Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 22.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F02 740Li & E34 525IX
Мечтае да кара: F90 M5

Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20

Мнение от venek » 17 Яну 2011, 18:31

Според мен има проблем в компа или ЕКУ-то или кабелите до компа и до ЕКУ-то!
Прочетете я за грешки...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: с колкото пари изкара
Мечтае да кара: BMW S1000RR
Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)

Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20

Мнение от T0nk00 » 17 Яну 2011, 19:42

дали има някой датчик който да реагира по този начин ?

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20

Мнение от Turbo_Ted » 17 Яну 2011, 20:13

качете я на диагностика с живи данни и я прегледайте дали всичко си е наред по колата
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20

Мнение от Djelebov » 17 Яну 2011, 22:51

T0nk00 написа:дали има някой датчик който да реагира по този начин ?


_65536_kb_sec_ написа:всичко хубаво ама далеч сигнала за оборотомера не се взима от алтернатора :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Сигналът за оборотомера не идва ли от датчика на коляновия вал
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20

Мнение от cod-cdbp » 18 Яну 2011, 3:32

Djelebov написа:
_65536_kb_sec_ написа:всичко хубаво ама далеч сигнала за оборотомера не се взима от алтернатора :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Сигналът за оборотомера не идва ли от датчика на коляновия вал


Да ама филтриран през ЕКУ-то :mrgreen:
Тва оборотомера да взима сигнал от алтернатор само на п**ка мачка и на борче може да се види :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20

Мнение от BABHOMED » 18 Яну 2011, 4:34

Ами доста от по-старите коли взимат импулса точно там ..Но тук няма как да е директно естествено че ще минава през блока.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20

Мнение от White 1913 Power » 18 Яну 2011, 18:57

T0nk00 написа:Няколко дни проблеми нямаше, но ето че днес отново се случи същото като този път аз бях зад волана.
Колата просто си се угаси и не искаше да запали а стартера си въртеше. След много лоши думички по нейн адрес и една цигара време всичко се оправи и запали. Карам си аз 10 мин и отново спира. Гориво има, акумолатора е силен, става само при загряла кола явно, но за 5 мин не истива много, а сама се оправя и то всеки път след като я изчакам. Проблема стана дразнещ и отново сме на изходна позиция в търсене на виновника. Отворен съм за предложения. :help:

Провери за вода в кутията на екуто.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: с колкото пари изкара
Мечтае да кара: BMW S1000RR
Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)

Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20

Мнение от T0nk00 » 19 Яну 2011, 15:59

съмненията са за бензинова помпа тъй като можело да "затяга" при по висока температура, но чак утре ще разберем.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: с колкото пари изкара
Мечтае да кара: BMW S1000RR
Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)

Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20

Мнение от T0nk00 » 04 Фев 2011, 14:24

Колеги от доста време не съм писал, но едва днес след дълго търсене на диагностика за е34 открихме проблема.
Първо беше окислено релето на бензиновата помпа, като проблема вече е отстранен.
Второ - при диагностиката излиза грешка само на датчика на коляновия вал, който е нов и няма и една година. След изчистването двигателя си работи и отново се появява тази грешка и така няколко пъти. По-странното е че колата си пали и с изваден датчик на коляновия вал, което поне за мен е странно.

Питането ми е дали "спортното" гърне може да трупа грешката или тя идва от някъде другаде?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20

Мнение от NikiNikolov » 04 Фев 2011, 14:33

Спортното гърне трупа грешка само в тъпанчетата на хората и :dummy: ако им паднеш. Има случаи на чисто нов датчик да не работи, иначе еку-то влиза в авариен режим и си работи, намери и отстрани проблема.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20

Мнение от S_h_e_f_a » 04 Фев 2011, 14:41

T0nk00 написа:Колеги от доста време не съм писал, но едва днес след дълго търсене на диагностика за е34 открихме проблема.
Първо беше окислено релето на бензиновата помпа, като проблема вече е отстранен.
Второ - при диагностиката излиза грешка само на датчика на коляновия вал, който е нов и няма и една година. След изчистването двигателя си работи и отново се появява тази грешка и така няколко пъти. По-странното е че колата си пали и с изваден датчик на коляновия вал, което поне за мен е странно.

Питането ми е дали "спортното" гърне може да трупа грешката или тя идва от някъде другаде?


А датчика каква марка е и за колко пари сте го взели?Защото има едни италянски по 60лв.
ИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: с колкото пари изкара
Мечтае да кара: BMW S1000RR
Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)

Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20

Мнение от T0nk00 » 04 Фев 2011, 14:50

за марка не се сещам но ценат беше около 200 и нещо.
Грешката е чистена над 10 пъти и след известно време пак се появява.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20

Мнение от S_h_e_f_a » 04 Фев 2011, 20:14

T0nk00 написа:за марка не се сещам но ценат беше около 200 и нещо.
Грешката е чистена над 10 пъти и след известно време пак се появява.


Е това означава че има проблем в датчика или някаде по инсталацията до него!
ИзображениеИзображениеИзображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook