Експлоатация с демонтирано виско
Модератор: Технически модератори
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Експлоатация с демонтирано виско
Абе за 3 км и такси може да вземе и рейс .. да не забравяме, че са студове 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Експлоатация с демонтирано виско
ogata написа:Абе за 3 км и такси може да вземе и рейс .. да не забравяме, че са студове
За 3 км таксито няма да го качи, че дори няма и да му спре

- ognyan 74
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i; Е36 318i
Re: Експлоатация с демонтирано виско
Докато загрее термостата не би трябвало да отваря. Т.е докато не загрее колата да завърти водата през радиатора перката не оказва влияние. Не се занимавай с махане на виско, да не стане беля.
???!!!
Re: Експлоатация с демонтирано виско
ognyan 74 написа:Докато загрее термостата не би трябвало да отваря. Т.е докато не загрее колата да завърти водата през радиатора перката не оказва влияние. Не се занимавай с махане на виско, да не стане беля.


- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Експлоатация с демонтирано виско
Хехе колеги вие големи играчи се извъдихте, за 3 километра да съм вървял пеша, извинявам се ама не всички живеем у голямо село София. В моя град трафика не е толкова събарящ, а и е зима, така че не ми се мръзне пеша т.е. това хич не стои като вариянт, да не говорим че имам и друга кола която мога да карам. За това че таксито нямало да ме качи за 3км - в София сигурно, ама тук като им кажеш че крайната точка е след 3км им светват очичките.
Термостата както казах е сменян 2 пъти - 1вия път с 88 градусов БЕР, с които стрелката отиваше до 12:01 или 12:02, за щастие без последствие за мотора, впоследствие го смених отново с такъв на 80 градуса, сега стои на 12 без 1, но загрява една идея по бавно, така че едва ли проблема е в термостата.
За 1 месец акумулатора няма начин да се скапе дори при каране по 2-3км(пробвано), поради една проста причина - аз за разлика от повечето колеги тук знам че акумулатора има нужда от ПОДДРЪЖКА и редовно следя гъстотата му и нивото на електролита, също така при нужда се зарежда(поне 2 пъти годишно) така че вариянта да го "изпусна" е нулев - още щом стартера почне да върти по неуверено акумулатора се проверява и зарежда.
Виското - колата е внос от Италия т.е. правена е за тамошния пазар, та като нищо това може да е причината виското да се включва по-рано, поне по моя преценка.
Поздрави на всички колеги и благодаря за изявените мнения по темата, добри или лоши

Термостата както казах е сменян 2 пъти - 1вия път с 88 градусов БЕР, с които стрелката отиваше до 12:01 или 12:02, за щастие без последствие за мотора, впоследствие го смених отново с такъв на 80 градуса, сега стои на 12 без 1, но загрява една идея по бавно, така че едва ли проблема е в термостата.
За 1 месец акумулатора няма начин да се скапе дори при каране по 2-3км(пробвано), поради една проста причина - аз за разлика от повечето колеги тук знам че акумулатора има нужда от ПОДДРЪЖКА и редовно следя гъстотата му и нивото на електролита, също така при нужда се зарежда(поне 2 пъти годишно) така че вариянта да го "изпусна" е нулев - още щом стартера почне да върти по неуверено акумулатора се проверява и зарежда.
Виското - колата е внос от Италия т.е. правена е за тамошния пазар, та като нищо това може да е причината виското да се включва по-рано, поне по моя преценка.
Поздрави на всички колеги и благодаря за изявените мнения по темата, добри или лоши


- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Експлоатация с демонтирано виско
99,99(9)% съм сигурен че термостата ти трябва да е на 88 градуса, и след като минава 12:00 значи имаш някакъв проблем с охладителната система
80 градусов се слага само на колите правени за южните страни(примерно Австралия, Южна Америка) или иначе казано за горещ климат
Третия вариант - 92 градуса е за студен климат (пример Норвегия, Финландия) което пък съвсем не ни интересува.
Вместо да сваляш виското по-добре си провери охладителната система като цяло
Направи една хубава промивка на цялата система, заедно с парното, ако не си изхвърлил 88 градусовия термостат сложи него и обезвъздуши хубаво системата
Ако продължи да вдига температурата над 12:00 значи имаш друг проблем
Щом казваш че виското зацепва, че даже и искаш да го сваляш, сам можеш да се сетиш накъде отива проблема
А твърдението ти че виското зацепва рано защото колата е внос от Италия, е пълна глупост
Ако това е оригиналното виско или е сменяно в Италия, то си включва където трябва, ОСВЕН ако някой хитрец преди теб е решил да си играе с пластианта и това зацепване по-рано не е с някаква цел(прикриване проблем в охладителната система)
Ако съмненията ми са вярни, то нищо чудно, ако все пак си свалиш виското, макар и за 3-5 км, да прегрееш мотора, не е толкова трудно колкото си мислиш
А иначе така като гледам не сме ние играчите, а ти
Все пак ти не искаш да ходиш 10 минути пеша и мислиш разни схеми та да ходиш с колата
И все повече се убеждавам че в България трябва да се карат само Лади и само богопомазаните трябва да имат право да карат БМВ-та



80 градусов се слага само на колите правени за южните страни(примерно Австралия, Южна Америка) или иначе казано за горещ климат

Третия вариант - 92 градуса е за студен климат (пример Норвегия, Финландия) което пък съвсем не ни интересува.
Вместо да сваляш виското по-добре си провери охладителната система като цяло

Направи една хубава промивка на цялата система, заедно с парното, ако не си изхвърлил 88 градусовия термостат сложи него и обезвъздуши хубаво системата

Ако продължи да вдига температурата над 12:00 значи имаш друг проблем

Щом казваш че виското зацепва, че даже и искаш да го сваляш, сам можеш да се сетиш накъде отива проблема

А твърдението ти че виското зацепва рано защото колата е внос от Италия, е пълна глупост

Ако това е оригиналното виско или е сменяно в Италия, то си включва където трябва, ОСВЕН ако някой хитрец преди теб е решил да си играе с пластианта и това зацепване по-рано не е с някаква цел(прикриване проблем в охладителната система)

Ако съмненията ми са вярни, то нищо чудно, ако все пак си свалиш виското, макар и за 3-5 км, да прегрееш мотора, не е толкова трудно колкото си мислиш

А иначе така като гледам не сме ние играчите, а ти

Все пак ти не искаш да ходиш 10 минути пеша и мислиш разни схеми та да ходиш с колата

И все повече се убеждавам че в България трябва да се карат само Лади и само богопомазаните трябва да имат право да карат БМВ-та

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Експлоатация с демонтирано виско
Весо за Ладата съм съгласен. Тя носи на такива режими. За немските коли е абсурдно. Аз очаквам към края на март колегата да пусне тема "капе масло от въздушния филтър"
Относно термостата и аз съм така. Като сложих Бер 88 градуса както е по каталог - стои високо и това е. Всичко смених - сигурно помниш темите. Накрая сложих 80 градуса и заспа. Апропо 80 градуса беше и този, който извадих от колата.
Та така. И други колеги знам с италианки със същото положение.
Поздрави,
Д

Относно термостата и аз съм така. Като сложих Бер 88 градуса както е по каталог - стои високо и това е. Всичко смених - сигурно помниш темите. Накрая сложих 80 градуса и заспа. Апропо 80 градуса беше и този, който извадих от колата.
Та така. И други колеги знам с италианки със същото положение.
Поздрави,
Д

Re: Експлоатация с демонтирано виско
Само не ми казвайте че си сменяте частите по кплите с такива каквито са били на колата. Никъде не е упоменато че бензинките карат с 80градусов термостат той е за дизела и като седи таммалко след 12ч. стрелката е редно да проверите правилно ли показва уреда, правилни ли са данните от датчика на главата или връзките нещо халтавеят пък и чести срещано проблем в таблото както е при мен отвреме навреме в червения сектор забива . Та вземете си премерете реалната температура в охладителната система ( щото никой не пише да го е направил ) и си вадете тогава изводи какво и как. Иначе колегата VesoPesa е абсолютно прав и за термостата и за охладителната система че си трябва правилният и профилактика. А в темата бяха дадени достатъчно мнения по които колегата Shishmanov да се ориентира макар че не даде конкретни обяснения кво има предвид под бавно загряване и какво го кара да мисли че колата му загрява бавно след като бяха изнесени данни че е нормално поне по това което описва и това да води до закачливи забележки на които той да се хваща не е редно и засилва добрия тон в канавката . Живи и здрави и малко по-толерантни един към друг , благодаря. 

- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Експлоатация с демонтирано виско
Вижте колеги, аз не съм казал че непременно съм решил да свалям виското - това е просто идея която ми мина през главата и я пуснах тук да дискутираме, смятам че няма нищо лошо във този подфорум да има и разни други дискусии освен темите за ремонти.
Вярно е че експлоатацията на къси разтояния не е полезна за автомобила, но чак пък да се напълни маслото с бензинови изпарения и т.н. ми се струва малко пресилено.
Ами значи хората на които работата им е на 3-4км да забравят за колата и да ходят пеша или с автобус на работа, а колата само за извънградско?
Все пак тези коли са за каране
Вярно е че експлоатацията на къси разтояния не е полезна за автомобила, но чак пък да се напълни маслото с бензинови изпарения и т.н. ми се струва малко пресилено.
Ами значи хората на които работата им е на 3-4км да забравят за колата и да ходят пеша или с автобус на работа, а колата само за извънградско?
Все пак тези коли са за каране

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Експлоатация с демонтирано виско
Абе, ако щеш и до кенефа ходи с кола, то си е твоя работа и никой няма право да ти дава акъл за това. До тук ОК.
Ама само не ми ясно защо питаш и после оспорваш това, което са ти написали?
Хем питаш, хем много знаеш!
Прави си каквото си искаш и не занимавай форума.
Или идеята ти е била да се изфукаш колко си умен и как си направил откритие надминаващо всичко друго за 200 години автомобилостроене?
Въобще не ми е ясна целта на темата?
Ама само не ми ясно защо питаш и после оспорваш това, което са ти написали?
Хем питаш, хем много знаеш!

Прави си каквото си искаш и не занимавай форума.
Или идеята ти е била да се изфукаш колко си умен и как си направил откритие надминаващо всичко друго за 200 години автомобилостроене?
Въобще не ми е ясна целта на темата?

- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Експлоатация с демонтирано виско
Не ме разбирайте погрешно колеги - нито искамд а се правя на умен, нито съм открил нещо. Просто ми хрумна тази идея с цел по-бързо загряване на колата и я споделих тук за да кажете дали може да има негативни последствия при зимна експлоатация.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Експлоатация с демонтирано виско
С цел икономия на 20-50-100 лева от гориво, мога да ти изброя в цени, какви ще са последствията при липса на късмет, в най-добрият случай и без включен труд ! Алтернативните разходи като нерви, време, допълнително гориво за търсене на части и консумативи също няма да ги включвам
Имаше една приказка "На триците скъп, на брашното евтин!"...

Имаше една приказка "На триците скъп, на брашното евтин!"...



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Експлоатация с демонтирано виско
Shishmanov написа: ... с цел по-бързо загряване на колата ...
В няколко поста още в началото колегите ти написаха с думи различни, че докато не загрее колата термостата не отваря, следователно виското не е фактор за определяне на времето за загряване на колата от студено запалена.
И всички ти написаха да смениш ОТНОВО термостата и че няма никаква файда да вадиш виското.
И с това трябваше да приключи темата.
Успех

Д

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Експлоатация с демонтирано виско
Или да си сложиш жалюзи.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Експлоатация с демонтирано виско
Всъщност може би сте прави понеже аз не помислих за нещо просто - виското на двигателя ли духа, или на радиатора, а то май духа на радиатора което определено обезсмисля начинанието.
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани