М20В25
Модератор: bum_bum
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: М20В25
Колега турбо конверсия не е евтина работа. За това всеки те пита за парите, защото може да се изненадаш от това колко струват тези неща. За един 1000лв. са достатъчно пари, хвърлени за тунинг, за друг 10 000, за това е тая цифромания. За да те ориентирам горе долу-> турбиниране на мотор ~ 3500лв. (като цената може да варира нагоре и надолу в зависимост от частите които се използват и от целите които се гонят). По-евтиният вариант винаги е компресор, но и резултатите са по-различни от турбо проекта... Така мисля че ти става ясно, че тези неща които си описал горе струват много пари, а са много малко хората които по принцип биха извадили примерно 10 000 за да си направят старата кола, а в днешно време тия хора са почти мираж... И поради факта че темата ти започна с Алпина главата за м20, много хора гледат несериозно на идеята ти, поради необходимите много пари. Сещам се в една тема преди известно време, как един колега искаше да си засили много колата, с истински части, турбо и тн. като бюджета му беше 1000лв. Е така просто не става и той го разбра, преосмисли финансите и сега чакаме да видим резултатите.
За съжаление най-важното е да имаш пари за тая работа. Но за това моторния спорт е най-скъпия спорт. Успехи с начинанието ти
За съжаление най-важното е да имаш пари за тая работа. Но за това моторния спорт е най-скъпия спорт. Успехи с начинанието ти




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Re: М20В25
Boyadjiev написа: За да те ориентирам горе долу-> турбиниране на мотор ~ 3500лв. (като цената може да варира нагоре и надолу в зависимост от частите които се използват и от целите които се гонят). По-евтиният вариант винаги е компресор, но и резултатите са по-различни от турбо проекта...
ОТ: Колега ти май не си особено запознат с цените на новите компресори за да го кажеш това.
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: М20В25
Nikolay1 написа:Boyadjiev написа: За да те ориентирам горе долу-> турбиниране на мотор ~ 3500лв. (като цената може да варира нагоре и надолу в зависимост от частите които се използват и от целите които се гонят). По-евтиният вариант винаги е компресор, но и резултатите са по-различни от турбо проекта...
ОТ: Колега ти май не си особено запознат с цените на новите компресори за да го кажеш това.
Сигурно си прав. Но никога не съм се интересувал от цени на нови ( за жалост нямам тая финансова възможност ), но 2ра ръка се намират подходящи и читави ( според моите наблюдения )




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: М20В25
Здравейте,
задалжително искам да е с Турбо а не с компресор така че на това ще наблегна,за цените доло горе съм наясно защото както казах съм изчел доста в този пък и в други форуми,незнам точни и конкретни цени но нали затова сте вие да казвате кое е добре за тоя проект колко струва и т.н.,аз си мисля че цялата работа ще излезе доста над 10000 лв,но пак казвам че нямам ограничения не че съм готов да ги дам на куп за нещо готово,идеята ми е аз да си го направя от А до Я колкото и да ми струва в процеса на работа ще преценя докъде може да стигна но принципно съм привържаник на изпипаните неща без разбира се да бързам,времето не ме притеснява няма да бързам и да притупвам проекта.
Засега искам да си оточня какъв мотор да търся....... давайте предложения и мнения!!!
задалжително искам да е с Турбо а не с компресор така че на това ще наблегна,за цените доло горе съм наясно защото както казах съм изчел доста в този пък и в други форуми,незнам точни и конкретни цени но нали затова сте вие да казвате кое е добре за тоя проект колко струва и т.н.,аз си мисля че цялата работа ще излезе доста над 10000 лв,но пак казвам че нямам ограничения не че съм готов да ги дам на куп за нещо готово,идеята ми е аз да си го направя от А до Я колкото и да ми струва в процеса на работа ще преценя докъде може да стигна но принципно съм привържаник на изпипаните неща без разбира се да бързам,времето не ме притеснява няма да бързам и да притупвам проекта.
Засега искам да си оточня какъв мотор да търся....... давайте предложения и мнения!!!
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: М20В25
Колега изчетох цялата тема от до моето мнение е следното: купи си М50Б25 без Ванос, разглоби целия. Намери си колянов вал от 25-ца тдс-ка, биели и бутала от М42 но шест еднакви. След това събери мотора с новите железа и от 25-ца имаш 28-ца но с ковани железа. След това си слагай турбина и електроника и имаш около 350-400 коня перфектен мотор за дрифт и драг. Вземи си едно окачване хубаво, хубави спирачки и шперец и си готов. Прочети в проекти темата на Славянко за тази конверсия за да се ориентираш! За М20 мотор намери темата на Шопаза за атмосверния хулиган, който в последствие ста турбиниран хулиган. Според мен това е най - добрия варянт за това което искаш.
Успех!
Успех!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Thebimmerfan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 7.06.2010
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 323ti compact
- Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20
Re: М20В25
Boyadjiev написа:Колега турбо конверсия не е евтина работа. За това всеки те пита за парите, защото може да се изненадаш от това колко струват тези неща. За един 1000лв. са достатъчно пари, хвърлени за тунинг, за друг 10 000, за това е тая цифромания. За да те ориентирам горе долу-> турбиниране на мотор ~ 3500лв. (като цената може да варира нагоре и надолу в зависимост от частите които се използват и от целите които се гонят). По-евтиният вариант винаги е компресор, но и резултатите са по-различни от турбо проекта... Така мисля че ти става ясно, че тези неща които си описал горе струват много пари, а са много малко хората които по принцип биха извадили примерно 10 000 за да си направят старата кола, а в днешно време тия хора са почти мираж... И поради факта че темата ти започна с Алпина главата за м20, много хора гледат несериозно на идеята ти, поради необходимите много пари. Сещам се в една тема преди известно време, как един колега искаше да си засили много колата, с истински части, турбо и тн. като бюджета му беше 1000лв. Е така просто не става и той го разбра, преосмисли финансите и сега чакаме да видим резултатите.
За съжаление най-важното е да имаш пари за тая работа. Но за това моторния спорт е най-скъпия спорт. Успехи с начинанието ти
Eeeх колега, ако ставаше с 3500 лева...май повечето бихме карали коли с турбо...Ама не знам защо всеки се лови у М50 и у М20 и не у S-овете, ама вие си знаете...
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов

Веско Маринов
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
- Thebimmerfan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 7.06.2010
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 323ti compact
- Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20
Re: М20В25
Абе зависи как ще го случиш S-а колега, някои излизат добри (тези за 1500 евр. и нагоре), ама тръгваш от над 300 коня серийни, а не от 100 и няколко.
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов

Веско Маринов
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: М20В25
Thebimmerfan написа:Boyadjiev написа:Колега турбо конверсия не е евтина работа. За това всеки те пита за парите, защото може да се изненадаш от това колко струват тези неща. За един 1000лв. са достатъчно пари, хвърлени за тунинг, за друг 10 000, за това е тая цифромания. За да те ориентирам горе долу-> турбиниране на мотор ~ 3500лв. (като цената може да варира нагоре и надолу в зависимост от частите които се използват и от целите които се гонят). По-евтиният вариант винаги е компресор, но и резултатите са по-различни от турбо проекта... Така мисля че ти става ясно, че тези неща които си описал горе струват много пари, а са много малко хората които по принцип биха извадили примерно 10 000 за да си направят старата кола, а в днешно време тия хора са почти мираж... И поради факта че темата ти започна с Алпина главата за м20, много хора гледат несериозно на идеята ти, поради необходимите много пари. Сещам се в една тема преди известно време, как един колега искаше да си засили много колата, с истински части, турбо и тн. като бюджета му беше 1000лв. Е така просто не става и той го разбра, преосмисли финансите и сега чакаме да видим резултатите.
За съжаление най-важното е да имаш пари за тая работа. Но за това моторния спорт е най-скъпия спорт. Успехи с начинанието ти
Eeeх колега, ако ставаше с 3500 лева...май повечето бихме карали коли с турбо...Ама не знам защо всеки се лови у М50 и у М20 и не у S-овете, ама вие си знаете...
Ми не знам за теб, но за мен става с 3500лв.

За какво да се хванеш за S ? Намери мотор, турбинирай го, сложи го в кола, направи едно кръгче с тая кола и ако все още е здрава и върви драсни една сметка да видиш колко пари и занимание е това. Поради тая причина сме се захванали с тия М50-та...
П.С. Забравих да добавя -> С парите за които аз ще си направя колата да върви колкото Мка, за тия пари само М мотор не е ясно дали ще намериш, после следва да се цопне мотора в ново купе (още пари) и после виждаш че ****€ си дал за мотор, а той е толкова умрял че направо е смешно. + това имаш и винаги убийствен разход на гориво, докато аз мога да си имам стоковия разход когато не я настъпвам + това частите са ми евтини и предварително знам г/д колко коне мога да изкарам от някое М50 и това са си НОВИ коне, изкарани сега, а не преди 15 години, както и аз ще съм първи "собственик" на мощния мотор, а няма 150 000км примерно да са му разказвали играта няк'ви си германци/италианци/ОРКИ. Понеже както се знае М3 не си купуват хора които няма да се правят донъти, да дрифтят и да се гонят нон стоп...
Поради тези причини и поради факта че ми е много по-лесно (на мен) да отделям по малко пари и да си набавям бавно но постепенно необходимите ми части, а не да дам ****€ наведнъж, хоум мейд М3-ка от М50 ми е по-добрия вариант.




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: М20В25
Колега ето ти една тема многа подробна как се прави конверсия от М20Б25 на М20Б27, който може да се кара в атмоснерен или турбо варянт. Темата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 29&t=24112
- Thebimmerfan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 7.06.2010
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 323ti compact
- Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20
Re: М20В25
Boyadjiev написа:Thebimmerfan написа:Boyadjiev написа:
Eeeх колега, ако ставаше с 3500 лева...май повечето бихме карали коли с турбо...Ама не знам защо всеки се лови у М50 и у М20 и не у S-овете, ама вие си знаете...
Ми не знам за теб, но за мен става с 3500лв.![]()
За какво да се хванеш за S ? Намери мотор, турбинирай го, сложи го в кола, направи едно кръгче с тая кола и ако все още е здрава и върви драсни една сметка да видиш колко пари и занимание е това. Поради тая причина сме се захванали с тия М50-та...
П.С. Забравих да добавя -> С парите за които аз ще си направя колата да върви колкото Мка, за тия пари само М мотор не е ясно дали ще намериш, после следва да се цопне мотора в ново купе (още пари) и после виждаш че ****€ си дал за мотор, а той е толкова умрял че направо е смешно. + това имаш и винаги убийствен разход на гориво, докато аз мога да си имам стоковия разход когато не я настъпвам + това частите са ми евтини и предварително знам г/д колко коне мога да изкарам от някое М50 и това са си НОВИ коне, изкарани сега, а не преди 15 години, както и аз ще съм първи "собственик" на мощния мотор, а няма 150 000км примерно да са му разказвали играта няк'ви си германци/италианци/ОРКИ. Понеже както се знае М3 не си купуват хора които няма да се правят донъти, да дрифтят и да се гонят нон стоп...
Поради тези причини и поради факта че ми е много по-лесно (на мен) да отделям по малко пари и да си набавям бавно но постепенно необходимите ми части, а не да дам ****€ наведнъж, хоум мейд М3-ка от М50 ми е по-добрия вариант.
Колега, извинявай ама ако М50-то ти е от тези с ваноса и се надяваш да го турбинираш КАЧЕСТВЕНО за 3500лв няма смисъл от разговора. Само едни механични повдигачи са ти 1650лв (65лв бройката) и само с тях не си започнал още филма...Ако искаш да духа турбото на повече от 0,7-0,8бара (с което ще спечелиш около 40 коня и все още ще си доста далеч от мощността на S50B32) щe трябва доста компоненти да му снениш на М50-то...И това, че не си карал M-power в добро състояние все пак не е мой проблем

Последна промяна Thebimmerfan на 20 Яну 2011, 17:11, променена общо 2 пъти
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов

Веско Маринов
- Thebimmerfan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 7.06.2010
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 323ti compact
- Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20
Re: М20В25
Eeeх колега, ако ставаше с 3500 лева...май повечето бихме карали коли с турбо...Ама не знам защо всеки се лови у М50 и у М20 и не у S-овете, ама вие си знаете...[/quote]
Ми не знам за теб, но за мен става с 3500лв.
За какво да се хванеш за S ? Намери мотор, турбинирай го, сложи го в кола, направи едно кръгче с тая кола и ако все още е здрава и върви драсни една сметка да видиш колко пари и занимание е това. Поради тая причина сме се захванали с тия М50-та...
П.С. Забравих да добавя -> С парите за които аз ще си направя колата да върви колкото Мка, за тия пари само М мотор не е ясно дали ще намериш, после следва да се цопне мотора в ново купе (още пари) и после виждаш че ****€ си дал за мотор, а той е толкова умрял че направо е смешно. + това имаш и винаги убийствен разход на гориво, докато аз мога да си имам стоковия разход когато не я настъпвам + това частите са ми евтини и предварително знам г/д колко коне мога да изкарам от някое М50 и това са си НОВИ коне, изкарани сега, а не преди 15 години, както и аз ще съм първи "собственик" на мощния мотор, а няма 150 000км примерно да са му разказвали играта няк'ви си германци/италианци/ОРКИ. Понеже както се знае М3 не си купуват хора които няма да се правят донъти, да дрифтят и да се гонят нон стоп...
Поради тези причини и поради факта че ми е много по-лесно (на мен) да отделям по малко пари и да си набавям бавно но постепенно необходимите ми части, а не да дам ****€ наведнъж, хоум мейд М3-ка от М50 ми е по-добрия вариант.
[/quote]
P:S: Колега, когато ми намериш М50 с турбо да извади 1010-те коня на турбинираната М тройка Е36, която съм виждал на един събор в Испания, ми се обади...
Ми не знам за теб, но за мен става с 3500лв.

За какво да се хванеш за S ? Намери мотор, турбинирай го, сложи го в кола, направи едно кръгче с тая кола и ако все още е здрава и върви драсни една сметка да видиш колко пари и занимание е това. Поради тая причина сме се захванали с тия М50-та...
П.С. Забравих да добавя -> С парите за които аз ще си направя колата да върви колкото Мка, за тия пари само М мотор не е ясно дали ще намериш, после следва да се цопне мотора в ново купе (още пари) и после виждаш че ****€ си дал за мотор, а той е толкова умрял че направо е смешно. + това имаш и винаги убийствен разход на гориво, докато аз мога да си имам стоковия разход когато не я настъпвам + това частите са ми евтини и предварително знам г/д колко коне мога да изкарам от някое М50 и това са си НОВИ коне, изкарани сега, а не преди 15 години, както и аз ще съм първи "собственик" на мощния мотор, а няма 150 000км примерно да са му разказвали играта няк'ви си германци/италианци/ОРКИ. Понеже както се знае М3 не си купуват хора които няма да се правят донъти, да дрифтят и да се гонят нон стоп...
Поради тези причини и поради факта че ми е много по-лесно (на мен) да отделям по малко пари и да си набавям бавно но постепенно необходимите ми части, а не да дам ****€ наведнъж, хоум мейд М3-ка от М50 ми е по-добрия вариант.

P:S: Колега, когато ми намериш М50 с турбо да извади 1010-те коня на турбинираната М тройка Е36, която съм виждал на един събор в Испания, ми се обади...
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов

Веско Маринов
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани