Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- Delfina
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 24.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28
- Мечтае да кара: E24
Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7
Колеги интересуваме какви са рисковете и плюсовете при тази операция
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7
Конкретизирай си малко въпроса !
Иначе тука във форума има описано как се прави и какви са ползите и вредите !
Иначе тука във форума има описано как се прави и какви са ползите и вредите !
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- MotorsportPower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 9.10.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 1981 Corvette
Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7
Ако го направиш с 2.5-цовата глава и електроника, няма да съжаляваш
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7
АЗ като страничен наблюдател на такава конверсия, не виждам осезаема разлика с м20б25, според мен не си струва. Всеки има право на мнение
Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7
vankatagsi написа:АЗ като страничен наблюдател на такава конверсия, не виждам осезаема разлика с м20б25, според мен не си струва. Всеки има право на мнение
а не би трябвало

все пак кубатурата трябва да си каже думата...добре ли е направена конверсията?
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



- Delfina
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 24.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28
- Мечтае да кара: E24
Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7
Еми чесно казано аз вече съм почнал проекта , само остава да го събера но исках да разбера какво мислят хора примерно които са го правили или хора които го карат , моя е 25-тица и го правя 27-седмица , дизелов вал дваискови биели буталата с по голямата гъстота , и сега трябва да събирам само че бутала опитат във вал и ги дадох да ми свалят полите и ги чакам , и започвам да събиерам , но какъв ще е резултата незнам 

- liort
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7
viewtopic.php?f=29&t=24112
Ето това ще ти даде доста одговори . А от б25 към б27 , вярваи ми има огромен смисъл да минеш.
Ето това ще ти даде доста одговори . А от б25 към б27 , вярваи ми има огромен смисъл да минеш.
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- Delfina
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 24.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28
- Мечтае да кара: E24
Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7
Да мерси колега прегледах го ама тово са просто данни не точни неща който да ми , отговорят на въпросите
- doctoragsxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 14.11.2006
- Местоположение: у Софето
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
- Мечтае да кара: тенджера под налягане...
- Детайли за колата: Touringi
Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7
Дизеловия вал е най тежък от всички М20-кови ...точно колко незнам може да се замери(в някъв сайт пишеше нещо от рода на 1,4 кг),но гледах на едни юнаци проекта(същия)...за да компенсират тази тежест слагат маховик от М20В20 който е по лек...иначе 200 кубика
дано съм бил полезен.... 


- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7
Предното ми е30 бях го направил 2.7 но вала си беше заводския от ета също и буталата от ета, но по-нова година и бяха изпъкнали съответно и степента беше голяма, буталата бяха на равно с блока, а в средата буталото стърчеше, с глава 885, но с 20-ков смукател и клапа и нямаше нужда от сравнение с заводско 2.5, разликата беше огромна, ако и още някои неща бях направил щеше да е лудница, но и така както беше вървеше с е36 2.8.
- Delfina
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 24.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28
- Мечтае да кара: E24
Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7
Моите бутала са от високата степен 11 мисла че беше , свалих блока 2мм само че полите опират във вала , оставих да свалят полите после през кантара да видим дали няма разлики , и ги слагаме , за дизеловия вал незнаех че е по тежък но аз така или иначе ще слагам олекотен маховик , но колегата като ми каза че вървяла с 2.8 това много ми хареса надявам се и моята да е така да не кажа по добре
, само това рязане на буталата ме притеснява малко ама дано да няма проблеми

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7
vankatagsi написа:АЗ като страничен наблюдател на такава конверсия, не виждам осезаема разлика с м20б25, според мен не си струва. Всеки има право на мнение
Не е точно така, струва си но да се направи добре и скъпо
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- MotorsportPower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 9.10.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 1981 Corvette
Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7
Имах м20б27, но с 731 глава и двайскови смукатели и дебитомер, комп абе сичко двайсково, и се учудих колко приятен за каране стана този мотор.
Мога да си представя ако се направи както трябва, как ще върви
така че щом си почнал проекта продължавай няма да съжаляваш в никав случай,.
Мога да си представя ако се направи както трябва, как ще върви

така че щом си почнал проекта продължавай няма да съжаляваш в никав случай,.
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7
С дизелов вал незнам как ще е, аз казвам при мен как беше със заводски вал от ета
но и главата ми беше като нова, всичко сменено по нея и градусите на клапаните бяха малко по различни, за по добро уплътняване на високи обороти, когато клапаните се движат изключително бързо и трябва да има много прецизно затваряне щото ако изпуска или смуче когато не трябва.... нищо не става, абе от главата идва всичко за един мотор 


- Delfina
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 24.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28
- Мечтае да кара: E24
Re: Какво мислите за м20б25 да го направим 2.7
Еми колега твоите съграждани ми правиха главата , пасваха клапаните замерваха смениха клапаните които казаха че не стават , казват че биле добри но незнам ти може да кажеш повече за тях точно . Но чесно да си кажа и блока и главата ми бяха там тея момчета не познават парите такава цена ми казаха че ми се сханаха краката ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани