Въпрос за газова уредба на 1.8is М42
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Yed
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 01 E46 318
Въпрос за газова уредба на 1.8is М42
Здравейте колеги замислям да за газова уредба но още се колебая дали да е обикновенна или газов инжекцион ясно ми е че газовият инжекцион е по добър вариянт но и цената му друга а с обикновенната незнам дали ще имам ядеове .Вие какво ще ме посъветвате?
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Въпрос за газова уредба на 1.8is М42
само ГИ !!! В момнта за 4 цил. има страшни оферти, разтърси из интернет 

- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Въпрос за газова уредба на 1.8is М42
Колко караш? И как-извън града, в града? Защо ти е тая газ?
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Въпрос за газова уредба на 1.8is М42
Е как що му е бре?
Бензина да не е 1.20
Колега и обикновенна да сложиш не е кой знае какъв проблем,ще имаш обикновенните дефекти със замръзнал изпарител зимата и вечно преебан дебитомер.
Аз си карам мойта (м43) с обикновенна газова.

Колега и обикновенна да сложиш не е кой знае какъв проблем,ще имаш обикновенните дефекти със замръзнал изпарител зимата и вечно преебан дебитомер.
Аз си карам мойта (м43) с обикновенна газова.
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Въпрос за газова уредба на 1.8is М42
sas_88 написа:Е как що му е бре?Бензина да не е 1.20
Колега и обикновенна да сложиш не е кой знае какъв проблем,ще имаш обикновенните дефекти със замръзнал изпарител зимата и вечно преебан дебитомер.
То да не ти е "космич" или жигула бря.....кви са тея замръзнали изпарители?????? Няма такова нещо, просто от гърмежи няма да се отърве и на бензин повече няма да върви както е била, и няма да има място от никъде да бръкнеш да ремонтираш нещо!!!
Също така къде е тая газ за 1.20

- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Въпрос за газова уредба на 1.8is М42
VaLy0 написа:sas_88 написа:Е как що му е бре?Бензина да не е 1.20
Колега и обикновенна да сложиш не е кой знае какъв проблем,ще имаш обикновенните дефекти със замръзнал изпарител зимата и вечно преебан дебитомер.
То да не ти е "космич" или жигула бря.....кви са тея замръзнали изпарители?????? Няма такова нещо, просто от гърмежи няма да се отърве и на бензин повече няма да върви както е била, и няма да има място от никъде да бръкнеш да ремонтираш нещо!!!
Също така къде е тая газ за 1.20
Запали я на газ на -10 -12 и пак ще си говориме.

- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Въпрос за газова уредба на 1.8is М42
Трябва да е малоумен да я пали на -10 -12 директно на газ!!!!!!!!! Тогава със сигурност няма да си избие парите и за 30год. Но дори и при такава температура ако е вързан както трябва изпарителя-няма да замръзне.Той и на жигулата на баща ми не замръзва! Всичко е до кадърно направена уредба 

Re: Въпрос за газова уредба на 1.8is М42
Да, всичко зависи колко километри ще се навъртат. И обикновената газова е добър вариант ако се сложи от добър майстор.VaLy0 написа:Колко караш? И как-извън града, в града? Защо ти е тая газ?
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Въпрос за газова уредба на 1.8is М42
и 10 000 да навърта на година (което е много малко каране) пак си заслужава, просто ще я избие за една година, това е. С газова ВИНАГИ е по-евтино, кво има толкова.
Баща ми кара 318 с ГИ и супер много си заслужава, аз си взех 320ката и викам, нали няма да карам много, затва на бензин уж това-онова, ама пак не излиза сметката и до месец вероятно и аз ще сложа. Както и да го въртиш и сучиш просто на газ е песен ! Това за развалянето на колата е мит (на баша ми 18ката е на 65к км на газ, нищо не е мръднало), а газта ВИНАГИ ще е по-евтина от бензина. Ясно е, че тука много ревете, че като се кара БМВ то тряя да е на бензин, ама още един ако го каже тва нещо го призовавам да ми покрие разликата в цената между газта и бензина и после да ми дава съвети как да си карам колата. И нека с това приключим, че пак отиде на газ срещу бензин !
За ИС-а специално абсолютно всички системи за 4цил на пазара ще паснат перфектно ! Даже тия турските МИМГАЗ, дето са 450лв целия комплект(не препоръчвам де). Аз бих заложил на един Фобос, до колкото проучих това е бг компютър, като софта е изкопиран от БРЦ. Останалото е италианса/полска/латвийска и не знам си още ква изработка, но е тествано и доказано, то си е хардуер. С един Стаг300+ комп обаче вероятно ще може да се постигне и разход по-нисък от бензиновия, дааа ПО-НИСЪК!! Но Стаг като гледам се слага само на едно място в Карлово и за 4цил е 1100лв. Са като гледам кво е на пазара има 10-15 вида газови инжекциони дето се предлагат, просто не е истина, само да искаш
П.С. Проблемите с газта идва при 6тацитте, там е малко по-сложно, но не невъзможно
Баща ми кара 318 с ГИ и супер много си заслужава, аз си взех 320ката и викам, нали няма да карам много, затва на бензин уж това-онова, ама пак не излиза сметката и до месец вероятно и аз ще сложа. Както и да го въртиш и сучиш просто на газ е песен ! Това за развалянето на колата е мит (на баша ми 18ката е на 65к км на газ, нищо не е мръднало), а газта ВИНАГИ ще е по-евтина от бензина. Ясно е, че тука много ревете, че като се кара БМВ то тряя да е на бензин, ама още един ако го каже тва нещо го призовавам да ми покрие разликата в цената между газта и бензина и после да ми дава съвети как да си карам колата. И нека с това приключим, че пак отиде на газ срещу бензин !
За ИС-а специално абсолютно всички системи за 4цил на пазара ще паснат перфектно ! Даже тия турските МИМГАЗ, дето са 450лв целия комплект(не препоръчвам де). Аз бих заложил на един Фобос, до колкото проучих това е бг компютър, като софта е изкопиран от БРЦ. Останалото е италианса/полска/латвийска и не знам си още ква изработка, но е тествано и доказано, то си е хардуер. С един Стаг300+ комп обаче вероятно ще може да се постигне и разход по-нисък от бензиновия, дааа ПО-НИСЪК!! Но Стаг като гледам се слага само на едно място в Карлово и за 4цил е 1100лв. Са като гледам кво е на пазара има 10-15 вида газови инжекциони дето се предлагат, просто не е истина, само да искаш

П.С. Проблемите с газта идва при 6тацитте, там е малко по-сложно, но не невъзможно

- MadSc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 11.09.2009
- Местоположение: Горна Оряховица
- Пол: Мъж
- Кара: 318ti компот
- Мечтае да кара: самолет
Re: Въпрос за газова уредба на 1.8is М42
Може ли и аз да драсна малко ? Имам 318ti компакт. Карам вече 60 000 км с обикновенна газова. Проблема беше, че ми сложиха обикновенна газова, но не ми направиха центровка. Да наистина гръмна няколко пъти и стигнахме до момента с дебитомера. Взех втора ръка и не съм имал проблеми в годината дами се случи да гръмне 2-3 пъти я има я няма. И най- важното както каза колегата по-горе. Цената е във всичко. Все ревете за бензина. Покарам ли 40-50 км в града и веднага почва да ми мери ламбдата правилно - съответно и ускорението си ми е на 6. Ако трябва да караме само на бензин ..... Имам и Jeep Grand Cherokee - 4000 кубика и него ли трябва да го карам на бензин ? Газта си е бомба и това си е. Единствената дилема е - обикновенна газова с подмяна на 1-2 дебитомера докато ти я натакмят като хората (това зависи от майсторите де) или слагаш скъпият ГИ и си караш на спокойствие. В крайна сметка да не забравяме, че и дебитомерите за is вървят по 60 - 70 лв. Мисля, че е на всеки по джоба да си го подмени.
- tubisa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 3.02.2010
- Местоположение: Някъде там
- Пол: Мъж
- Кара: м3 на газ
- Мечтае да кара: много махагон с задно
Re: Въпрос за газова уредба на 1.8is М42
Добре настроена газ му е майката личен опит 

Продавам си компакта http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Въпрос за газова уредба на 1.8is М42
Иса си е с метални колектори , слагай обикновенна ... Все пак купиш ли си газов инжекцион ве едно си преебал 1 двигател защото му е същата цена колкото един м42 

I'm slowly drifting


- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Въпрос за газова уредба на 1.8is М42

Колегата пита каква газова да си сложи!!!
Според мен идеалният вариант за газова е ГИ !
Но и обикновенната ще ти върши работа , ако както казаха , някой колеги по -горе , но трябва да е сложена кадърно и центрована добре!!
Отделен въпрос е ,че на твое място , ако колата върви добре и харчи нормално,Не бих я съсипвал с гориво за готвене



Въпрос на личен избор!

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Въпрос за газова уредба на 1.8is М42
действително и с обикновена ше стане, ама аз не съм намерил свестен майстор дето инжекциони да настройва качествено, та камо ли пък обикновена да ти я направи да е без проблеми, 100% минимум поне в началото няма да е добре настроена. Също така много важно нещо е, че ще ти гори сигурно 2л повече от ГИ примерно и като сметнеш тва в цената къде отиват нещата 
...ааа +тва ще се загуби и от вървежа повече от колкото при ГИ.
но безспорно е вариант, който може при подходящите условия (качествен майстор) да заработи и добре
П.С. С обикновената при не добра настройка има опасност да гръмне в колектора, хората почват да залягат по кръстовищата
, дебитомера си заминава моменталически, почват да се слагат разни клапи, дето уж помагали (освобождават налягането при гръм), ама ти вече ше си на 3тия дебитомер до тогава 

...ааа +тва ще се загуби и от вървежа повече от колкото при ГИ.
но безспорно е вариант, който може при подходящите условия (качествен майстор) да заработи и добре

П.С. С обикновената при не добра настройка има опасност да гръмне в колектора, хората почват да залягат по кръстовищата


- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Въпрос за газова уредба на 1.8is М42
Ми слагаш си още от началото клапа бе братле
Баси от гас не разбирам и си я сложих за 3 часа и още не са залягали по светофарите за има няма 20 000 км ,а няма да ти кажа колко пари съм спестил 


I'm slowly drifting


36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани