Проект 3.5

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: на СЕЛО
Пол: Мъж
Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
Мечтае да кара: E30 кабрио с V8

Re: Проект 3.5

Мнение от liort » 18 Яну 2011, 0:11

Изображение
Ето и малко развитие по моят въпрос, вчера метнах на 3.5-та шпер 3.73 и ефекта мноооого ме изкефи. На 3-та с 60км/ч при подаване на пълна гас с врати :lol: . Понеже и на Комбито му метнах 3,91 виско, и след това на 3.5-та трябваше да метнем 3.73, та зехме и объркахме дифовете. След като свалихме дифа от комбито 4.10 по грешка го качихме на 3.5 :mhihi: , и се сетете как се почъвствах като видях , че не е качен правелния диф :banghead: . Та вместо 2 дифа да сменяме , сменихме 3 :mhihi: , ама какво да се праи съдба .
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 8.03.2006
Местоположение: pernik
Пол: Мъж
Кара: мотор

Re: Проект 3.5

Мнение от bma » 18 Яну 2011, 1:32

Тези 2та шпера съм ги виждал май някаде :mhihi:
BMA Motorsport

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Проект 3.5

Мнение от deyan-enchev » 18 Яну 2011, 11:22

Е поне си натрупал опит в смяната на дифф и да речем докато си пусна 1 еспресо и го изпия може да ми смениш шпера с отворен а ? :mhihi:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: на СЕЛО
Пол: Мъж
Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
Мечтае да кара: E30 кабрио с V8

Re: Проект 3.5

Мнение от liort » 18 Яну 2011, 13:29

Ами ако дръпнеш и 2 цигарки с кафенцето, тамън.
Дидко беше прав за шпера, малко е странно докато свикне човек, но на IS-а и идва малко дълъг 3.91, но успя да ме изненада на 2 пъти.
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: Проект 3.5

Мнение от VaLy0 » 18 Яну 2011, 17:09

liort написа:Ами ако дръпнеш и 2 цигарки с кафенцето, тамън.
Дидко беше прав за шпера, малко е странно докато свикне човек, но на IS-а и идва малко дълъг 3.91, но успя да ме изненада на 2 пъти.

На is-a му трябва кутия от 36 с диф 3.91-перфектната комбинация ;)
ИзображениеБъРзИя ///

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 16.07.2003
Местоположение: София

Re: Проект 3.5

Мнение от 6estaka » 18 Яну 2011, 19:13

тамън Пешо си има скорости от е36...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: на СЕЛО
Пол: Мъж
Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
Мечтае да кара: E30 кабрио с V8

Re: Проект 3.5

Мнение от liort » 18 Яну 2011, 19:27

Имам малка дилиме , рано или късно ще ми предстои закупуване на пружини. Колата ще се кара със 17-ки AZEV A, или с Alpina 16-ки (зависи от пружините и последствията от тях) та питането ми е следното, ако взема пружини 60/50 дали няма да опират във веждите при завиване? Колата е с KONI спорт ясно ми е , че на друфт като я напъна при неравности ще обръща веждите, но ме интересува при нормално каране дали няма да ги обръща. Мисля също пружините да са H&R, поне за сега . Гоня колата да стане доста ниска , даже да се влачи по земята .

Ако също някой знае каква е разликата между син, лилав и червен H&R само в твърдоста ли е или и във височината, да сподели, също така и инфо. за други модели пружини, ще ми е много полезна .

П.П. Моля колегите които не карат със спортно окачване и големи джанти или нямат преки наблюдения при шофиране, да не си чешат пръстите тук, не ми се четат безмислени постове от сорта кой какво е чул или не дочул.

Благодаря.
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: на СЕЛО
Пол: Мъж
Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
Мечтае да кара: E30 кабрио с V8

Re: Проект 3.5

Мнение от liort » 18 Яну 2011, 19:29

Динко, нещо се бъркаш за жалост. Нямам скорости от е36.
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 16.07.2003
Местоположение: София

Re: Проект 3.5

Мнение от 6estaka » 18 Яну 2011, 20:15

liort написа:Динко, нещо се бъркаш за жалост. Нямам скорости от е36.


А гетрака 220 от какво е?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 18.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: Проект 3.5

Мнение от sarbinoff » 18 Яну 2011, 23:41

VaLy0 написа:
liort написа:Ами ако дръпнеш и 2 цигарки с кафенцето, тамън.
Дидко беше прав за шпера, малко е странно докато свикне човек, но на IS-а и идва малко дълъг 3.91, но успя да ме изненада на 2 пъти.

На is-a му трябва кутия от 36 с диф 3.91-перфектната комбинация ;)

тфа е комбинацията :yes:

а инече баш 220ката е от е36 ;)
Изображение
Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 16.07.2003
Местоположение: София

Re: Проект 3.5

Мнение от 6estaka » 19 Яну 2011, 0:22

sarbinoff написа:
VaLy0 написа:
liort написа:Ами ако дръпнеш и 2 цигарки с кафенцето, тамън.
Дидко беше прав за шпера, малко е странно докато свикне човек, но на IS-а и идва малко дълъг 3.91, но успя да ме изненада на 2 пъти.

На is-a му трябва кутия от 36 с диф 3.91-перфектната комбинация ;)

тфа е комбинацията :yes:

а инече баш 220ката е от е36 ;)


Нищо той нека си мисли че съм се объркал
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: на СЕЛО
Пол: Мъж
Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
Мечтае да кара: E30 кабрио с V8

Re: Проект 3.5

Мнение от liort » 19 Яну 2011, 1:03

С тая кутия дето е гетрак 220 и е в нас, и е на положината на ИС-те скорости, с диф 3.91 на 5 с 6000 оборота бях на 170км/ч. Баси делаверата НЕ мерси. А и нашия познат Майстора ми каза , че била от е21 .
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 18.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: Проект 3.5

Мнение от sarbinoff » 19 Яну 2011, 1:33

м нещо не е така аз в момента съм с гетртаг 220,и с диф 3.91 и права около 200 зависи от гумите малко под малко над,а преди това бях с 4.27 е с него беше 175 прекъсвач на 5
Изображение
Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: Проект 3.5

Мнение от VaLy0 » 19 Яну 2011, 10:06

с 4.10 на 36-цата правех 195км на 6700, с 3.91 незнам колко, ама 205 примерно е напълно достатъчно, рядко се кара с такава скорост, а is-а върви много леко с къс диф, за градски условия е куршумлийка :mhihi:
ИзображениеБъРзИя ///

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: на СЕЛО
Пол: Мъж
Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
Мечтае да кара: E30 кабрио с V8

Re: Проект 3.5

Мнение от liort » 13 Фев 2011, 21:20

Още малко изненади по проекта, историята започна преди 3 месеца, понеже реших да не я карам колата зимата с мисълта, че ще има много сняг и с IS-a също ще ми е добре. В началото колата я взех с диф малко прасе 4.27, много зле никакъв старт , но пък за дрифт беше екстра , така си и остана, защото предпочетох вместо шпер да взема КОНИ окачване. След като посвикнах с колата започнах да я карам както се кара Е30-ка :kuku: :mhihi: , и след едно окопаване в дим на колата от моя страна при подавана на газ до ламарината нещо започна да тропа , когато колата се кара нормално няма проблеми, след консултация с доста вещи лица , реших , че малкото диф-че се е предало. Благодарения на La4o се здобих с 3.73 (в десетичната стоиност на цифрата не съм сигорен) голямо прасе (даде ми го назаем :ok: ), след неговата смяна , същата работа :dunno: шума си остана, викам си висящ лагер , не само аз бях на това мнение ( все пак не съм спец по коли а прост паик ). Та днес сменихме и висящия лагет , че след като 2 чисто нови бензинови помти за IS-a ме предадоха и реших да си направя 3.5-та и да си я карам. Та какво да видя нито дифа се оказа прецакан , издържа копелето, нито лагера, проблема се оказа в тампоните на задния мост , гумата се откъснала от втулките, моста пропаднал надоло и лежи на планките, от там кардана при повечко зор почва да опира в моста и да чука . :banghead:
Сега се забърках във филма с полиуретановите тампони , от каръщина на каръщина върви таяа работа...
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook