Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- T0nk00
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: с колкото пари изкара
- Мечтае да кара: BMW S1000RR
- Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)
Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
Здравейте,
днес се случи нещо доста странно с колата на брат ми.(е34 520 м50б20 с ванос 1992г. по ВИН)
В движение, при ускорение оборотите падат до 0, хидравликата отказва, но двигателя продължава да работи. След аварийно спиране без да се гаси я изфорсирва и се чува че двигателя си увеличава оборотите но на таблото стрелката не мърда и стои на 0. След като я угася вече палене няма.
Та колата е в сервиз и утре очаква присъда, но за да спим по-спокойно пускам темата, ако някой е имал същия проблем.
Предварително благодаря.
днес се случи нещо доста странно с колата на брат ми.(е34 520 м50б20 с ванос 1992г. по ВИН)
В движение, при ускорение оборотите падат до 0, хидравликата отказва, но двигателя продължава да работи. След аварийно спиране без да се гаси я изфорсирва и се чува че двигателя си увеличава оборотите но на таблото стрелката не мърда и стои на 0. След като я угася вече палене няма.

Та колата е в сервиз и утре очаква присъда, но за да спим по-спокойно пускам темата, ако някой е имал същия проблем.
Предварително благодаря.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
Бензинова помпа, някой бушон, скъсан маркуч на бензин, запушен филтър, регулатор налягане на бензина, някой датчик, ЕКУ-то
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
S_h_e_f_a написа:Или просто пистов ремък
Правилен отговор

Обосновка:
Като се е скъсал пистовия ремък, не върти нито хидравликата нито алтернатора.
Както всички знаем, оборотомера взима сигнал от алтернатора и от там следва отказването на оборотомера.
Хидравликта е ясно защо е изчезнала.
След като алтернатора е спрял да зарежда поради скъсването на ремъка, двигателя е теглил ток директно от акумулатора, който на свой ред се е изтощил и от там следва и отказа да запали мотора.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
всичко хубаво ама далеч сигнала за оборотомера не се взима от алтернатора





- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
А, водната помпа?
Ако е карал със скъсан ремък, охлаждането на самотек ли е ставало
едва ли... или колегата да е толкова зле, че да не е разбрал, че е окотил мотора и затова да не пали?
Ако е карал със скъсан ремък, охлаждането на самотек ли е ставало


- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
ddddk написа:А, водната помпа?
Ако е карал със скъсан ремък, охлаждането на самотек ли е ставалоедва ли... или колегата да е толкова зле, че да не е разбрал, че е окотил мотора и затова да не пали?
Мотора може да не е бил загрял все още когато е станало, и той като е спрял веднага след това, не е успял да я окоти.
Още повече че гледма проблема с блокиралия в отворено термостат си е масово явление и нищо чудно и той да е бил така и това да е спасило работата

Все пак нека колегата каже почнала ли е да загрява след изчезването на хидравликата.
Стояне, сподели от къде се взима

- T0nk00
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: с колкото пари изкара
- Мечтае да кара: BMW S1000RR
- Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)
Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
Ремъка отпада защото е цял и е обтегнат, а и нищо не е изчаткало. Водната помпа е нова и двигателя не е прегрял.
В момента варвим по веригата дали има искра и гориво.
Но вече са сменяни наведнъж датчици на колянов вал, компютър, бобини и ако е пак от това не знам.
В момента варвим по веригата дали има искра и гориво.
Но вече са сменяни наведнъж датчици на колянов вал, компютър, бобини и ако е пак от това не знам.
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
провери големия бушон до акумолатора
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- T0nk00
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: с колкото пари изкара
- Мечтае да кара: BMW S1000RR
- Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)
Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
проблема е решен, имаше запек
След изчистване на дебитомера и след като си изхварли всичко останало от "спортното" гърне всичко се оправи само звука стана по спортен. Явно от високата температура всичко вътре в гърнето се е стопило и е запушилио тръбата и бимата просто е казала стига.
темата е за ключ, благодаря на всички отзовали се

След изчистване на дебитомера и след като си изхварли всичко останало от "спортното" гърне всичко се оправи само звука стана по спортен. Явно от високата температура всичко вътре в гърнето се е стопило и е запушилио тръбата и бимата просто е казала стига.
темата е за ключ, благодаря на всички отзовали се

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
Чакай, ва!
Не бързай с куфАра!
Как ще обЯсниш проблема с хидравликата, а?
Не бързай с куфАра!
Как ще обЯсниш проблема с хидравликата, а?

- T0nk00
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: с колкото пари изкара
- Мечтае да кара: BMW S1000RR
- Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)
Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
тук по разбиращитв трябва да кажат, но факт е че сега хидравлика има. Не знам дали не е минала в някакъв сейфти режим както когато си замине водната помпа.
- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
Според мен проблема с хидравликата идва от там че му са паднали оборотите почти до 0,а ако сте забелязали хидравликата започва да затяга при много ниски обороти.
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
Нали се сещаш че при при нулеви обороти двигателя няма как да работи или даже и да не са нулеви..Но да при леко понижение на оборотите хидравликата затяга.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- T0nk00
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: с колкото пари изкара
- Мечтае да кара: BMW S1000RR
- Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)
Re: Двигателя работи, обороти няма, хидравлика няма - М50Б20
Няколко дни проблеми нямаше, но ето че днес отново се случи същото като този път аз бях зад волана.
Колата просто си се угаси и не искаше да запали а стартера си въртеше. След много лоши думички по нейн адрес и една цигара време всичко се оправи и запали. Карам си аз 10 мин и отново спира. Гориво има, акумолатора е силен, става само при загряла кола явно, но за 5 мин не истива много, а сама се оправя и то всеки път след като я изчакам. Проблема стана дразнещ и отново сме на изходна позиция в търсене на виновника. Отворен съм за предложения.
Колата просто си се угаси и не искаше да запали а стартера си въртеше. След много лоши думички по нейн адрес и една цигара време всичко се оправи и запали. Карам си аз 10 мин и отново спира. Гориво има, акумолатора е силен, става само при загряла кола явно, но за 5 мин не истива много, а сама се оправя и то всеки път след като я изчакам. Проблема стана дразнещ и отново сме на изходна позиция в търсене на виновника. Отворен съм за предложения.

28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]