Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 17.11.2010

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от None » 16 Яну 2011, 19:15

Нещо темата започва да ми намирисва на заяждане и типичен български форум! Айде след като не сте съгласни че става така при монтажа на двойна стабилизираща щанга обяснете защо греша и защо не е така,аз не твърдя че зная всичко..но разсъждавайки логически и от това което съм чел като инфо това съм разбрал това споделям

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от ge_a » 16 Яну 2011, 19:58

None написа:Нещо темата започва да ми намирисва на заяждане и типичен български форум! Айде след като не сте съгласни че става така при монтажа на двойна стабилизираща щанга обяснете защо греша и защо не е така,аз не твърдя че зная всичко..но разсъждавайки логически и от това което съм чел като инфо това съм разбрал това споделям


Ами ако направиш колата с твърда задница и мека предница, ще получиш недозавиваща кола което за дрифт е доста негативен ефект. Като цяло логиката ти е вярна но не съвсем ;) Щангите служат за да пренасят натоварване от натовареното колело към не натовареното, в този случай като сложиш твърда щанга само отзад, ще получиш че и двете задни колела ще са ти със сцепление, а при предните колела ще е обратното само едното колело ще ти със сцепление защото няма да имаш щанга която да пренесе натоварването към другото, и в крайна сметка ще получиш триколка с едно водещо колело от пред и две бутащи от зад и от там по пътя на логиката недозавиваща кола ;) Това най кратко казано иначе се обеснява доста по сложно и се взимат предвид още доста неща ;)

И успех с проекта :)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 17.11.2010

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от None » 16 Яну 2011, 20:27

Така съм съгласен колега,теорията ми е била съвсем погрешна явно съм разбрал всичко наопаки ама то си беше и сложно написано де :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: А иначе благодаря ти за инфото колега това е много полезно и ще ми спести доста напразни нерви :) Сега пред мен обаче стои другия въпрос окачването,идеята ми е да сложа конита,но ми е много трудно да си подбера пружини така че всякакви идеи са добре дошли :yes:

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от bigmurzi » 17 Яну 2011, 0:25

None написа:Нещо темата започва да ми намирисва на заяждане и типичен български форум! Айде след като не сте съгласни че става така при монтажа на двойна стабилизираща щанга обяснете защо греша и защо не е така,аз не твърдя че зная всичко..но разсъждавайки логически и от това което съм чел като инфо това съм разбрал това споделям

не е така, човече, защото ти първо обясняваш нещо - за някви спортни лади, за лудници, даваш компетентно мнение, даже поучително и след това :
None написа:Така съм съгласен колега,теорията ми е била съвсем погрешна явно съм разбрал всичко наопаки ама то си беше и сложно написано де :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: А иначе благодаря ти за инфото колега това е много полезно и ще ми спести доста напразни нерви :) Сега пред мен обаче стои другия въпрос окачването,идеята ми е да сложа конита,но ми е много трудно да си подбера пружини така че всякакви идеи са добре дошли :yes:

ми като не си сигурен и явно не е от опит, питай бе, не е срамно.
аз за това питам в темата ти, че да се обясни малко от малко аджеба какво и с колко дебели стабилизиращи щанги се постига.
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 17.11.2010

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от None » 17 Яну 2011, 1:05

bigmurzi написа:
None написа:Нещо темата започва да ми намирисва на заяждане и типичен български форум! Айде след като не сте съгласни че става така при монтажа на двойна стабилизираща щанга обяснете защо греша и защо не е така,аз не твърдя че зная всичко..но разсъждавайки логически и от това което съм чел като инфо това съм разбрал това споделям

не е така, човече, защото ти първо обясняваш нещо - за някви спортни лади, за лудници, даваш компетентно мнение, даже поучително и след това :
None написа:Така съм съгласен колега,теорията ми е била съвсем погрешна явно съм разбрал всичко наопаки ама то си беше и сложно написано де :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: А иначе благодаря ти за инфото колега това е много полезно и ще ми спести доста напразни нерви :) Сега пред мен обаче стои другия въпрос окачването,идеята ми е да сложа конита,но ми е много трудно да си подбера пружини така че всякакви идеи са добре дошли :yes:

ми като не си сигурен и явно не е от опит, питай бе, не е срамно.
аз за това питам в темата ти, че да се обясни малко от малко аджеба какво и с колко дебели стабилизиращи щанги се постига.


Има огромна разлика между това да правиш Лада за писта и това да правиш БМВ за дрифт,аз съ споделил това което знам и това което съм разбрал,несъм тръгвал да обеснявам на никого или да поучавам някой как да си прави колата и коггато съм написал всичко това тук е,за да осъдим идеята а не за да давам акъл или да показвам колко голяма работа съм колега,ако ти си горазтълкувал така съжалявам че си ме разбрал погрешно :yes:

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от ge_a » 17 Яну 2011, 10:44

Не се карайте колеги, така или иначе дрифтът е сравнително нов спорт и съответно не са и много хората които знаят кое как се прави и настройва, което е логично от предходното. Като цяло една бегачка се прави в общи линии по един и същи начин само дето се настройва по различно, та колегата не беше във съвсем грешна посока във разсъжденията си ;)

П.С. Колега предлагам ти да посетиш и www.drifting-bg.com там са обяснени доста неща на тема дрифт, а също така и много за Е30-ките ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от bigmurzi » 17 Яну 2011, 12:30

а, аз нямам намерение да се карам. дискутираме :yes:
аз си имам проблем с бодирола в бързи завойчета и ми стана интересно просто, щото все пак трябва и да се завива ..

п.с. неща да ставам състезателче, дрифт фор да фън :driving:
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 17.11.2010

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от None » 18 Яну 2011, 11:03

ge_a написа:Не се карайте колеги, така или иначе дрифтът е сравнително нов спорт и съответно не са и много хората които знаят кое как се прави и настройва, което е логично от предходното. Като цяло една бегачка се прави в общи линии по един и същи начин само дето се настройва по различно, та колегата не беше във съвсем грешна посока във разсъжденията си ;)

П.С. Колега предлагам ти да посетиш и http://www.drifting-bg.com там са обяснени доста неща на тема дрифт, а също така и много за Е30-ките ;)


Там се зачетох колега,от там и получих инфото за дебелата задна щанга ама понеже нали Ганю все търси евтинииката и ми дойде наум за двойна щанга отзад с цел икономия на средства :mrgreen: Та там един пич беше написал една много голяма тема където обесняваше за тия работи ама много четене имаше а и той доста сложно беше написал нещата та ми е станало всичко каша в простата глава :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: иначе относно завиването спец за моята кола съм решил да сложа от тамппоните с изместен център на носача,рейка от Е36 даже си чака вече в гаража и втулки на рейката мисля че колата ще завива прилично в този сетъп,някой ако има с този сетъп може да сподели как е идеята :)

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от ge_a » 18 Яну 2011, 14:22

Е вярно е, че в дрифтинга е обяснено малко на висок стил, ама и то като цяло си сложна цялата работа, аз за това се опитах да го обясня малко по напряко :mhihi: Това че ще ползваш две тънки вместо една дебела по начало не е проблем стига да спазваш общите положения, само не знам отпред как ще я измислиш да стане по дебела щангата :dunno:
А за рейката от Е36 и втулките има тема и доста е изписано тук в този раздел:

viewtopic.php?f=6&t=186986
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 17.11.2010

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от None » 19 Яну 2011, 10:33

Ами в село шипка има един завод за пружини и там сме си правили такива по дебели щаги,носсиш старата и по нея ти сгъват колкото дебела искаш,но може и да използвам от 325ца те са по дебели от оригиналните 18-кови а и по лесно няма да има мног играчка :) също така съм си избрал вече и амортесиори то е ясно какви са жълти конита :ok: обаче ми е много трудно да си подбера пружини за тях някакви идеи?

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от ge_a » 19 Яну 2011, 11:03

Щангите няма смисъл да ги сгъваш щот като пари излизат като на някоя тунинг фирма :idea:
За амортисьорите ако ще купуваш нови конита и пружини, по добре се ориентирай към койловери като пари е същото, а конитата са си компромис. Пружините гледай да са 8 кг предни и 6 кг задни, а ако искаш да е малко по твърда 10 кг предни и 8 кг задни, самоче във втория случай е малко трудно карането по улици и неравни полигони, щот все пак сме във страна с лунен релеф :mhihi:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от VaLy0 » 19 Яну 2011, 11:13

А какви гуми слагате като ходите по пистите на дрифт.......аз каквито и да сложа за отрицателно време ги няма!
ИзображениеБъРзИя ///

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от ge_a » 19 Яну 2011, 11:21

VaLy0 написа:А какви гуми слагате като ходите по пистите на дрифт.......аз каквито и да сложа за отрицателно време ги няма!


В общи линии с какви ли не, но като цяло се гледа да са възможно по нови и възможно най много грайфер или нови, за в момента Малатестата е най доброто като цена за нови гуми и не веднага разпадащи се, естествено има и по добри гуми, но и цената е по висока. Също така имай предвид, че и настилката играе много голяма роля, по пистите настилката е доста по гладка и гумите не заминават толкова бързо и се износват малко по равномерно ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от VaLy0 » 19 Яну 2011, 11:26

А размери-цолаж, височина, ширина-гуми спрямо джанти- логично е да е по-добре джантата да е равна или малко по широка от гумата, както и поне аз така мисля примерно 17" на 40 или 45 ще е по добре от 15" на 50 или 55 :roll:
ИзображениеБъРзИя ///

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 17.11.2010

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от None » 19 Яну 2011, 11:27

ge_a написа:Щангите няма смисъл да ги сгъваш щот като пари излизат като на някоя тунинг фирма :idea:
За амортисьорите ако ще купуваш нови конита и пружини, по добре се ориентирай към койловери като пари е същото, а конитата са си компромис. Пружините гледай да са 8 кг предни и 6 кг задни, а ако искаш да е малко по твърда 10 кг предни и 8 кг задни, самоче във втория случай е малко трудно карането по улици и неравни полигони, щот все пак сме във страна с лунен релеф :mhihi:


Тя колата е само за писта колега,аз за в града си имам луноход дето да ми вози старите кости :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: А относно амортесиорите ти към кои би ме насочил,понеже тука има много различни мнения та и аз да си посъбера,някои държат на билстаина,други казват че бил много твърд и не се справял с неравностите по пистите затова предпочитали конито та какви са твоите впечатления и лично мнение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook