на 1.9 двигателя


- stenli_bmv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 30.04.2006
- Местоположение: Ст.Загора
- Кара: 535д
Re: Проблем със темпомат-а
И аз имам същият проблем с темпомата,натисна ли спирачка лампичката за темпомата направо изгасва и после няма пускане.Моля ако някой е наясно за проблема да сподели 

- stenli_bmv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 30.04.2006
- Местоположение: Ст.Загора
- Кара: 535д
Re: Проблем със темпомат-а
В разни форуми съм чел,че гогато ти е развален дебитомера се получава този проблем
Ама какво общо има с дебитомера???

- stenli_bmv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 30.04.2006
- Местоположение: Ст.Загора
- Кара: 535д
Re: Проблем със темпомат-а
Колеги всичко се оправи след смяна на дебитомера
темпомата заработи перфектно 


- bmw_760il
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 10.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 99'
Re: Проблем със темпомат-а
Shamanek написа:vitaliss написа:1-во Когато колата не е на контакт и е на габарит копчетата светят много слабо една забележимо .. това нормално ли е? когато дам на контакт или на полу контакт тогава си святкат силно така ли трябва да е нетрябва ли да си светят силно даже и да не е на контакт?
При мен включа ли светлините ( габарити/фарове ) си светкат нормално и копчетата по волана. При теб явно е проблем.
И аз си слагах допълнително темпомат и го имам същия проблем още от самото начало, и до ден днешен не зная защо е така

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани