М20В25

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: М20В25

Мнение от Boyadjiev » 14 Яну 2011, 10:52

Колега турбо конверсия не е евтина работа. За това всеки те пита за парите, защото може да се изненадаш от това колко струват тези неща. За един 1000лв. са достатъчно пари, хвърлени за тунинг, за друг 10 000, за това е тая цифромания. За да те ориентирам горе долу-> турбиниране на мотор ~ 3500лв. (като цената може да варира нагоре и надолу в зависимост от частите които се използват и от целите които се гонят). По-евтиният вариант винаги е компресор, но и резултатите са по-различни от турбо проекта... Така мисля че ти става ясно, че тези неща които си описал горе струват много пари, а са много малко хората които по принцип биха извадили примерно 10 000 за да си направят старата кола, а в днешно време тия хора са почти мираж... И поради факта че темата ти започна с Алпина главата за м20, много хора гледат несериозно на идеята ти, поради необходимите много пари. Сещам се в една тема преди известно време, как един колега искаше да си засили много колата, с истински части, турбо и тн. като бюджета му беше 1000лв. Е така просто не става и той го разбра, преосмисли финансите и сега чакаме да видим резултатите.
За съжаление най-важното е да имаш пари за тая работа. Но за това моторния спорт е най-скъпия спорт. Успехи с начинанието ти :yes:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Re: М20В25

Мнение от Nikolay1 » 14 Яну 2011, 11:00

Boyadjiev написа: За да те ориентирам горе долу-> турбиниране на мотор ~ 3500лв. (като цената може да варира нагоре и надолу в зависимост от частите които се използват и от целите които се гонят). По-евтиният вариант винаги е компресор, но и резултатите са по-различни от турбо проекта...

ОТ: Колега ти май не си особено запознат с цените на новите компресори за да го кажеш това.
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: М20В25

Мнение от Boyadjiev » 14 Яну 2011, 12:09

Nikolay1 написа:
Boyadjiev написа: За да те ориентирам горе долу-> турбиниране на мотор ~ 3500лв. (като цената може да варира нагоре и надолу в зависимост от частите които се използват и от целите които се гонят). По-евтиният вариант винаги е компресор, но и резултатите са по-различни от турбо проекта...

ОТ: Колега ти май не си особено запознат с цените на новите компресори за да го кажеш това.

Сигурно си прав. Но никога не съм се интересувал от цени на нови ( за жалост нямам тая финансова възможност ), но 2ра ръка се намират подходящи и читави ( според моите наблюдения ) :yes:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 17.12.2010

Re: М20В25

Мнение от ViVas » 14 Яну 2011, 14:05

Здравейте,
задалжително искам да е с Турбо а не с компресор така че на това ще наблегна,за цените доло горе съм наясно защото както казах съм изчел доста в този пък и в други форуми,незнам точни и конкретни цени но нали затова сте вие да казвате кое е добре за тоя проект колко струва и т.н.,аз си мисля че цялата работа ще излезе доста над 10000 лв,но пак казвам че нямам ограничения не че съм готов да ги дам на куп за нещо готово,идеята ми е аз да си го направя от А до Я колкото и да ми струва в процеса на работа ще преценя докъде може да стигна но принципно съм привържаник на изпипаните неща без разбира се да бързам,времето не ме притеснява няма да бързам и да притупвам проекта.
Засега искам да си оточня какъв мотор да търся....... давайте предложения и мнения!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Re: М20В25

Мнение от Kregec » 17 Яну 2011, 14:09

Колега изчетох цялата тема от до моето мнение е следното: купи си М50Б25 без Ванос, разглоби целия. Намери си колянов вал от 25-ца тдс-ка, биели и бутала от М42 но шест еднакви. След това събери мотора с новите железа и от 25-ца имаш 28-ца но с ковани железа. След това си слагай турбина и електроника и имаш около 350-400 коня перфектен мотор за дрифт и драг. Вземи си едно окачване хубаво, хубави спирачки и шперец и си готов. Прочети в проекти темата на Славянко за тази конверсия за да се ориентираш! За М20 мотор намери темата на Шопаза за атмосверния хулиган, който в последствие ста турбиниран хулиган. Според мен това е най - добрия варянт за това което искаш.

Успех!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 17.12.2010

Re: М20В25

Мнение от ViVas » 18 Яну 2011, 15:03

Много ти благодаря,ти си единнствения с конкретно предложение!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М20В25

Мнение от bum_bum » 18 Яну 2011, 15:11

:ok: айде сега чакаме да споделиш резултата.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 7.06.2010
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW 323ti compact
Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20

Re: М20В25

Мнение от Thebimmerfan » 18 Яну 2011, 23:38

Boyadjiev написа:Колега турбо конверсия не е евтина работа. За това всеки те пита за парите, защото може да се изненадаш от това колко струват тези неща. За един 1000лв. са достатъчно пари, хвърлени за тунинг, за друг 10 000, за това е тая цифромания. За да те ориентирам горе долу-> турбиниране на мотор ~ 3500лв. (като цената може да варира нагоре и надолу в зависимост от частите които се използват и от целите които се гонят). По-евтиният вариант винаги е компресор, но и резултатите са по-различни от турбо проекта... Така мисля че ти става ясно, че тези неща които си описал горе струват много пари, а са много малко хората които по принцип биха извадили примерно 10 000 за да си направят старата кола, а в днешно време тия хора са почти мираж... И поради факта че темата ти започна с Алпина главата за м20, много хора гледат несериозно на идеята ти, поради необходимите много пари. Сещам се в една тема преди известно време, как един колега искаше да си засили много колата, с истински части, турбо и тн. като бюджета му беше 1000лв. Е така просто не става и той го разбра, преосмисли финансите и сега чакаме да видим резултатите.
За съжаление най-важното е да имаш пари за тая работа. Но за това моторния спорт е най-скъпия спорт. Успехи с начинанието ти :yes:



Eeeх колега, ако ставаше с 3500 лева...май повечето бихме карали коли с турбо...Ама не знам защо всеки се лови у М50 и у М20 и не у S-овете, ама вие си знаете...
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов



Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М20В25

Мнение от bum_bum » 19 Яну 2011, 0:10

Щото много хора вече имат идея колко струва поддръжката на "S" мотор.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: М20В25

Мнение от michev » 19 Яну 2011, 9:39

Бе кво ще му подържаш, нали все перфектни идват от Англия :mhihi:
only rear wheel drive

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 7.06.2010
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW 323ti compact
Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20

Re: М20В25

Мнение от Thebimmerfan » 19 Яну 2011, 10:47

Абе зависи как ще го случиш S-а колега, някои излизат добри (тези за 1500 евр. и нагоре), ама тръгваш от над 300 коня серийни, а не от 100 и няколко.
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов



Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: М20В25

Мнение от Boyadjiev » 19 Яну 2011, 11:41

Thebimmerfan написа:
Boyadjiev написа:Колега турбо конверсия не е евтина работа. За това всеки те пита за парите, защото може да се изненадаш от това колко струват тези неща. За един 1000лв. са достатъчно пари, хвърлени за тунинг, за друг 10 000, за това е тая цифромания. За да те ориентирам горе долу-> турбиниране на мотор ~ 3500лв. (като цената може да варира нагоре и надолу в зависимост от частите които се използват и от целите които се гонят). По-евтиният вариант винаги е компресор, но и резултатите са по-различни от турбо проекта... Така мисля че ти става ясно, че тези неща които си описал горе струват много пари, а са много малко хората които по принцип биха извадили примерно 10 000 за да си направят старата кола, а в днешно време тия хора са почти мираж... И поради факта че темата ти започна с Алпина главата за м20, много хора гледат несериозно на идеята ти, поради необходимите много пари. Сещам се в една тема преди известно време, как един колега искаше да си засили много колата, с истински части, турбо и тн. като бюджета му беше 1000лв. Е така просто не става и той го разбра, преосмисли финансите и сега чакаме да видим резултатите.
За съжаление най-важното е да имаш пари за тая работа. Но за това моторния спорт е най-скъпия спорт. Успехи с начинанието ти :yes:



Eeeх колега, ако ставаше с 3500 лева...май повечето бихме карали коли с турбо...Ама не знам защо всеки се лови у М50 и у М20 и не у S-овете, ама вие си знаете...

Ми не знам за теб, но за мен става с 3500лв. :mrgreen:
За какво да се хванеш за S ? Намери мотор, турбинирай го, сложи го в кола, направи едно кръгче с тая кола и ако все още е здрава и върви драсни една сметка да видиш колко пари и занимание е това. Поради тая причина сме се захванали с тия М50-та...
П.С. Забравих да добавя -> С парите за които аз ще си направя колата да върви колкото Мка, за тия пари само М мотор не е ясно дали ще намериш, после следва да се цопне мотора в ново купе (още пари) и после виждаш че ****€ си дал за мотор, а той е толкова умрял че направо е смешно. + това имаш и винаги убийствен разход на гориво, докато аз мога да си имам стоковия разход когато не я настъпвам + това частите са ми евтини и предварително знам г/д колко коне мога да изкарам от някое М50 и това са си НОВИ коне, изкарани сега, а не преди 15 години, както и аз ще съм първи "собственик" на мощния мотор, а няма 150 000км примерно да са му разказвали играта няк'ви си германци/италианци/ОРКИ. Понеже както се знае М3 не си купуват хора които няма да се правят донъти, да дрифтят и да се гонят нон стоп...
Поради тези причини и поради факта че ми е много по-лесно (на мен) да отделям по малко пари и да си набавям бавно но постепенно необходимите ми части, а не да дам ****€ наведнъж, хоум мейд М3-ка от М50 ми е по-добрия вариант. :smoke:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Re: М20В25

Мнение от Kregec » 20 Яну 2011, 10:55

Колега ето ти една тема многа подробна как се прави конверсия от М20Б25 на М20Б27, който може да се кара в атмоснерен или турбо варянт. Темата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 29&t=24112
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 7.06.2010
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW 323ti compact
Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20

Re: М20В25

Мнение от Thebimmerfan » 20 Яну 2011, 13:38

Boyadjiev написа:
Thebimmerfan написа:
Boyadjiev написа: :yes:



Eeeх колега, ако ставаше с 3500 лева...май повечето бихме карали коли с турбо...Ама не знам защо всеки се лови у М50 и у М20 и не у S-овете, ама вие си знаете...

Ми не знам за теб, но за мен става с 3500лв. :mrgreen:
За какво да се хванеш за S ? Намери мотор, турбинирай го, сложи го в кола, направи едно кръгче с тая кола и ако все още е здрава и върви драсни една сметка да видиш колко пари и занимание е това. Поради тая причина сме се захванали с тия М50-та...
П.С. Забравих да добавя -> С парите за които аз ще си направя колата да върви колкото Мка, за тия пари само М мотор не е ясно дали ще намериш, после следва да се цопне мотора в ново купе (още пари) и после виждаш че ****€ си дал за мотор, а той е толкова умрял че направо е смешно. + това имаш и винаги убийствен разход на гориво, докато аз мога да си имам стоковия разход когато не я настъпвам + това частите са ми евтини и предварително знам г/д колко коне мога да изкарам от някое М50 и това са си НОВИ коне, изкарани сега, а не преди 15 години, както и аз ще съм първи "собственик" на мощния мотор, а няма 150 000км примерно да са му разказвали играта няк'ви си германци/италианци/ОРКИ. Понеже както се знае М3 не си купуват хора които няма да се правят донъти, да дрифтят и да се гонят нон стоп...
Поради тези причини и поради факта че ми е много по-лесно (на мен) да отделям по малко пари и да си набавям бавно но постепенно необходимите ми части, а не да дам ****€ наведнъж, хоум мейд М3-ка от М50 ми е по-добрия вариант. :smoke:


Колега, извинявай ама ако М50-то ти е от тези с ваноса и се надяваш да го турбинираш КАЧЕСТВЕНО за 3500лв няма смисъл от разговора. Само едни механични повдигачи са ти 1650лв (65лв бройката) и само с тях не си започнал още филма...Ако искаш да духа турбото на повече от 0,7-0,8бара (с което ще спечелиш около 40 коня и все още ще си доста далеч от мощността на S50B32) щe трябва доста компоненти да му снениш на М50-то...И това, че не си карал M-power в добро състояние все пак не е мой проблем :mhihi: А и тия дето им викаш "няк'ви си германци/италианци/ОРКИ" май не си им ходил в държавите да видиш на какви пътища карат, с какъв бензин, с какви масла, каква култура имат за поддръжка на автомобилите (не съм видял немско BMW да пали на 3 цилиндъра, или германец да кара BMW с 15w-40 и да го сменя на 30000км както правят мнозина в БГ)
Последна промяна Thebimmerfan на 20 Яну 2011, 17:11, променена общо 2 пъти
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов



Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 7.06.2010
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW 323ti compact
Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20

Re: М20В25

Мнение от Thebimmerfan » 20 Яну 2011, 14:14

Eeeх колега, ако ставаше с 3500 лева...май повечето бихме карали коли с турбо...Ама не знам защо всеки се лови у М50 и у М20 и не у S-овете, ама вие си знаете...[/quote]
Ми не знам за теб, но за мен става с 3500лв. :mrgreen:
За какво да се хванеш за S ? Намери мотор, турбинирай го, сложи го в кола, направи едно кръгче с тая кола и ако все още е здрава и върви драсни една сметка да видиш колко пари и занимание е това. Поради тая причина сме се захванали с тия М50-та...
П.С. Забравих да добавя -> С парите за които аз ще си направя колата да върви колкото Мка, за тия пари само М мотор не е ясно дали ще намериш, после следва да се цопне мотора в ново купе (още пари) и после виждаш че ****€ си дал за мотор, а той е толкова умрял че направо е смешно. + това имаш и винаги убийствен разход на гориво, докато аз мога да си имам стоковия разход когато не я настъпвам + това частите са ми евтини и предварително знам г/д колко коне мога да изкарам от някое М50 и това са си НОВИ коне, изкарани сега, а не преди 15 години, както и аз ще съм първи "собственик" на мощния мотор, а няма 150 000км примерно да са му разказвали играта няк'ви си германци/италианци/ОРКИ. Понеже както се знае М3 не си купуват хора които няма да се правят донъти, да дрифтят и да се гонят нон стоп...
Поради тези причини и поради факта че ми е много по-лесно (на мен) да отделям по малко пари и да си набавям бавно но постепенно необходимите ми части, а не да дам ****€ наведнъж, хоум мейд М3-ка от М50 ми е по-добрия вариант. :smoke:[/quote]

P:S: Колега, когато ми намериш М50 с турбо да извади 1010-те коня на турбинираната М тройка Е36, която съм виждал на един събор в Испания, ми се обади...
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов



Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook