към колегите които са на газ - авансатор
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: към колегите които са на газ - авансатор
Колега, писна ми да чета такива спорове и постове на инженери (всички сме инженери в тоя форум...), нямам нито време, нито желание да обяснявам повече за какво става въпрос, мисля че написах достатъчно, а и мисля че който е виждал или поне се е интересувал от аванс процесори има къде да прочете кое за какво е и как точно се осъществява.
А ти щом си толкова компетентен, може да пишеш до БРЦ и АЕБ, че няма смисъл и няма начин да направят аванс процесор за БМВ...
Чудя ви се понякога на акъла...
Името на темата според мен говори достатъчно "към колегите които са на газ - авансатор" и идеята на темата е хора да дадат отзиви, а не да пишат инженерната си мисъл ;]]] и да обясняват че "такова животно нема"...
ПП: само на въпроса ти "откъде се взима обратна връзка" ще се опитам да отговоря (понеже това май е единствения конкретен) въпреки че не владея инженерния ти език и дано не почне сега пак онова тъпо заяждане, което напоследък във форума е няква мода...
Аванс процесора просто лъже датчиците (на кол. вал и на разпр. вал) и кара колата да даде малко повече аванс отколкото тя си мисли че дава, т.е. детонации и т.н. си се следят от оригиналната система на двигателя на БМВ, просто се подават 6 градуса допълнителен аванс, като в софтуера на авансатора е въведено кога точно да дава въпросния допълн. аванс и кога не (например на празен ход не дава, когато палиш колата (дори да я палиш аварийно на газ) пак не дава... Това е.
Който има някви въпроси или интерес - ето го сайта на АЕБ и списък с колите на произволно избран модел процесор (мисля че точно това е модела на процесора на въпросния човек, чиято кола карах и видях разликата и т.н.): http://www.aeb.it/products/timing-advan ... ttachment2
Вижте за какви модели БМВ-та е и тогава се заяждайте и спорете... Де да знам..
А ти щом си толкова компетентен, може да пишеш до БРЦ и АЕБ, че няма смисъл и няма начин да направят аванс процесор за БМВ...
Чудя ви се понякога на акъла...
Името на темата според мен говори достатъчно "към колегите които са на газ - авансатор" и идеята на темата е хора да дадат отзиви, а не да пишат инженерната си мисъл ;]]] и да обясняват че "такова животно нема"...
ПП: само на въпроса ти "откъде се взима обратна връзка" ще се опитам да отговоря (понеже това май е единствения конкретен) въпреки че не владея инженерния ти език и дано не почне сега пак онова тъпо заяждане, което напоследък във форума е няква мода...
Аванс процесора просто лъже датчиците (на кол. вал и на разпр. вал) и кара колата да даде малко повече аванс отколкото тя си мисли че дава, т.е. детонации и т.н. си се следят от оригиналната система на двигателя на БМВ, просто се подават 6 градуса допълнителен аванс, като в софтуера на авансатора е въведено кога точно да дава въпросния допълн. аванс и кога не (например на празен ход не дава, когато палиш колата (дори да я палиш аварийно на газ) пак не дава... Това е.
Който има някви въпроси или интерес - ето го сайта на АЕБ и списък с колите на произволно избран модел процесор (мисля че точно това е модела на процесора на въпросния човек, чиято кола карах и видях разликата и т.н.): http://www.aeb.it/products/timing-advan ... ttachment2
Вижте за какви модели БМВ-та е и тогава се заяждайте и спорете... Де да знам..
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: към колегите които са на газ - авансатор
Никой не се заяжда, ние просто питаме, щото излиза противоречиво малко разбираш ли....Много ясно разбираме за какво иде реч....Никой не иска да разбираш инжинерлъка, все пак на нас ни плащат за това именно.
Това че споменатите фирми си продават нещата не значи !!!!! че ще постигнат някакъв резултат при дадена ситуация, разбери ме правилно...Те работят на база математически модел, а не реални условия, казва се механична екстраполация на процеса...
При по съвременните двигатели има толкова много датчици че просто описания емулатор е излишен, това се опитвам да ти обясня...
Преди 11 години един мой приятел си купи за Джетата чип от Германия, дето дига 20 коня
Като я продаде си го взе, и като го отвори, вътре имаше стиропор и черна смола.....А той си мислеше че Джетата му лети тогава....
Това че споменатите фирми си продават нещата не значи !!!!! че ще постигнат някакъв резултат при дадена ситуация, разбери ме правилно...Те работят на база математически модел, а не реални условия, казва се механична екстраполация на процеса...
При по съвременните двигатели има толкова много датчици че просто описания емулатор е излишен, това се опитвам да ти обясня...
Преди 11 години един мой приятел си купи за Джетата чип от Германия, дето дига 20 коня

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: към колегите които са на газ - авансатор
sadex5 не трябваше да им казваш.... точно такъв е този боклук, като ония със по-голямото съпротивление за температурата на въздуха което струва стотинки, а го продаваха и все още продават за стотици евра... аз лекичко им отворих очите за самата електроника на газовото... ама те лапетията не се усещат и алчни бре........
Преди ICE такива теми за газ на BMW ги триеше или заключваше веднага.... безкомпромисно.
Преди ICE такива теми за газ на BMW ги триеше или заключваше веднага.... безкомпромисно.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: към колегите които са на газ - авансатор
в търсачката намерих само мнения за газта ,но конкретно за е39 нищо, явно съм сбъркал ....с покупката на бензин -газ .Заключвайте......
Re: към колегите които са на газ - авансатор
Т.е. твърдите че аванс процесори не съществуват или че са мит, или че не работят, или какво ?
И двамата ми се струва, че не сте виждали аванс процесор, камо ли да сте монтирали, камо ли да сте карали кола с такова устройство, а и двамата говорите, спорите и чак успорвате работата на фирми като АЕБ и БРЦ ;] Точно като "епа такова животно нема"... Не сте го виждали, не сте го чували - какъв е смисъла от вашите коментари ?
Не мога да ви разбера, за какво осрахте темата...
И двамата ми се струва, че не сте виждали аванс процесор, камо ли да сте монтирали, камо ли да сте карали кола с такова устройство, а и двамата говорите, спорите и чак успорвате работата на фирми като АЕБ и БРЦ ;] Точно като "епа такова животно нема"... Не сте го виждали, не сте го чували - какъв е смисъла от вашите коментари ?
Не мога да ви разбера, за какво осрахте темата...
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: към колегите които са на газ - авансатор
Колега, никой тук няма намерение да ос..а темата, просто не мога да разбера защо не искаш малко да ни послушаш и ти.
Никой не казва че такова животно нема, напротив има, и дава точно 2 % подобрение дали и не по малко.
Аз в момента поддържам връзка с една германска фирма, точно произвеждаща такива емулатори, за товарните камиони, наречи го чип ако искаш, според тяхната реклама едва ли не товарния камион ще икономисва тонове нафта на година.....Хората са напълно легално регистрирани с всички лицензи и в момента се тества на товарни камиони на милиони мили разстояние. Говоря ти специализиран софтуер за 2000 евро бройката.....Да не ти кажа че за момента точно резултата е макс 10 %. Камиона е следен по ГПС както и разхода му и т.н
Работи на същия принцип като ТАП а, за който ти говориш.....
Всяка фирма ще си предлага и някакъв софтуер за работа на системите си и необходимия хардуер и никой не казва че БРЦ и кви бяха там другите, не го правят и продават с успех....Но едва ли на средния европеец, каращ на метан и точно кривата на мощността в ниските обороти го дразни....
Никога нямам намерение да карам кола на метан, поради простата причина че точно тези модели които аз карам, за тях не се предлага подобен софтуер и хардуер
Междудругото смея да твърдя че парите за тези коли ги изкарвам точно със ремонти на БМВ.. Нямам опита на други хора от форума, но все пак за 12 години не мога да науча всичко от Акулата до Х6. Но когато ти както мен си направил поне 4 проекта и изчисление на ДВГ и то не в български университет, ела ми кажи че си нямаме хабер и такова животно нема.......
Хе, точно за да се намали детонацията от голям аванс се слага Кнок сензора, за който ти казах още по нагоре, а вануса регулира валовете за оптималното положение при трети такт.....
Ама това е много теория, няма смисъл.....
Никой не казва че такова животно нема, напротив има, и дава точно 2 % подобрение дали и не по малко.
Аз в момента поддържам връзка с една германска фирма, точно произвеждаща такива емулатори, за товарните камиони, наречи го чип ако искаш, според тяхната реклама едва ли не товарния камион ще икономисва тонове нафта на година.....Хората са напълно легално регистрирани с всички лицензи и в момента се тества на товарни камиони на милиони мили разстояние. Говоря ти специализиран софтуер за 2000 евро бройката.....Да не ти кажа че за момента точно резултата е макс 10 %. Камиона е следен по ГПС както и разхода му и т.н
Работи на същия принцип като ТАП а, за който ти говориш.....
Всяка фирма ще си предлага и някакъв софтуер за работа на системите си и необходимия хардуер и никой не казва че БРЦ и кви бяха там другите, не го правят и продават с успех....Но едва ли на средния европеец, каращ на метан и точно кривата на мощността в ниските обороти го дразни....
Никога нямам намерение да карам кола на метан, поради простата причина че точно тези модели които аз карам, за тях не се предлага подобен софтуер и хардуер

Хе, точно за да се намали детонацията от голям аванс се слага Кнок сензора, за който ти казах още по нагоре, а вануса регулира валовете за оптималното положение при трети такт.....
Ама това е много теория, няма смисъл.....
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: към колегите които са на газ - авансатор
krasi_bmw написа:Заключвайте......
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани