Налягане на турбината

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Налягане на турбината

Мнение от Пресиян Василев » 18 Яну 2011, 22:53

6 секунди трябва да дьржи повисоко налягане ,да отчете МАП и тогава ще го отреже Владо.
Като се замислиш даже и да пренадува ,кои си кара колата толкова че да удари савака,Схващаш мисьлта ми нали.Друго е когато я тормозиш на 4-та или 5-та ,тогава има време да пренадува да мине това време и да забие.Тоест МАП стига 4,99волта.ДДЕ вика стоп и така.
Ама на 2,5 бара за 3 сек ще искара биелите отвьн.Тьи че умната с налягането,че един си помислил че смного вятьр много коне,ама то не е тьи,вьпреки че маркучите гармели един след друг.
Сега разработва и кара кротко на 1 бар
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Налягане на турбината

Мнение от vladobate » 18 Яну 2011, 23:48

Аз си взех поука ( сега съм на 1.2бара макар ,че ще я надуя още мъничко до 1.4макс. ) макар и да не съм пострадал и искам да споделя опит щото малко си надуват така двигателите. Понеже всички ( почти ) искат да им върви колата повече и повече ( това желание между другото няма край , вродено ние :mhihi: ) аз съм карал мойта ( чипната е ) на налягания ( максимални ограничавани с бустконтролер ) 1.2 , 1.5 , 1.6 0 1.7 и 1.9бара и заключението е че върви най-добре до 1.6-1.7бара след това пада напъна .Та съчетано със здравето на мотора е най-добре да не се превишава 1.5бара като най-приемливо си остава 1.4бара за всекидневно каране говорим. Този надув е най-добре да е предходен от ревизия на турбото ( почистване , смазване и т.н. най-добре при специалист , а за по-непретенциозни и сами можете не е страшно ) , натягането му до описното вече налягане чрез актуатора или елементарен бустконтролер и задължително манометър в купето. Това е по турбото , по-нататък си давайте парите за по-важни неща като ( повече гориво , чип , ревизия на ГНП придружено с ъпгрейд от специалист , дюзи и хубав филтър ). Дотук по-осезаеми неща и заслужаващи си парите( мое мнение ) и ефекта ще е много приятна за каране кола в добра кондиция и дълъг живот на двигателя , а и хубаво масло важно за турбото забравих . Това е моя съвет за по-отзивчив двигател на всекидневна кола , оттук нататък ако някой иска повече по-добре с по-мощен двигател или направо друга колица . Живи и здрави. :yes: ПС: Така и не разбрах за холд буста .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Налягане на турбината

Мнение от Zubcho » 19 Яну 2011, 8:31

Така пишат маперите, че имало някакъв холд буст. Някой да опише какво е това, защото и аз пиша наизуст. :oops:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Налягане на турбината

Мнение от vladobate » 19 Яну 2011, 22:05

Май си го изясних като дефиниция ето оттук "Схемата на работа на повечето турбо мотори е пик на налягането в точката на най-високия върт момент и след това задържане на по-ниско от пика налягане в по-високи обороти " , само че при всички режими на надуване на турбината не съм забелязал такова поведение стига си пик буста 1.2бара ( на толкова е настроен актуатора ) и там си седи до края ( докат ми дожалее за мотора :mhihi: ). Та не знам защо така или е от чипа :dunno: , и друго не пуши отзад макар че понаварвява доволно , хубаво ли е лошо ли макар че с предишния чип понапушваше.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Налягане на турбината

Мнение от Zubcho » 19 Яну 2011, 23:16

Слага се тройник на този маркуч и на него манометъра и се гледа в движение колко показва. На място нищо няма да разбереш.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook