Проблем с напрежението на аудио буксата :dunno:

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW Е36 M3
Мечтае да кара: BMW 2002, BMW Z3 MCoupe

Проблем с напрежението на аудио буксата :dunno:

Мнение от KepeHcku » 17 Яну 2011, 11:44

Здравейте колеги. Преди седмица някъде реших да слагам музиката на every day-ката, че много скука иначе. Връзвам, всички кабели ги проверих поне 5 пъти по всякакви схеми на аудио връзките ... всичко е коректно. Само дето пустото CD не тръгва. В началото си помислих че има проблем в CD-ти ... докато не го вързах на другата ми кола ... там си работи перфектно :dunno:
Прегледах всички бушони, релета и тнт ... всичко е здраво и със правилните стойности. След това реших да премеря какво напрежение има на буксата и се оказа че на изгасен двигател има между 8.5-9 V ... при запален двигател не надминава 10.5 V. Веднага замерих и другата кола ... на изгасен двигател - 12.2/12.3 V, на запален 13.8/14.1 V. Замерих акумулатора всичко е точно. Замерих напрежението при бушоните ... същото като на буксата :dunno:

Като купувах колата, в нея си имаше CD, което си работеше, но стария собственик си го свали понеже не било негово ...

Някакви идеи ?
На три морета граници ще мием,
БЪЛГАРИЯ ще бъде земен рай,
победно знаме гордо ще развеем,
на хаоса ще сложим край!!!

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 14.02.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 320i Vanos
Мечтае да кара: BMW e36 325i Vanos

Re: Проблем с напрежението на аудио буксата :dunno:

Мнение от ivan_dalaverata1 » 17 Яну 2011, 20:15

Колега пусни един + от накаде и си ресаваш проблема
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Проблем с напрежението на аудио буксата :dunno:

Мнение от metodi80 » 17 Яну 2011, 22:08

Първо виж на гнездото на предпазител номер 9 какво напрежение ти постъпва .... , там е "hot at all times" (демек има напрежение постоянно ) Виж също на предпазител 44 какво напрежение постъпва , там е "hot at accy run and start" (демек при контакт и при запален мотор). Съмнява ме , че проблема при теб започва още от там .... (тоест съвсем в началото на веригата ).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Проблем с напрежението на аудио буксата :dunno:

Мнение от DirtySouth » 17 Яну 2011, 22:48

+ Директно от акумулатора с филтър да чисти смущенията от алтернатора и това е ...
I'm slowly drifting
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW Е36 M3
Мечтае да кара: BMW 2002, BMW Z3 MCoupe

Re: Проблем с напрежението на аудио буксата :dunno:

Мнение от KepeHcku » 17 Яну 2011, 23:56

metodi80 написа:Първо виж на гнездото на предпазител номер 9 какво напрежение ти постъпва .... , там е "hot at all times" (демек има напрежение постоянно ) Виж също на предпазител 44 какво напрежение постъпва , там е "hot at accy run and start" (демек при контакт и при запален мотор). Съмнява ме , че проблема при теб започва още от там .... (тоест съвсем в началото на веригата ).


Това и направих след като замерих буксата. Напреженията са същите като на буксата няма никаква съществена разлика ... Буксата е вързана така че е "hot at all times". От къде идва напрежението до бушоните ... директно от алтернатора ?
На три морета граници ще мием,
БЪЛГАРИЯ ще бъде земен рай,
победно знаме гордо ще развеем,
на хаоса ще сложим край!!!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Проблем с напрежението на аудио буксата :dunno:

Мнение от metodi80 » 18 Яну 2011, 23:56

KepeHcku написа:
metodi80 написа:Първо виж на гнездото на предпазител номер 9 какво напрежение ти постъпва .... , там е "hot at all times" (демек има напрежение постоянно ) Виж също на предпазител 44 какво напрежение постъпва , там е "hot at accy run and start" (демек при контакт и при запален мотор). Съмнява ме , че проблема при теб започва още от там .... (тоест съвсем в началото на веригата ).


Това и направих след като замерих буксата. Напреженията са същите като на буксата няма никаква съществена разлика ... Буксата е вързана така че е "hot at all times". От къде идва напрежението до бушоните ... директно от алтернатора ?


Колега , тези стойности как ги получаваш ... , буксата включена в ЦД-то или откачена ... ?
Щом още при предпазителите имаш такова напрежение , работата е шибана ... Тръгваш назад по веригата (м/у предпазителите и алтернатора .... В твоя случай щом теглиш захранване от червено -белия кабел - предпазител 9 , който е "hot at all times" , тръгваш от него и следиш веригата към алтернатора , докъто не стигнеш до проблема ... , виж какво е напрежението на виолетово -белия кабел , който идва от предпазител 44 и който е под напрежение само при контакт.. , ако там нещата са добре , значи трябва само веригата на червено белия кабел и предпазител 9 да провериш ... ) .... Не е добре да имаш такъв пад на напрежение , има нещо нередно и трябва да се види къде точно във веригата е проблема .... То е ясно , че най -лесно ще си дръпнеш един кабел и готово , ама проблема с тоя пад на напрежение си остава и не се знае на какво точно се дължи !

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook