към колегите които са на газ - авансатор
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
към колегите които са на газ - авансатор
Доста четох за ТАП авансатор и реших да питам има ли някой от вас който има монтиран на колата , каде мога да намеря ,колата е с газов ижекцион фобос М52б20. В гугъл намерих доста фирми които продават,но незнам за моята кола кой ше стане.
- IMB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 31.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520
Re: към колегите които са на газ - авансатор
Тап се слага на коли с датчик на хол в делкото, нямаш нужда от него.
Re: към колегите които са на газ - авансатор
Не се слага само на коли с датчик на хол, има фирми като АЕБ, БРЦ и др. които правят авансатори за стотици модели коли включително и за БМВ-тата ни... Виждал съм ефекта от авансатора само че на кола с метанов инжекцион (е36 320 м52), и ефекта беше доста задоволителен, имаше доста по-добър въртящ момент в ниските обороти, но на газ не съм имал честта да сравнявам. Един мой приятел продаваше авансатор за м52б20 АЕБ за 50-60 лв. (нов е около 200) понеже си продаде колата на части, но не знам дали го е продал, ако те интересува пиши ми и ще попитам.
Re: към колегите които са на газ - авансатор
колега аз от 1-2 месеца си сложих на аудито (аудито е 80 б3 модел 91 година моноинжекция) и ефект има особенно в ниските а й разхода намаля малко.
аз моя го взех от един човек от софия дани се казва и той ги произвежда.
0899 83 04 03 му е телефона, можеш да го питаш дали прави и за БМВ.
http://www.autodiags.com/jetspark.html
тук е описан самият продукт.
аз моя го взех от един човек от софия дани се казва и той ги произвежда.
0899 83 04 03 му е телефона, можеш да го питаш дали прави и за БМВ.
http://www.autodiags.com/jetspark.html
тук е описан самият продукт.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: към колегите които са на газ - авансатор
PeReZ написа:Не се слага само на коли с датчик на хол, има фирми като АЕБ, БРЦ и др. които правят авансатори за стотици модели коли включително и за БМВ-тата ни... Виждал съм ефекта от авансатора само че на кола с метанов инжекцион (е36 320 м52), и ефекта беше доста задоволителен, имаше доста по-добър въртящ момент в ниските обороти, но на газ не съм имал честта да сравнявам. Един мой приятел продаваше авансатор за м52б20 АЕБ за 50-60 лв. (нов е около 200) понеже си продаде колата на части, но не знам дали го е продал, ако те интересува пиши ми и ще попитам.
Timing Advance Processor или както го наричате авансатор точно при е39 тката, не помага..... Ти колега ефекта на авансатора се обзалагам че си се заблудил малко. Как разбра че е по-добър въртящия момент ? Повече мощност ли извади и при колко оборота го усетихте с тез 200 кила в багажника.....Единствено пълния метанов инжекцион си идва директно с ТАР (т.е. има си вграден).
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: към колегите които са на газ - авансатор
Ефекта е в форума на АУДИ и РЕНО
БМВ то има knock sensor , което играе почти същата роля, а и свързването на TAP при наще коли не е толкоз лесно......Пък на ниските обороти дето го е усетил колегата тогава мотора работи с 30 % от индикаторната си мощност, дали ще ги усети 6 коня промяна......Особенно на атмосферен мотор.
Мощност се вдига с промяна на средноиндикаторното налягане на процеса, а не с 200 кила в багажника и емулатор на аванса.

Мощност се вдига с промяна на средноиндикаторното налягане на процеса, а не с 200 кила в багажника и емулатор на аванса.
Re: към колегите които са на газ - авансатор
sadex5 написа:PeReZ написа:Не се слага само на коли с датчик на хол, има фирми като АЕБ, БРЦ и др. които правят авансатори за стотици модели коли включително и за БМВ-тата ни... Виждал съм ефекта от авансатора само че на кола с метанов инжекцион (е36 320 м52), и ефекта беше доста задоволителен, имаше доста по-добър въртящ момент в ниските обороти, но на газ не съм имал честта да сравнявам. Един мой приятел продаваше авансатор за м52б20 АЕБ за 50-60 лв. (нов е около 200) понеже си продаде колата на части, но не знам дали го е продал, ако те интересува пиши ми и ще попитам.
Timing Advance Processor или както го наричате авансатор точно при е39 тката, не помага..... Ти колега ефекта на авансатора се обзалагам че си се заблудил малко. Как разбра че е по-добър въртящия момент ? Повече мощност ли извади и при колко оборота го усетихте с тез 200 кила в багажника.....Единствено пълния метанов инжекцион си идва директно с ТАР (т.е. има си вграден).
Колега, не говори глупости, метановия инжекцион не идва задължително с аванс процесор. А относно ефекта - много ясно че съм го усетил нагледно като първо засичаме от 0-100 (например) без аванс процесор, по-късно го правим само че с аванс процесор. Но разликата със и без аванс процесор в дадения случай беше осезаема още при първото подаване на газ, просто самата кола започва да ускорява хубаво от много по-ниски обороти, отколкото без аванс процесора.
А ти карал ли си е39 с и без аванс процесор, че се изказваш така сигурно и компетентно ? Не че нещо, ама щом твърдиш че метановия инжекцион задължително включва аванс процесор значи не си достатъчно запознат и дори не ми се спори с теб, че ми писна от празни спорове в тоя форум.
sadex5 написа:Ефекта е в форума на АУДИ и РЕНОБМВ то има knock sensor , което играе почти същата роля, а и свързването на TAP при наще коли не е толкоз лесно......Пък на ниските обороти дето го е усетил колегата тогава мотора работи с 30 % от индикаторната си мощност, дали ще ги усети 6 коня промяна......Особенно на атмосферен мотор.
Мощност се вдига с промяна на средноиндикаторното налягане на процеса, а не с 200 кила в багажника и емулатор на аванса.
Аванс процесорите, за които говорят във форума на РЕНО, произведени от прочутия Румен с рено 19-ка са далеч далеч от марковите аванс процесори на АЕБ, БРЦ и т.н.
Аванс процесора при нашите коли се свързва към датчика на коляновия и разпределителния вал, аз бях там когато го монтираха и не бих казал че е трудно. Аванс процесора на АЕБ е с конкретен софтуер за всеки модел двигател (в случая е36 м52б20) и с отделна настройка за метан или газ, така че не ги сравнявай с произведението за 30лв. на Румен с 19-ката.
Въпроса на автора на темата е какви отзиви имаме от аванс процесорите, що винаги почвате да пишете за "средноиндикаторно налягане" и други подобни интересни термини... Кажи на колегата как да си вдигне мощността на газ, или как да си промени средноиндикаторното налягане ;] , или как по-ефективно да си кара колата въпреки че не я кара на бензин
Последна промяна PeReZ на 17 Яну 2011, 20:58, променена общо 1 път
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: към колегите които са на газ - авансатор
чета и се смея, ама то нищо лошо иначе щеше да ми е скучен форума и нямаше изобщо да влизам.... по темата всяко електронно газово, демек което е със блок за управление "пипа" аванса иначе няма как да оптимизира работата на газ, при двигател пригоден за работа на бензин... размислите ги оставам на вас, ако знаете какво означава "аванс" или момент на подаване на искра 

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: към колегите които са на газ - авансатор
LUCIFER'S написа:чета и се смея, ама то нищо лошо иначе щеше да ми е скучен форума и нямаше изобщо да влизам.... по темата всяко електронно газово, демек което е със блок за управление "пипа" аванса иначе няма как да оптимизира работата на газ, при двигател пригоден за работа на бензин... размислите ги оставам на вас, ако знаете какво означава "аванс" или момент на подаване на искра
То го "пипа" (аванса), но го пипа в определени граници, които граници са предвидени за бензин, т.е. до 100 октана, докато при газ и метан става дума за други стойности и граници. Газовата уредба няма как да промени аванса над тези граници, а именно промяната извън границите прави разликата във вървежа на кола с газова уредба и аванс процесор и кола с газова уредба без аванс процесор. Дайте да не спорим или поне се поинтересувайте малко преди да спорим...
С две думи прав си, колега, и без аванс процесор колата си "пипа" аванса (много ясно), но за газ и метан се налага да се пипне малко повече, това е идеята на аванс процесора.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: към колегите които са на газ - авансатор
сега последно ти да вземеш малко да се поинтересуваш за ДВГ и тогава да спорим, че да ми е по- интересно... 

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: към колегите които са на газ - авансатор
Ако се обосновеш - окей (защото аз се обосновах и написах за какво става въпрос), но ако само ще си пишем сърдито - не виждам смисъл да продължаваме темата, все пак е технически форум, а не място където да пишем "как седим и се смеем" и други подобни празни постове...
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: към колегите които са на газ - авансатор
без пари толкоз.... 

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: към колегите които са на газ - авансатор
PeReZ написа:Ако се обосновеш - окей (защото аз се обосновах и написах за какво става въпрос), но ако само ще си пишем сърдито - не виждам смисъл да продължаваме темата, все пак е технически форум, а не място където да пишем "как седим и се смеем" и други подобни празни постове...
Колега мойте уважения към твойте знания, ама не си наясно с доста неща.....Точно първо ако ти ей тука ми кажеш какво е аванс за граница на бензина 100 октана ще те призная за по инженер от мен по ДВГ !!!!
Октановото число на Газ - LPG...115 октана (RON) За какво ми говориш тогава за корекция на аванса ? Айде първо да се уточним дали говорим за backfiring или за предварение на ъгъла на палене !!!!
Аз не съм карал е39 със метан



Айде обясни ми ти реално, щото виждам си доста наясно за принципа на ,, аванса'' как става номера при е39.....Откъде взема обратна връзка за детонацията, и как точно го мърда тоз пусти ,, аванс''...
И когато ми кажеш каква е връзката между променения аванс, и да кажем друг фактор, много важен, температурата на изгорелите газове, щото и тях трябва да следим за детонацията, съм съгласен с теб !!!!
И защо си мислиш че като се върже към датчиците на кол. вала и разпределителния, това произведение на инженерната мисъл ще даде 0.6 секунди по добър резултат от 0-100 км......И ти си го даже засякъл с хронометър....
Чакаме една логична обосновка.......Румен дето го нарече ли какъв е не го знам, просто съм инженер 2 ро поколение ДВГ и съм поправял двигатели малко по големи от къщата ти със сигурност.....
Никой не говори сърдито, просто може би има нещо което производителите и проектантите на ДВГ не знаят....
Последна промяна sadex5 на 17 Яну 2011, 22:07, променена общо 1 път
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани